Επεισοδιακότατος ο αγώνας στο Nurburgring της Γερμανίας, με τη νίκη να καταλήγει στον άνθρωπο της βροχής, τον Alonso, 5 γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας.
Οι μετεωρολογικές προβλέψεις για αυτόν τον αγώνα έλεγαν ότι θα ξεκίναγε να βρέχει αμέσως μετά την εκκίνηση, κατά την οποία ο Raikkonen έφυγε πολύ καλά από την Pole, ενώ ο πρωταθλητής που ξεκίνησε πίσω του, στη πρώτη στροφή δέχτηκε το προσπέρασμα από τον Massa.
Στις πρώτες στροφές υπήρξε έντονη μάχη ανάμεσα στους δύο πιλότους της BMW, οι οποίοι με υπαιτιότητα του Heidfeld, έκαναν τετακέ και βρέθηκαν εκτός πίστας. Αυτό εκμεταλλεύτηκε ο Hamilton για να βρεθεί τέταρτος από τη δέκατη θέση που ξεκίνησε. Ο Βρετανός στη τελευταία περίοδο του Qualifying, κλάταρε το εμπρός δεξί ελαστικό επειδή δεν είχε δεθεί σωστά, με αποτέλεσμα να βγεί εκτός πίστας και να χτυπήσει στον τοίχο από λάστιχα με πάνω από 200χ.α.ω. Αν και δεν είχε πάθει το παραμικρό, εκτός του ότι είχε ταρακουνηθεί για τα καλά, ο νεαρός πρωτοπόρος του πρωταθλήματος οδηγήθηκε στο νοσοκομείο για προληπτικούς ελέγχους.
Όμως η βροχή δεν άργησε να κάνει την εμφάνισή της. Στο πρώτο κι όλας γύρο η πίστα άρχισε να μετατρέπεται σε λίμνη. Ο Raikkonen αν και σκόπευε να μπει στα πιτ, βρισκόμενος στο βοηθητικό δρόμο, τελευταία στιγμή γλίστρησε και βρέθηκε ξανά στην πίστα. Πίσω, όλοι οι οδηγοί ο ένας μετά τον άλλο έμπαιναν για να “φορέσουν” τα intermediate ελαστικά. Εκτός από τον Winkelhock, που αντικαθιστά τον Albers. Η ομάδα του γερμανού ρούκι ρίσκαρε, βάζοντάς τον να ξεκινήσει με τα intermediate και έτσι σύντομα κατάφερε να περάσει τον Raikkonen και να βρεθεί πρώτος στην κατάταξη του GP!!!
Από εκεί και μετά επικράτησε ένα πανδαιμόνιο στη “πισίνα” της πρώτης στροφής. Με τη σειρά οι Button, Hamilton, Sutil, Rosberg και Liuzzi βρέθηκαν με πολλά χιλιόμετρα στην αμμοπαγίδα. Μάλιστα ο οδηγός της Toro Rosso είχε τη δική του έξοδο όταν είχε βγει στη πίστα ο αλυτάρχης, ενώ με το τετακέ σταμάτησε πάνω στον γερανό που πήγαινει να μαζέψει τα μονοθέσια. Πρώτα από όλα οι άνθρωποι της πίστας βοήθησαν τον Hamilton να ξεκολλήσει, αφού δεν του είχε σβήσει ο κινητήρας, ενώ η επαφή του με τον τοίχο ήταν ανεπαίσθητη. Έτσι, τον έβαλαν στην άσφαλτο στη σωστή φορά και κατάφερε να συνεχίσει αν και ένα γύρο πίσω.
Μετά από δύο γύρους πίσω από το αυτοκίνητο ασφάλειας, οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να διακοπεί ο αγώνας, κρίνοντας ότι οι συνθήκες ήταν πολύ επικίνδυνες. Μετά από μισή ώρα δόθηκε εκ νέου εκκίνηση, αλλά αυτή τη φορά με τον αλυτάρχη. Πριν το pace car εγκαταλείψει τη πίστα, ο Hamilton, ο οποίος σύμφωνα με τους κανονισμούς πέρασε όλους τους οδηγούς και ήταν στον ίδιο γύρο με αυτούς, μπήκε στα πιτ για να βάλει “σλικ” ελαστικά, ρισκάροντας αφού έτσι κι αλλιώς ήταν τελευταίος. Αλλά ήταν ακόμα νωρίς για μία τέτοια επιλογή όπως φάνηκε από την έξοδο που είχε .
Πιο μπροστά, ο Raikkonen προσπαθούσε να προσπεράσει τον συμπατριώτη του στη Renault, αλλά ο Kovalainen κατάφερε με εκπληκτικό τρόπο να τον κρατήσει πίσω. 7 γύρους μετά την επανεκκίνηση, η διαδρομή ήταν σε τέτοια κατάσταση που ευνοούσε τη χρήση των “σλικ”, με τον Raikkonen να μπαίνει. Ένα γύρο μετά ακολούθησαν και οι Massa, Alonso. Σε αυτή τη φάση ο Raikkonen ήταν πιο γρήγορος από τον ισπανό, αλλά δε φαινόταν διατεθημένος να προσπαθήσει να περάσει, ενώ ο ομόσταυλός τους στη Ferrari έλεγχε τη διαφορά, δείχνοντας ότι ήταν κοντά στη νίκη. Όμως η ατυχία χτύπησε και πάλι τον Iceman, ο οποίος αναγκάστηκε να εγκαταλείψει, ενώ ήταν τρίτος, 26 γύρους πριν το τέλος, από μηχανικό πρόβλημα και πάλι.
Και ενώ όλα κυλούσαν ομαλά, οι προβλέψεις έκαναν λόγο για νέα βροχή στους τελευταίους γύρους του αγώνα. Μάλιστα, ο Kovalainen μπήκε 10 γύρους πριν το τέλος για προγραμματισμένο ανεφοδιασμό και οι μηχανικοί της ομάδας ρίσκαραν και του έβαλαν intermediate, αφού έτσι κι αλλιώς θα έπεφτε πολύ πίσω. Ο φινλανδός έχανε αρκετό χρόνο, από 8ος έπεσε 9ος αφού τον πέρασε ο teammate του, αλλά η βροχή ήρθε. Ένα γύρο μετά μπήκαν οι δύο πρωτοπόροι για αλλαγή ελαστικών και βγαίνοντας ο βραζιλιάνος είχε μία διαφορά των 5 περίπου δευτερολέπτων. Όμως ο Alonso μέσα σε λίγους γύρους κόλλησε πίσω από τον αντίπαλό του. Μετά από μερικές απότυχημένες προσπάθειες ο ισπανός χώθηκε από την εξωτερική σε μία γρήγορη αριστερή στροφή (με 4η στο κιβώτιο). Ήταν εμφανώς πιο γρήγορος, τη στιγμή που ο Massa έστριψε ακουμπώντας πάνω στον ισπανό. Ο Alonso ήταν μπροστά και για την επόμενη απανωτή δεξιά στροφή, είχε την εσωτερική. Από εκεί και μετά χάθηκε, αποδεικνύοντας ότι στο βρεγμένο δεν έχει ανταγωνιστή.
Κατά τα άλλα, τη τρίτη θέση κατέκτησε ο Webber, ξεκινώντας από την 6η και εκμεταλλευόμενος την ατυχία του Raikkonen και το λάθος του Heidfeld. Πίσω από τον αυστραλό ήταν ο Wurz, αλλά θα μπορούσε να πάρει τη τελευταία θέση του πόντιουμ, αν ήταν σε μεγαλύτερη ετοιμότητα ώστε να εκμεταλλευτεί ένα γλίστρημα που είχε στο τελευταίο γύρο ο οδηγός της Red Bull. Μετά από τον οδηγό της Williams, τερμάτισε ο βετεράνος Coulthard, βοηθώντας τη Red Bull να κάνει τον καλύτερο αγώνα, αφού έφυγε από τη Γερμανία με 10 βαθμούς. Μετά ακολούθησαν οι οδηγοί της BMW, με τον γερμανό να κάνει ακόμα ένα λάθος προς στο τέλος, χτυπώντας τον συμπατριώτη του Schumacher και αναγκάζοντάς τον να εγκαταλείψει. Την οχτάδα συμπλήρωσε ο Kovalainen, με το ρίσκο να του βγαίνει τελικά. 10ος τερμάτισε ο Hamilton, σταματώντας το σερί των τερματισμών στο βάθρο και ο οποίος σίγουρα θα θέλει να ξεχάσει αυτό τον αγώνα.
-
Θέση
Οδηγός
Πόντοι
1
Hamilton
70
2
Alonso
68
3
Massa
59
4
Raikkonen
52
5
Heidfeld
36
6
Kubica
24
-
Θέση
Ομάδα
Πόντοι
1
McLaren
138
2
Ferrari
111
3
BMW
61
4
Renault
32
5
Williams
18
6
Red Bull
16
Comments