Εμφατική επιστροφή της Ferrari στην κορυφή, κάνοντας το 1-2, που ήταν και η πρώτη διπλή νίκη για την ομάδα φέτος. Αλλά το ότι νίκησε ο Raikkonen, ανοίγει ακόμα περισσότερο το δρόμο προς τον τίτλο για τον Hamilton!
Οι οδηγοί της Ferrari παρουσιάστηκαν δυνατοί από την αρχή του τριημέρου, τη στιγμή που οδηγοί της McLaren αντιμετώπιζαν κάποια μικροπροβλήματα. Έτσι, στη τρίτη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών, ο Alonso με πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων δεν κατάφερε να κάνει κανένα γύρο. Το θετικό ήταν ότι δεν είχε βλάβη ο κινητήρας, όπως φοβήθηκαν αρχικά οι μηχανικοί της ομάδας, γλιτώνοντας έτσι την ποινή 10 θέσεων στην εκκίνηση.
Στον αγώνα, καλύτερη εκκίνηση έκανε ο Raikkonen, που από την τρίτη θέση πέρασε στην πρώτη στροφή τον 2ο Hamilton και βρέθηκε πίσω από τον pole-man Massa. Ο Βρετανός της McLaren, παρότι όπως αποδείχτηκε είχε λιγότερα καύσιμα, αφού μπήκε πρώτος στα πιτ, δεν μπορούσε να ακολουθήσει το ρυθμό των πρωτοπόρων, ενώ τελικά έκανε και ένα πιτ στοπ παραπάνω.
Έτσι η νίκη ήταν υπόθεση των κόκκινων. Ο Massa έδειχνε πολύ γρήγορος αφού σημείωσε τον ταχύτερο γύρο και ότι έλεγχε τον αγώνα μέχρι το δεύτερο πιτ στοπ. Όμως ο φινλανδός είχε άλλη άποψη. Αφού μπήκε για τον 2ο ανεφοδιασμό ο βραζιλιάνος, ο Iceman έκανε μερικούς γρήγορους γύρους και κατάφερε μετά και το δικό του ανεφοδιασμό να βγει μπροστά από τον teammate του.
Το βάθρο συμπλήρωσε ο Hamilton σε μία πίστα μάλιστα που δεν του αρέσει πολύ, αυξάνοντας και τη διαφορά από τον δεύτερο στη βαθμολογία Alonso. Το μόνο σημείο που ανησύχησε ήταν όταν βγαίνοντας από τα πιτ, μετά τον δεύτερο ανεφοδιασμό, βρέθηκε πλάι με τον Kubica. Μετά από μία μικρή μονομαχία κατάφερε να προσπεράσει τον Πολωνό, ο οποίος τερμάτισε 4ος, δείχνοντας ότι το ατύχημα στον Καναδά δεν τον έχει επηρεάσει καθόλου.
Ο Alonso που ξεκινούσε από τη 10η θέση, κέρδισε δύο θέσεις στην εκκίνηση και μετά από ένα προσπέρασμα επί του Rosberg, βρέθηκε κολλημένος πίσω από τον Heidfeld. Ενώ ήταν πιο γρήγορος ο ισπανός, όλες του οι προσπάθειες για προσπέρασμα απέτυχαν. Μετά όμως από τους πρώτους ανεφοδιασμούς αυτών των δύο και του Fisichella, ο ιταλός μπήκε ανάμεσά τους. Τον παλιό του ομόσταυλο ο Alonso κατάφερε να τον προσπεράσει με τη δεύτερη προσπάθεια και μετά είχε πάλι μπροστά του τον Heidfeld. Αλλά αυτή τη φορά κατάφερε να τον προσπεράσει και αυτόν και όλα έδειχναν ότι θα πάρει τη πέμπτη θέση. Όμως, κάποια λάθη και ότι μπήκε πολύ νωρίς για το τελευταίο του πιτ στοπ, του στοίχισαν σε χρόνο, με αποτέλεσμα να αναγκαστεί να αρκεστεί στην 7η θέση, πίσω από τους Heidfeld και Fisichella.
Την οχτάδα συμπλήρωσε ο Button, ακολουθώντας τακτική ενός πιτ στοπ, με τη βελτιωμένη σε πολλά σημεία Honda, κατακτώντας μόλις τον πρώτο πόντο για την ομάδα τη φετινή χρονιά.
Στη πρώτη στροφή μετά την εκκίνηση υπήρξε επαφή με τον Davidson να σπρώχνει τον Liuzzi, ενώ ο ιταλός έχοντας χάσει τον έλεγχο έπεσε πάνω στον βρετανό με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν και οι δύο. Λίγο πιο μετά από αυτό το περιστατικό, στη φουρκέτα, ο Trulli χτύπησε Kovalainen, αναγκάζοντας τον φινλανδό να κάνει τετακέ, ενώ ο ίδιος εγκατέλειψε. Αλλά το στιγμιότυπο του αγώνα ανήκει στον Albers, που ενώ ανεφοδιαζόταν κανονικά, ο lollypop-man του έδωσε την ένδειξη να βάλει πρώτη σχέση, ωστόσο ο οδηγός της Spyker αποφάσισε λανθασμένα να φύγει. Το αποτέλεσμα ήταν να πάρει όλη τη μάνικα μαζί του και να εγκαταλείψει αμέσως μόλις βγήκε από τα πιτ!
-
Θέση
Οδηγός
Πόντοι
1
Hamilton
64
2
Alonso
50
3
Massa
47
4
Raikkonen
42
5
Heidfeld
30
6
Kubica
17
-
Θέση
Ομάδα
Πόντοι
1
McLaren
114
2
Ferrari
89
3
BMW
48
4
Renault
28
5
Williams
13
6
Toyota
9
Comments