Skip to main content

JapaneseGP

Βόλτα στο λούνα παρκ για τον Hamilton που πήρε άλλη μία νίκη, χωρίς να απειληθεί αυτή τη φορά, αφού δεύτερος ήταν ο ομόσταβλός του, Bottas. Αναμενόμενο το αποτέλεσμα, από τη στιγμή που ο Vettel λόγω κακού qualifying αναγκάστηκε να ξεκινήσει από την 8η θέση. Και δεν έχει κερδίσει ΠΟΤΕ ο γερμανός ξεκινώντας από την 4η θέση ή πιο κάτω!
Εκπληκτικός ο Ricciardo που ξεκίνησε 15ος και τερμάτισε στην ΤΕΤΑΡΤΗ θέση! Τα βλέπεις Vettel?
Μετά το σημερινό αποτέλεσμα, ο Hamilton είναι πια αγκαλιά με το 5ο πρωτάθλημα. Απομένουν 4 αγώνες, που αν (λέμε ΑΝ) τους κερδισει και τους 4 ο Vettel θα πάρει 100 βαθμούς. Η διαφορά τους τώρα είναι στους 67 βαθμούς, δηλαδή ο βρετανός θέλει 34 βαθμούς ακόμα για να το εξασφαλίσει (67+34=101), ήτοι 2 δεύτερες θέσεις (2*18=36) σε αυτούς τους 4 αγώνες.
Τέταρτη διπλή νίκη (1-2) για τη Mercedes τη φετινή χρονιά, ενώ η Ferrari δεν έχει πάρει καμμία, με την πλάστιγγα να έχει γύρει για τα καλά υπέρ των ασημένιων βελών.
Κατά τα άλλα, κατάντια για τις ιστορικές ομάδες McLaren και Williams, που μάχονταν για την αποφυγή της τελευταίας θέσης!!! Μάλλον μιλάμε πια για προϊστορικές ομάδες...

Η κατάταξη του αγώνα:

Driver Team
1 Hamilton Mercedes
2 Bottas Mercedes
3 Verstappen Red Bull
4 Ricciardo Red Bull
5 Raikkonen Ferrari
6 Vettel Ferrari
7 Perez Force India
8 Grosjean Haas
9 Ocon Force India
10 Sainz Renault

Οι βαθμολογίες των πρωταθλημάτων μετά τον αγώνα έχουν ως εξής:
Drivers' Championship

Driver Points
1 Hamilton 331
2 Vettel 264
3 Bottas 207
4 Raikkonen 196
5 Verstappen 173
6 Ricciardo 146
7 Hulkenberg 53
8 Magnussen 53
9 Perez 53
10 Alonso 50
11 Ocon 49
12 Sainz 39
13 Grosjean 31
14 Gasly 28
15 Leclerc 21
16 Vandoorne 8
17 Ericsson 6
18 Stroll 6
19 Hartley 2
20 Sirotkin 1

Constructors' Championship

Team Points
1 Mercedes 538
2 Ferrari 460
3 Red Bull 319
4 Renault 92
5 Haas 84
6 McLaren 58
7 Force India 43
8 Toro Rosso 30
9 Sauber 27
10 Williams 7

Engines' Table

Engine Points
1 Mercedes 647
2 Ferrari 571
3 TAG Heuer 319
4 Renault 150
5 Honda 30





Comments

Popular posts from this blog

Η ορολογία στη F1

Όσο απόμακρος και αν φαίνεται ο κόσμος της Formula 1 από την ελληνική πραγματικότητα, έχει κάτι πολύ οικείο και αυτό δεν είναι άλλο από την ορολογία που χρησιμοποιείται. Όπως είναι γνωστό, για να περιγράψει κάποιος έναν αγώνα ποδοσφαίρου ή καλαθοσφαίρισης πρέπει να αναφέρει αρκετές ξένες λέξεις. Στην περίπτωση της Formula 1, χρησιμοποιούνται επίσης πολλές ξένες λέξεις, αλλά το πλήθος τους είναι συγκρίσιμο με το αντίστοιχο πλήθος των όρων των δύο δημοφιλέστερων αθλημάτων στην Ελλάδα. Μάλιστα υπό κάποιες συνθήκες, μπορεί ο αριθμός των ξένων ορολογιών της κορυφαίας μορφής μηχανοκίνητου αθλητισμού να είναι μικρότερος. Αρχικά να αναφέρουμε μερικές από τις κοινές λέξεις που χρησιμοποιούνται κατά κόρον και στο ποδόσφαιρο και στην καλαθοσφαίριση (που συνήθως αποκαλείται μπάσκετ ): φάουλ, άουτ, πάσα, μπάλα, ασίστ, σκορ, σουτ, ντέρμπι, ματς, ρεβάνς. Σε αυτές προστίθενται, όσον αφορά το ποδόσφαιρο, οι εξής πολύ συχνές: γκολ, τάκλιν, γκελ, οφσάιντ, πέναλτι, πλασέ, μπακ, χαφ, φάλτσο και φυσι...

"Τρέχω σαν τον Hamilton"

Μέχρι πριν 16 χρόνια δεν είχε τρέξει κανένας μαύρος οδηγός στη Formula 1.  Πριν ακριβώς από 16 χρόνια ο Michael Schumacher κατέκτησε το 7ο (έβδομο) Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Μια χρονιά νωρίτερα (το 2003) κατέρριψε το στοιχειωμένο ρεκόρ του Juan Manuel Fangio, ο οποίος είχε κατακτήσει τον 5ο τίτλο το 1957. Χρειάστηκαν σχεδόν 50 χρόνια για να φτάσει ένας οδηγός να έχει περισσότερα πρωταθλήματα από τον Fangio.  Ο Schumacher αποσύρθηκε από τη Formula 1 στο τέλος του 2006 και έμεινε εκτός δράσης για 3 χρόνια, ενώ επέστρεψε για την περίοδο 2010-12 χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Ο γερμανός τα είχε κατακτήσει όλα, αλλά επανήλθε για χάρη της Mercedes. Σε εκείνο το σημείο κανείς δεν θα μπορούσε να διανοηθεί ότι θα ερχόταν η στιγμή που τα ρεκόρ του θα καταρίπτονταν, αν και ο ίδιος είχε δηλώσει ότι κάποτε θα γίνει και αυτό. Το 2007 έκανε το ντεμπούτο του στη F1 ο πρώτος μαύρος οδηγός στην ιστορία του αθλήματος. Ο Lewis Hamilton έχοντας ένα πολύ καλό μονοθέσιο πρωταγωνίστησε από την πρώτη χρονιά εμ...

ChineseGP

This time Hamilton was not lucky, he won fair and square. He started from second place, but at the first corner was already in front of his teammate and pole man, Bottas, who held back Vettel. After that, the champion never looked back and comfortably won the 1000th GP of F1! It was an uneventful race, apart from the incident of the first lap, involving Kvyat, Norris and Sainz. The Russian hit the two McLarens, forcing them to drop down to the last places, while he was penalized with a drive through. On the other hand, Ferrari for once again gave team team orders to Leclerc, forcing him to let Vettel pass and ruining his race. At the Scuderia they haven't realized that they have a better chance at the constructors' championship if they let Leclerc do his job. Before they even know, Mercedes has almost double points already... Race results: Driver Team 1 Hamilton Mercedes 2 Bottas Mercedes 3 Vettel Fer...