Skip to main content

ItalianGP

O Hamilton πήρε τη ρεβάνς από τον Vettel, αφού κατάφερε να νικήσει τον αντίπαλό του στον πρώτο γύρο.
Όλα ξεκίνησαν ιδανικά για τις δύο Ferrari που κατείχαν τις 2 πρώτες θέσεις στην εκκίνηση, με τον Raikkonen στην pole. Μετά το πρώτο σικέιν διατήρησαν τις θέσεις τους, με τον Vettel να κρατά πίσω του τον Hamilton, παρά τη μικροεπαφή που είχαν. Αλλά ο βρετανός κατάφερε να βρεθεί δίπλα στον Vettel μπαίνοντας στο δεύτερο σικέιν. Ο γερμανός δεν μπόρεσε να στρίψει από την εσωτερική και έπεσε πάνω στον πρωταθλητή, τραυματίζοντας την αεροτομή του και κάνοντας τετακέ. Έτσι, ο οδηγός της Ferrari έπεσε στην τελευταία θέση, αλλά ήταν λίγο τυχερός μέσα στην ατυχία του, διότι εξ αιτίας άλλου περιστατικού βγήκε ο αλυτάρχης στην πίστα.
Ο Vettel, χάρη στην ανωτερότητα του μονοθεσίου έναντι των μικρότερων ομάδων, κατάφερε να φτάσει μέχρι την 4η θέση περιορίζοντας τις απώλειες. Παράλληλα, ο Hamilton λίγους γύρους πριν το τέλος του αγώνα πέρασε επιτυχώς τον Raikkonen (είχε προσπαθήσει και μετά την απόσυρση του αλυτάρχη στην αρχή του αγώνα, αλλά τότε ο Φινλανδός είχε πάρει πίσω τη θέση του, άμεσα).
Αξιοσημείωτη η άνοδος της Williams, της οποίας και οι 2 οδηγοί πάλευαν για μια θέση στη δεκάδα, με τον Stroll να παίρνει τη 10η θέση τελικά. Πάντως ο άλλος οδηγός της βρετανικής ομάδας (Sirotkin) εξακολουθεί να είναι ο μόνος που δεν έχει πάρει ούτε ένα πόντο.
Πλέον η διαφορά έχει φτάσει στους 30 πόντους ανάμεσα στους Vettel & Hamilton. Δηλαδή παραπάνω από μία νίκη, ή αλλιώς, ο βρετανός μπορεί να έρθει 2ος με τον γερμανό 1ο για 4 αγώνες και να μή χάσει την πρώτη θέση στη βαθμολογία. Και υπολείπονται 7 αγώνες...

Η κατάταξη του αγώνα

Driver Team
1 Hamilton Mercedes
2 Raikkonen Ferrari
3 Bottas Mercedes
4 Vettel Ferrari
5 Verstappen Red Bull
6 Ocon Force India
7 Perez Force India
8 Sainz Renault
9 Stroll Williams
10 Sirotkin Williams


Οι βαθμολογίες των πρωταθλημάτων μετά τον αγώνα έχουν ως εξής
Drivers' Championship

Driver Points
1 Hamilton 256
2 Vettel 226
3 Raikkonen 164
4 Bottas 159
5 Verstappen 130
6 Ricciardo 118
7 Hulkenberg 52
8 Magnussen 49
9 Perez 46
10 Ocon 45
11 Alonso 44
12 Sainz 34
13 Gasly 28
14 Grosjean 27
15 Leclerc 13
16 Vandoorne 8
17 Ericsson 6
18 Stroll 6
19 Hartley 2
20 Sirotkin 1

 
Constructors' Championship

Team Points
1 Mercedes 415
2 Ferrari 390
3 Red Bull 248
4 Renault 86
5 Haas 76
6 McLaren 52
7 Force India 32
8 Toro Rosso 30
9 Sauber 19
10 Williams 7

Engines' Table

Engine Points
1 Mercedes 513
2 Ferrari 485
3 TAG Heuer 248
4 Renault 138
5 Honda 30























Comments

Popular posts from this blog

Η ορολογία στη F1

Όσο απόμακρος και αν φαίνεται ο κόσμος της Formula 1 από την ελληνική πραγματικότητα, έχει κάτι πολύ οικείο και αυτό δεν είναι άλλο από την ορολογία που χρησιμοποιείται. Όπως είναι γνωστό, για να περιγράψει κάποιος έναν αγώνα ποδοσφαίρου ή καλαθοσφαίρισης πρέπει να αναφέρει αρκετές ξένες λέξεις. Στην περίπτωση της Formula 1, χρησιμοποιούνται επίσης πολλές ξένες λέξεις, αλλά το πλήθος τους είναι συγκρίσιμο με το αντίστοιχο πλήθος των όρων των δύο δημοφιλέστερων αθλημάτων στην Ελλάδα. Μάλιστα υπό κάποιες συνθήκες, μπορεί ο αριθμός των ξένων ορολογιών της κορυφαίας μορφής μηχανοκίνητου αθλητισμού να είναι μικρότερος. Αρχικά να αναφέρουμε μερικές από τις κοινές λέξεις που χρησιμοποιούνται κατά κόρον και στο ποδόσφαιρο και στην καλαθοσφαίριση (που συνήθως αποκαλείται μπάσκετ ): φάουλ, άουτ, πάσα, μπάλα, ασίστ, σκορ, σουτ, ντέρμπι, ματς, ρεβάνς. Σε αυτές προστίθενται, όσον αφορά το ποδόσφαιρο, οι εξής πολύ συχνές: γκολ, τάκλιν, γκελ, οφσάιντ, πέναλτι, πλασέ, μπακ, χαφ, φάλτσο και φυσι...

"Τρέχω σαν τον Hamilton"

Μέχρι πριν 16 χρόνια δεν είχε τρέξει κανένας μαύρος οδηγός στη Formula 1.  Πριν ακριβώς από 16 χρόνια ο Michael Schumacher κατέκτησε το 7ο (έβδομο) Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Μια χρονιά νωρίτερα (το 2003) κατέρριψε το στοιχειωμένο ρεκόρ του Juan Manuel Fangio, ο οποίος είχε κατακτήσει τον 5ο τίτλο το 1957. Χρειάστηκαν σχεδόν 50 χρόνια για να φτάσει ένας οδηγός να έχει περισσότερα πρωταθλήματα από τον Fangio.  Ο Schumacher αποσύρθηκε από τη Formula 1 στο τέλος του 2006 και έμεινε εκτός δράσης για 3 χρόνια, ενώ επέστρεψε για την περίοδο 2010-12 χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Ο γερμανός τα είχε κατακτήσει όλα, αλλά επανήλθε για χάρη της Mercedes. Σε εκείνο το σημείο κανείς δεν θα μπορούσε να διανοηθεί ότι θα ερχόταν η στιγμή που τα ρεκόρ του θα καταρίπτονταν, αν και ο ίδιος είχε δηλώσει ότι κάποτε θα γίνει και αυτό. Το 2007 έκανε το ντεμπούτο του στη F1 ο πρώτος μαύρος οδηγός στην ιστορία του αθλήματος. Ο Lewis Hamilton έχοντας ένα πολύ καλό μονοθέσιο πρωταγωνίστησε από την πρώτη χρονιά εμ...

ChineseGP

This time Hamilton was not lucky, he won fair and square. He started from second place, but at the first corner was already in front of his teammate and pole man, Bottas, who held back Vettel. After that, the champion never looked back and comfortably won the 1000th GP of F1! It was an uneventful race, apart from the incident of the first lap, involving Kvyat, Norris and Sainz. The Russian hit the two McLarens, forcing them to drop down to the last places, while he was penalized with a drive through. On the other hand, Ferrari for once again gave team team orders to Leclerc, forcing him to let Vettel pass and ruining his race. At the Scuderia they haven't realized that they have a better chance at the constructors' championship if they let Leclerc do his job. Before they even know, Mercedes has almost double points already... Race results: Driver Team 1 Hamilton Mercedes 2 Bottas Mercedes 3 Vettel Fer...