Πρωταθλητής ο Raikkonen
Αυτοκτονία της McLaren
Σε έναν αγώνα με απροσδόκητα γεγονότα, ο Raikkonen κατέκτησε την έκτη φετινή του νίκη και μαζί τον τίτλο, την ώρα που ο Hamilton είχε ένα σωρό προβλήματα.
Η κακή μέρα για τη McLaren φάνηκε από νωρίς. Στην εκκίνηση ο Raikkonen από 3ος κατάφερε να περάσει τον 2o Hamilton και να βρεθεί δίπλα στον Massa, που ξεκίνησε πρώτος. Οι δύο οδηγοί της Ferrari δεν άφησαν χώρο στον Hamilton, ο οποίος αναγκάστηκε να κόψει και να δεχθεί το προσπέρασμα και από τον Alonso. Έχοντας ο βρετανός χάσει δύο θέσεις στο πρώτο “S”, προσπάθησε στην ακόλουθη στροφή να ανακτήσει τη θέση από τον ομόσταυλό του, αλλά ένα κακό φρενάρισμα τον έφερε εκτός πίστας χάνοντας περισσότερες θέσεις.
Σαν να μην έφταναν όλα αυτά για τον Hamilton, ήρθε και ένα πρόβλημα στο μονοθέσιό του να ολοκληρώσει την καταστροφή, με αποτέλεσμα να πέσει 16ος. Από εκεί και μετά ο νεαρός οδηγός έκανε ό,τι μπορούσε. Η ομάδα τού άλλαξε στρατηγική, βάζοντας λίγα καύσιμα και τα μαλακά ελαστικά στον πρώτο ανεφοδιασμό, με την ελπίδα ότι θα μπορεί να κινηθεί πολύ πιο γρήγορα και με άδεια πίστα να ανέβει στην 5η θέση (που θα του έδινε τον τίτλο). Τελικά τα 3 πιτ στοπ δεν απέδωσαν και έτσι έμεινε στη 7η θέση.
Ο Alonso κατάφερε να κρατηθεί κοντά στις δύο Ferrari μόνο για 2-3 γύρους στην αρχή του αγώνα. Από εκεί και ύστερα έβλεπε τη διαφορά που τον χώριζε από τον 2ο Raikkonen να μεγαλώνει διαρκώς, χωρίς να μπορεί να κάνει κάτι για αυτό.
Με την κατατάξη να είναι: Massa, Raikkonen και Alonso, ο τίτλος θα κατέληγε στον ισπανό, αλλά ήταν κάτι παραπάνω από πασιφανές ότι ο φινλανδός θα προσπέρναγε τον ομόσταυλό του, για να στεφθεί αυτός πρωταθλητής. Για να γίνει αυτό, χρείαστηκε ο Massa να κάνει ένα λάθος λίγο πριν τον δεύτερο ανεφοδιασμό του, ώστε η διαφορά από τον Iceman να πέσει κάτω από 2 δευτερόλεπτα. Ο Massa μπήκε 21 γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας, ενώ ο Raikkonen έμεινε στην πίστα για 3 επιπλέον γρήγορους γύρους, που ήταν αρκετοί για να καλύψει τη διαφορά και να φτάσει στον πρώτο τίτλο στην καριέρα του.
Η μάχη για τον τίτλο μοιραία επισκίασε τις εκπληκτικές μάχες που δόθηκαν για τις υπόλοιπες θέσεις, με τον Rosberg να κλέβει την παράσταση και να κατακτά την 4η θέση, που είναι ο καλύτερος τερματισμός στην καριέρα του, σιγουρεύοντας για την ομάδα του την 4η θέση στους κατασκευαστές. Μετά από αυτόν τερμάτισαν οι δύο BMW, ολοκληρώνοντας μία πολύ καλή χρονιά για την γερμανική ομάδα, ενώ τον τελευταίο βαθμό πήρε ο Trulli.
Comments