Από τις πολλές εγκαταλείψεις σημαδεύτηκε ο πρώτος αγώνας της νέας χρονιάς, κάτι που οφείλεται εν μέρει στην απαγόρευση των ηλεκτρονικών βοηθημάτων.
Αρνητική έκπληξη αποτέλεσε η απόδοση των περσινών πρωταθλητών, Raikkonen και Ferrari. Τα προβλήματα για την ιταλική ομάδα ξεκίνησαν από το Σάββατο, όταν στα επίσημα δοκιμαστικά ο φινλανδός λόγω προβλήματος στην αντλία βενζίνης δεν κατάφερε να γυρίσει στα πιτ και αναγκάστηκε να ξεκινήσει από τη 16η θέση. Στον αντίποδα βρέθηκε η BMW, που είδε τον Kubica να χάνει την pole position από τον Hamilton, εξ αιτίας ενός λάθους στην τελευταία προσπάθεια.
Ο αγώνας ξεκίνησε με τον χειρότερο τρόπο για τη Ferrari, αφού ο Massa, στη προσπάθειά του να περάσει τον Kovalainen και να βρεθεί τρίτος, έκανε τετακέ, σπάζοντας την μπροστινή του αεροτομή. Πιο πίσω υπήρξαν διάφορες συγκρούσεις με θύματα τους Fisichella, Webber, Button και Davidson και με τον αλυτάρχη να κάνει την είσοδό του στην πίστα για πρώτη φορά, για δυο γύρους. Κάποιους γύρους αργότερα, ο Kubica μπήκε πρώτος για ανεφοδιασμό, δείχνοντας έτσι ότι η επίδοσή του στις κατατακτήριες δοκιμές, οφειλόταν στα λίγα καύσιμα που είχε, πέφτοντας 8ος. Λίγους γύρους αργότερα μπήκε ο Hamilton, ενώ ο Raikkonen που είχε βρεθεί μέσα στη βαθμολογούμενη οχτάδα, προσπέρασε τον Barrichello.
Ο Massa στην προσπάθειά του να ανέβει θέσεις, αφού πέρασε τον Sato, δοκίμασε να κάνει το ίδιο και στον Coulthard, αλλά ο σκοτσέζος δεν του έδωσε καθόλου χώρο και έτσι οι δύο οδηγοί συγκρούστηκαν, με τη Red Bull να καταστρέφεται και το βραζιλιάνο να συνεχίζει. Το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε για δεύτερη φορά την εμφάνισή του και ο Kubica πραγματοποίησε το δεύτερο ανεφοδιασμό του, έχοντας πια μείνει αρκετά πίσω. Μετά την αποχώρηση του αλυτάρχη, ο Raikkonen που είχε φτάσει τρίτος πίσω από τον Kovalainen, πίεσε τον συμπατριώτη του, αλλά σε μία στροφή έφυγε ευθεία κάνοντας μία βόλτα από την αμμοπαγίδα, που του κόστισε αρκετές θέσεις. Αμέσως μετά ο οδηγός της Scuderia μπήκε για πρώτη και μοναδική φορά στα πιτ.
10 γύρους ύστερα ο Raikkonen έκανε και τετακέ, ενώ πίεζε τον Barrichello, την ίδια ώρα που ο Hamilton ολοκλήρωνε τους ανεφοδιασμούς του. 2 γύρους πιο μετά, ο Glock βγήκε εκτός πίστας, χτύπησε σε ένα εξόγκωμα του εδάφους και διέλυσε το μονοθέσιό του, φέρνοντας έτσι για τρίτη φορά τον αλυτάρχη στην πίστα. Χαμένος από αυτό βγήκε ο Kovalainen που δεν είχε προλάβει να κάνει τον δεύτερο ανεφοδιασμό του, με αποτέλεσμα να χάσει πολλές θέσεις. Αφού έφυγε ο αλυτάρχης και στην προσπάθειά του ο οδηγός της McLaren να προσπεράσει τον Raikkonen, ενώ τα κατάφερε, βρέθηκε πίσω από τον Alonso που βρήκε την ευκαιρία και τους πέρασε και τους δύο! Ο Raikkonen δεν έφτασε μέχρι τον τερματισμό, αφού ένα πρόβλημα στο μονοθέσιο, τον ανάγκασε να εγκαταλείψει με παρόμοιο τρόπο με αυτόν του Σαββάτου.
Ένα γύρο πριν το πέσιμο της καρό σημαίας, ο Kovalainen με πολύ ωραίο τρόπο κατάφερε να βρεθεί μπροστά από τον Alonso, αλλά ένα λάθος του στην ευθεία έδωσε την ευκαιρία στον ισπανό να πάρει τελικά την 4η θέση. Αθόρυβο αγώνα έκανε ο πιλότος της Williams, Rosberg, που κατάφερε να ανέβει για πρώτη φορά στην καριέρα του στο βάθρο. Αξιοσημείωτο είναι ότι τερμάτισαν μόνο 7 οδηγοί, από τους οποίους ο Barrichello, ακυρώθηκε, αφού είχε εξέλθει των πιτ ενώ ήταν αναμμένο το κόκκινο φανάρι. Έτσι βαθμολογήθηκαν και ο Bourdais (εγκατέλειψε από σπασμένο κινητήρα) και ο Raikkonen.
1.Hamilton
2.Heidfeld
3.Rosberg
4.Alonso
5.Kovalainen
6.Nakajima
7.Bourdais
8.Raikkonen
PP: Hamilton FL: Hamilton
Comments