Δραματική εξέλιξη στο πρωτάθλημα οδηγών, με τον Raikkonen να κατακτά μία βαρυσήμαντη νίκη και να μπαίνει για τα καλά στο παιχνίδι της διεκδίκησης του τίτλου.
Ο αγώνας διεξήχθηκε για μία ακόμη φορά σε βροχερές συνθήκες. Αλλά η κατάσταση δεν ήταν τόσο δύσκολη όπως στην Ιαπωνία, οπότε η εκκίνηση δόθηκε κανονικά, με τον Hamilton που ξεκίνησε πρώτος να μην απειλείται από τον δεύτερο Raikkonen. Ο Alonso όμως ξεκινώντας 4ος, έκανε καλύτερη εκκίνηση από τον 3ο Massa και στην πρώτη ατελείωτη δεξιά στροφή βρέθηκε δίπλα στον βραζιλιάνο και από την εξωτερική. Ο ισπανός κράτησε τη γραμμή και όταν έφτασαν στην ακόλουθη αριστερή είχε το πλεονέκτημα και όντας από την εσωτερική ολοκλήρωσε το προσπέρασμα. Αλλά ο Massa δεν το έβαλε κάτω και στην επόμενη δεξιά στροφή, απάντησε στον αντίπαλό του, προσπερνώντας τον στα φρένα.
Ο αγώνας κυλούσε με πολλές ανακατατάξεις στις πιο πίσω θέσεις και τους Kubica, Vettel και Rosberg να προσπερνούν τους Webber, Kovalainen και Button αντίστοιχα. Στον 14ο γύρο μπήκε ο πρωτοπόρος Hamilton για το πρώτο πιτ στοπ, στο οποίο έβαλε μόνο καύσιμα και συνέχισε με τα ίδια “ενδιάμεσα” λάστιχα, που ήταν αρκετά φαγωμένα. Μετά τον 16ο γύρο, μπήκαν διαδοχικά οι Massa, Alonso και Raikkonen, ακολουθώντας το παράδειγμα του βρετανού, όσον αφορά τα λάστιχα.
Ο Schumacher που ήταν σε καλή φόρμα σήμερα, έχοντας χάσει πολλές θέσεις ενώ ξεκινούσε 6ος, προσπαθούσε να ανέβει στην κατάταξη. Έτσι, αφού προσπέρασε τους Kovalainen και Webber, στον 22ο γύρο στην προσπάθειά του να περάσει και τον Liuzzi, οι δυο τους είχαν μία επαφή, πράγμα που έριξε πάλι πίσω τον γερμανό, μέχρι που εγκατέλειψε.
Στον 23ο γύρο, ο Wurz σημείωσε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα έχοντας βάλει προηγουμένως τα σλικ ελαστικά. Αυτό σηματοδοτούσε ότι η πίστα είχε στεγνώσει αρκετά ώστε να χρησιμοποιηθεί αυτός ο τύπος ελαστικών, πράγμα που είχαν κάνει και άλλοι οδηγοί(Kubica και Webber). Έτσι, στο 26ο πέρασμα ο Alonso προσπέρασε και πάλι τον Massa και ο βραζιλιάνος μπήκε κατ’ευθείαν για ανεφοδιασμό και αλλαγή σε σλικ.
Η περίοδος που ακολούθησε το πιτ στοπ του Massa ήταν η πιο σημαντική του αγώνα. Ο Hamilton, έχοντας φθείρει σε πολύ μεγάλο βαθμό τα ενδιάμεσα, έχανε συνεχώς χρόνο, με αποτέλεσμα ο Raikkonen να εκμηδενίσει τη διαφορά από τα 7 δεύτερα που ήταν και να προσπεράσει τον βρετανό στον 28ο γύρο. Αντί ο πρωτοπόρος στη βαθμολογία να σπεύσει στα πιτ, έμεινε για άλλους 3 γύρους στην πίστα κάτι που γέννησε πολλά ερωτηματικά. Στον 31ο γύρο, όταν ήρθε η ώρα να μπει για το δεύτερο ανεφοδιασμό έγινε κάτι απίστευτο: στη στενή στροφή που υπάρχει μέσα στα πιτ, ο ρούκι γλύστρισε και βρέθηκε στην αμμοπαγίδα. Ενώ αρχικά κυλούσε το μονοθέσιό του, τελικά κόλλησε με τον Hamilton να ζητά να τον σπρώξουν, αφού δεν είχε σβήσει ο κινητήρας. Μετά από κάποιες αποτυχημένες προσπάθειες των κινέζων εποπτών ο Hamilton, απογοητευμένος βγήκε από το κόκπιτ, έχοντας χάσει μία τεράστια ευκαιρία να κατακτήσει από τώρα τον τίτλο.
Στον αμέσως επόμενο γύρο, μπήκαν στα πιτ οι Raikkonen και Alonso, βάζοντας και οι δύο σλικ. Ο ισπανός φάνηκε να είναι πιο γρήγορος από τον φινλανδό, αλλά η διαφορά των 8 δευτερολέπτων (16 γύρους πριν το τέλος) ήταν δύσκολο να καλυφθεί και προτίμησε να φυλάξει τη θέση του. Πίσω του τερμάτισε ο Massa, ενώ την 4η θέση πήρε ο απίστευτος Vettel, κάνοντας μόνο ένα πιτ στοπ. Ακολούθησε ο Button, με την καλύτερη φετινή επίδοση της Honda και ο Liuzzi, σε ένα εξίσου πολύ καλό αποτέλεσμα για την Toro Rosso. Την οχτάδα συμπλήρωσαν οι Heidfeld και Coulthard.
-
Θέση
Οδηγός
Πόντοι
1
Hamilton
107
2
Alonso
103
3
Raikkonen
100
4
Massa
86
5
Heidfeld
58
6
Kubica
35
-
Θέση
Ομάδα
Πόντοι
1
Ferrari
186
2
BMW
94
3
Renault
51
4
Williams
28
5
Red Bull
24
6
Toyota
12
*Η McLaren έχει αποβληθεί από το πρωτάθλημα κατασκευαστών
Comments