Ακόμα μία μεγάλη νίκη από τον Raikkonen, όμως μηδενικές οι απώλειες για την McLaren λόγω της ατυχίας του Massa.
Αυτό το GP σημαδεύτηκε από τις μάχες ανάμεσα στους 4 κορυφαίους οδηγούς κατά την τρίτη περίοδο των επίσημων δοκιμαστικών. Νικητής της pole βγήκε ο ντόπιος ήρωας Hamilton, που εκμεταλλεύτηκε το λάθος που έκανε ο Raikkonen στη τελευταία στροφή της τελευταίας προσπάθειάς του, μένοντας 2ος. Ενώ πίσω από αυτούς τους δύο ήταν οι έτεροι οδηγοί των ομάδων, Alonso και Massa που ήταν βαρύτεροι από καύσιμα.
Στον αγώνα, λόγω κάποιου προβλήματος ο Massa (του έσβησε ο κινητήρας) αναγκάστηκε να ακυρώσει την εκκίνηση και έτσι να ξεκινήσει τελευταίος, από τα πιτ. Όταν έγινε κανονικά η εκκίνηση, ο Raikkonen είχε καλύτερη αντίδραση από τον Hamilton, αλλά ο βρετανός έκοψε τον φινλανδό αφήνοντάς τον δεύτερο.
Οι διαφορές των τριών πρώτων ήταν της τάξης των μερικών δευτερολέπτων μέχρι να κάνουν τους πρώτους ανεφοδιασμούς. Την ίδια ώρα ο Massa με απανωτές προσπεράσεις κέρδιζε πάρα πολλές θέσεις φτάνοντας στη μέση της κατάταξης σε λίγους γύρους. Πρώτος για πιτ μπήκε ο Hamilton, ο οποίος έκανε και ένα λάθος, αφού πήγε να ξεκινήσει πριν να του δώσει το σήμα ο lollypop-man (όπως έκανε στον προηγούμενο αγώνα ο Albers), αλλά σταμάτησε αμέσως, οι μηχανικοί έβγαλαν εντελώς τη μάνικα και τελικά έχασε μόνο λίγα δευτερόλεπτα. Ένα γύρο μετά μπήκε ο Raikkonen και άλλους τρεις γύρους αργότερα μπήκε και ο Alonso, πιθανώς λίγο νωρίτερα από ότι ήταν προγραμματισμένο. Ο ισπανός έκανε ένα πολύ πιο γρήγορο πιτ στοπ από τον φινλανδό και κατάφερε να βγει μπροστά του, με διαφορά που ξεκίνησε από τα 2,5 δευτερόλεπτα και έφτασε μέχρι και τα 4. Σε αυτό το κομμάτι του αγώνα ο Hamilton έχανε πάρα πολύ χρόνο στο γύρο (2”) με αποτέλεσμα να χάσει κάθε ελπίδα για τη νίκη.
Για τους δεύτερους ανεφοδιασμούς πρώτος μπήκε ο Alonso, 22 γύρους πριν το τέλος και ένα γύρο μετά από αυτόν και ο ομόσταυλός του. Η διαφορά του ισπανού μετά τον ανεφοδιασμό και λόγω των ντουμπλαρισμάτων είχε φτάσει στα 24 δυτερόλεπτα(όσο όλος ο χρόνος που χάνεται για την είσοδο και την έξοδο από τα πιτ), αλλά πιο αργούς οδηγούς συναντούσε και ο Raikkonen. Όταν όμως και οι δύο διεκδικητές της νίκης βρήκαν “καθαρή” πίστα μπροστά τους, ο Iceman άρχισε να ανοίγει τη διαφορά με αποτέλεσμα, όταν μετά από 5 γύρους ήρθε η στιγμή να ανεφοδιαστεί, να έχει αρκετό χρόνο ώστε να κρατήσει την πρωτοπορεία. Έτσι και έγινε, αποδεικνύοντας ότι η Ferrari ήταν για δεύτερο συνεχόμενο τρίημερο γρηγορότερη από τη McLaren, αλλά αυτό δεν μεταφράστηκε και σε μείωση της διαφοράς των δύο ομάδων στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, όπως έγινε στη Γαλλία.
Εκπληκτική ήταν η προσπάθεια του Massa να ανέβει, περνώντας όποιον έβρισκε μπροστά του εκτός από τον αλάνθαστο Πολωνό. Ο Kubica τερμάτισε και πάλι 4ος, στην “αγαπημένη” θέση των οδηγών της BMW, δείχνοντας πόσο σταθερή πορεία έχει η ομάδα. Έκτος ήταν ο Heidfeld και την οχτάδα συμπλήρωσαν οι Kovalainen και Fisichella. Καταστροφικός ο αγώνας για την Toyota, που αν και είδε τους δύο οδηγούς της να κατατάσονται στις θέσεις 6 και 10, κανένας δεν τερμάτισε.
Αποδοκιμαστέα ήταν η κίνηση του Wurz, να προσπαθήσει να προσπεράσει τον προπορευόμενο Speed, όταν ο αμερικανός έκοψε για να αφήσει να περάσει ο Alonso που ήταν ένα γύρο μπροστά. Μάλιστα ο αυστριακός χώθηκε με τέτοιο τρόπο στο εσωτερικό της στροφής Club, που οι τροχοί των δύο χτύπησαν με τον Speed να είναι άτυχος, αφού η μπροστινή του αριστερή ανάρτηση έσπασε. Καθόλου fair play εκεί από τον Wurz...
-
Θέση
Οδηγός
Πόντοι
1
Hamilton
70
2
Alonso
58
3
Raikkonen
52
4
Massa
51
5
Heidfeld
33
6
Kubica
22
-
Θέση
Ομάδα
Πόντοι
1
McLaren
128
2
Ferrari
103
3
BMW
56
4
Renault
31
5
Williams
13
6
Toyota
9
Comments