Ιδανικός
αυτόχειρας ο Vettel που
με την εγκατάλειψή του προκαλεί νέα
ανατροπή στα πρωταθλήματα.
Ο αγώνας μέσα
στην πατρίδα του, ξεκίνησε ιδανικά για
τον γερμανό οδηγό της Ferrari.
Ο ίδιος είχε την pole
position, ενώ ο αντίπαλός του
Hamilton θα
ξεκινούσε μόλις από την 14η θέση, λόγω
ενός μηχανικού προβλήματος στο
qualifying. Όλα κυλούσαν ομάλα
και μετά τα πρώτα πιτ στοπ ο Vettel
ήταν 2ος πίσω από τον
ομόσταβλό του (Raikkonen), ενώ
ο Hamilton είχε
φτάσει και αυτός πίσω από τον ομόσταβλό
του (Bottas). Και
οι δύο ομάδες (Ferrari και
Mercedes, αντίστοιχα)
έδωσαν team orders, κάτι
που ήταν πολύ λογικό και αναμενόμενο.
Τα προβλήματα
εμφανίστηκαν όταν άρχισε να βρέχει σε
μία στροφή της πίστας, κάτι που προκάλεσε
δυσκολίες στην οδήγηση για τους οδηγούς
και πονοκεφάλους στην επιλογή ελαστικών
για τους μηχανικούς. Ένα από τα θύματα
της κατάστασης ήταν ο Vettel,
που γλίστρησε με αποτέλεσμα
να καταλήξει στην μπαριέρα, βρίζοντας
την τύχη του και ζητώντας συγγνώμη από
την ομάδα.
Η εγκατάλειψη
του Vettel, έφερε
τον αλυτάρχη στην πίστα, με πολλούς
οδηγούς να σπεύδουν στα πιτ για αλλαγή
ελαστικών. Επειδή η βροχή έπεφτε μόνο
σε ένα σημείο της πίστας, η πιο κατάλληλη
επιλογή ελαστικών ήταν τα πολύ μαλακά
σλικ ή τα ενδιάμεσα (και όχι τα βρόχινα
που επέλεξαν στην Toro
Rosso).
Έτσι, ενώ ο Bottas
ήταν στα πιτ, από τη
Mercedes έδωσαν
εντολή να μπεί και ο Hamilton
για αλλαγή, υπολογίζοντας
ότι μέχρι να φτάσει ο βρετανός θα είχαν
ξεμπερδέψει με τον φινλανδό. Όμως ενώ
ο Bottas ήταν
σταματημένος μπροστά στο γκαράζ οι
μηχανικοί άφησαν τα ελαστικά που σκόπευαν
να βάλουν στο μονοθέσιο και έσπευσαν
να φέρουν άλλα από το γκαράζ, κάτι που
σήμαινε ότι δεν θα προλάβαιναν να
ολοκληρώσουν την αλλαγή μέχρι να φτάσει
ο Hamilton. Τελευταία
στιγμή και ενώ ο Hamilton είχε
πάρει πορεία να μπει στα πιτ, η ομάδα
του έδωσε εντολή να μην μπει, με τον
οδηγό να κόβει απότομα αριστερά και να
συνεχίζει ευθεία στην πίστα (μία κίνηση
που μας θυμίζει κάτι αντίστοιχο που
είχε γίνει και με τον Michael
Schumacher αρκετά χρόνια πριν).
Αυτή η κίνηση του βρετανού μπήκε στο
μικροσκόπιο της ομοσπονδίας μετά το
τέλος του αγώνα, με ενδεχόμενο να ακυρωθεί
ο οδηγός, αλλά τελικά δεν επιβλήθηκε
ποινή.
Με την απόσυρση
του αλυτάρχη από την πίστα, ο Bottas
που ήταν 2ος επιτέθηκε
και πίεσε ασφυκτικά τον πρώτο Hamilton,
ο οποίος αμύνθηκε τη θέση
του. Για να μη συμβεί κάποιο παρατράγουδο,
η Mercedes έδωσε
πάλι team orders, ώστε
οι δύο οδηγοί της να κάνουν το 1-2 μέσα
στη Γερμανία, πράγμα που συνέβη τελικά.
Η κατάταξη του αγώνα:
Driver | Team | |
1 | Hamilton | Mercedes |
2 | Bottas | Mercedes |
3 | Raikkonen | Ferrari |
4 | Verstappen | Red Bull |
5 | Hulkenberg | Renault |
6 | Grosjean | Haas |
7 | Perez | Force India |
8 | Ocon | Force India |
9 | Ericsson | Sauber |
10 | Hartley | Toro Rosso |
Οι βαθμολογίες των πρωταθλημάτων μετά τον αγώνα έχουν ως εξής:
Drivers' Championship | ||
Driver | Points | |
1 | Hamilton | 188 |
2 | Vettel | 171 |
3 | Raikkonen | 131 |
4 | Bottas | 122 |
5 | Ricciardo | 106 |
6 | Verstappen | 105 |
7 | Hulkenberg | 52 |
8 | Alonso | 40 |
9 | Magnussen | 39 |
10 | Ocon | 29 |
11 | Perez | 29 |
12 | Sainz | 28 |
13 | Grosjean | 20 |
14 | Gasly | 19 |
15 | Leclerc | 13 |
16 | Vandoorne | 8 |
17 | Ericsson | 5 |
18 | Stroll | 4 |
19 | Hartley | 2 |
20 | Sirotkin | 0 |
Constructors' Championship | ||
Team | Points | |
1 | Mercedes | 310 |
2 | Ferrari | 302 |
3 | Red Bull | 211 |
4 | Renault | 80 |
5 | Haas | 59 |
6 | Force India | 58 |
7 | McLaren | 48 |
8 | Toro Rosso | 21 |
9 | Sauber | 18 |
10 | Williams | 4 |
Engines' Table | ||
Engine | Points | |
1 | Ferrari | 379 |
2 | Mercedes | 372 |
3 | TAG Heuer | 211 |
4 | Renault | 128 |
5 | Honda | 21 |
Comments