Skip to main content

Βραζιλία

Πρωταθλητής ο Raikkonen

Αυτοκτονία της McLaren


Σε έναν αγώνα με απροσδόκητα γεγονότα, ο Raikkonen κατέκτησε την έκτη φετινή του νίκη και μαζί τον τίτλο, την ώρα που ο Hamilton είχε ένα σωρό προβλήματα.

Η κακή μέρα για τη McLaren φάνηκε από νωρίς. Στην εκκίνηση ο Raikkonen από 3ος κατάφερε να περάσει τον 2o Hamilton και να βρεθεί δίπλα στον Massa, που ξεκίνησε πρώτος. Οι δύο οδηγοί της Ferrari δεν άφησαν χώρο στον Hamilton, ο οποίος αναγκάστηκε να κόψει και να δεχθεί το προσπέρασμα και από τον Alonso. Έχοντας ο βρετανός χάσει δύο θέσεις στο πρώτο “S”, προσπάθησε στην ακόλουθη στροφή να ανακτήσει τη θέση από τον ομόσταυλό του, αλλά ένα κακό φρενάρισμα τον έφερε εκτός πίστας χάνοντας περισσότερες θέσεις.

Σαν να μην έφταναν όλα αυτά για τον Hamilton, ήρθε και ένα πρόβλημα στο μονοθέσιό του να ολοκληρώσει την καταστροφή, με αποτέλεσμα να πέσει 16ος. Από εκεί και μετά ο νεαρός οδηγός έκανε ό,τι μπορούσε. Η ομάδα τού άλλαξε στρατηγική, βάζοντας λίγα καύσιμα και τα μαλακά ελαστικά στον πρώτο ανεφοδιασμό, με την ελπίδα ότι θα μπορεί να κινηθεί πολύ πιο γρήγορα και με άδεια πίστα να ανέβει στην 5η θέση (που θα του έδινε τον τίτλο). Τελικά τα 3 πιτ στοπ δεν απέδωσαν και έτσι έμεινε στη 7η θέση.

Ο Alonso κατάφερε να κρατηθεί κοντά στις δύο Ferrari μόνο για 2-3 γύρους στην αρχή του αγώνα. Από εκεί και ύστερα έβλεπε τη διαφορά που τον χώριζε από τον 2ο Raikkonen να μεγαλώνει διαρκώς, χωρίς να μπορεί να κάνει κάτι για αυτό.

Με την κατατάξη να είναι: Massa, Raikkonen και Alonso, ο τίτλος θα κατέληγε στον ισπανό, αλλά ήταν κάτι παραπάνω από πασιφανές ότι ο φινλανδός θα προσπέρναγε τον ομόσταυλό του, για να στεφθεί αυτός πρωταθλητής. Για να γίνει αυτό, χρείαστηκε ο Massa να κάνει ένα λάθος λίγο πριν τον δεύτερο ανεφοδιασμό του, ώστε η διαφορά από τον Iceman να πέσει κάτω από 2 δευτερόλεπτα. Ο Massa μπήκε 21 γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας, ενώ ο Raikkonen έμεινε στην πίστα για 3 επιπλέον γρήγορους γύρους, που ήταν αρκετοί για να καλύψει τη διαφορά και να φτάσει στον πρώτο τίτλο στην καριέρα του.

Η μάχη για τον τίτλο μοιραία επισκίασε τις εκπληκτικές μάχες που δόθηκαν για τις υπόλοιπες θέσεις, με τον Rosberg να κλέβει την παράσταση και να κατακτά την 4η θέση, που είναι ο καλύτερος τερματισμός στην καριέρα του, σιγουρεύοντας για την ομάδα του την 4η θέση στους κατασκευαστές. Μετά από αυτόν τερμάτισαν οι δύο BMW, ολοκληρώνοντας μία πολύ καλή χρονιά για την γερμανική ομάδα, ενώ τον τελευταίο βαθμό πήρε ο Trulli.

Comments

Unknown said…
Αντε ρε, που θέλατε και πρωτάθλημα οδηγών
Unknown said…
Ου ρε

Popular posts from this blog

Η ορολογία στη F1

Όσο απόμακρος και αν φαίνεται ο κόσμος της Formula 1 από την ελληνική πραγματικότητα, έχει κάτι πολύ οικείο και αυτό δεν είναι άλλο από την ορολογία που χρησιμοποιείται. Όπως είναι γνωστό, για να περιγράψει κάποιος έναν αγώνα ποδοσφαίρου ή καλαθοσφαίρισης πρέπει να αναφέρει αρκετές ξένες λέξεις. Στην περίπτωση της Formula 1, χρησιμοποιούνται επίσης πολλές ξένες λέξεις, αλλά το πλήθος τους είναι συγκρίσιμο με το αντίστοιχο πλήθος των όρων των δύο δημοφιλέστερων αθλημάτων στην Ελλάδα. Μάλιστα υπό κάποιες συνθήκες, μπορεί ο αριθμός των ξένων ορολογιών της κορυφαίας μορφής μηχανοκίνητου αθλητισμού να είναι μικρότερος. Αρχικά να αναφέρουμε μερικές από τις κοινές λέξεις που χρησιμοποιούνται κατά κόρον και στο ποδόσφαιρο και στην καλαθοσφαίριση (που συνήθως αποκαλείται μπάσκετ ): φάουλ, άουτ, πάσα, μπάλα, ασίστ, σκορ, σουτ, ντέρμπι, ματς, ρεβάνς. Σε αυτές προστίθενται, όσον αφορά το ποδόσφαιρο, οι εξής πολύ συχνές: γκολ, τάκλιν, γκελ, οφσάιντ, πέναλτι, πλασέ, μπακ, χαφ, φάλτσο και φυσι...

"Τρέχω σαν τον Hamilton"

Μέχρι πριν 16 χρόνια δεν είχε τρέξει κανένας μαύρος οδηγός στη Formula 1.  Πριν ακριβώς από 16 χρόνια ο Michael Schumacher κατέκτησε το 7ο (έβδομο) Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Μια χρονιά νωρίτερα (το 2003) κατέρριψε το στοιχειωμένο ρεκόρ του Juan Manuel Fangio, ο οποίος είχε κατακτήσει τον 5ο τίτλο το 1957. Χρειάστηκαν σχεδόν 50 χρόνια για να φτάσει ένας οδηγός να έχει περισσότερα πρωταθλήματα από τον Fangio.  Ο Schumacher αποσύρθηκε από τη Formula 1 στο τέλος του 2006 και έμεινε εκτός δράσης για 3 χρόνια, ενώ επέστρεψε για την περίοδο 2010-12 χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Ο γερμανός τα είχε κατακτήσει όλα, αλλά επανήλθε για χάρη της Mercedes. Σε εκείνο το σημείο κανείς δεν θα μπορούσε να διανοηθεί ότι θα ερχόταν η στιγμή που τα ρεκόρ του θα καταρίπτονταν, αν και ο ίδιος είχε δηλώσει ότι κάποτε θα γίνει και αυτό. Το 2007 έκανε το ντεμπούτο του στη F1 ο πρώτος μαύρος οδηγός στην ιστορία του αθλήματος. Ο Lewis Hamilton έχοντας ένα πολύ καλό μονοθέσιο πρωταγωνίστησε από την πρώτη χρονιά εμ...

Racing Point F1 2019 CAR Launch

Force  India last year went bankrupt and it was bought by a consortium led by Lawrence Stroll, last summer. Lawrence is the father of Lance Stroll who will be driving for the team, which will be called Racing Point from now on. The other car of the team will be driven by Sergio Perez.