Τεράστια εκτός έδρας νίκη για τη McLaren, που έκανε το 1-2 μέσα στο σπίτι της Ferrari. Η βρετανική ομάδα είχε τους δύο οδηγούς της στη 1η και 2η θέση της εκκίνησης, ενώ στην ιταλική ομάδα είχαν επιλέξει στρατηγική ενός πιτ στοπ (αντί για 2 που έκαναν τα ασημί μονοθέσια) με αποτέλεσμα να καταταγούν στις θέσεις 3 και 5, για τους Massa και Raikkonen αντίστοιχα. Με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Massa που ξεκίνησε από την καθαρή μεριά της πίστας πετάχτηκε αμέσως δίπλα και πέρασε μπροστά από τον Hamilton, που ξεκίνησε 2ος, παρότι ο νεαρός βρετανός προσπάθησε να τον εμποδίσει. Στη πρώτη στροφή όμως ο Hamilton, φρέναρε πιο αργά και προσπέρασε τον Massa από την εξωτερική, με το βραζιλιάνο να χτυπάει λίγο τον αντίπαλό του στον πίσω δεξιό τροχό και να τον αναγκάζει να κόψει δρόμο στο σικέιν. Την ίδια ώρα ο Raikkonen που εκκινούσε 5ος, είχε βρεθεί μπροστά από τον Heidfeld.
Στο δεύτερο γύρο ο Coulthard είδε την αεροτομή του να διαλύεται (πιθανώς από επαφή με άλλο οδηγό) σε μία δεξιά καμπή και το επακόλουθο ήταν να βγει με πολλά χιλιόμετρα εκτός πίστας και να πέσει πάνω στον τοίχο από λάστιχα, αναγκάζοντας τον αλυτάρχη να μπει στην πίστα. Ο Σκωτσέζος δεν έπαθε τίποτα, όπως τίποτα δεν έπαθε και ο Raikkonen, όταν μία μέρα νωρίτερα κατά το φρενάρισμα για μία αριστερή στροφή ο πίσω δεξιός τροχός μπλόκαρε, στέλνοντας το μονοθέσιο κατ’ευθείαν στη μπαριέρα στα δεξιά της πίστας.
Ο αλυτάρχης έμεινε για 4 γύρους στην πίστα και 3 γύρους μετά την αποχώρησή του, ο Massa μπήκε απρόσμενα στα πιτ, όπου έκανε κανονικό ανεφοδιασμό, με τους μηχανικούς να καθυστερούν στο τέλος ελέγχοντας το πίσω μέρος. Ο βραζιλιάνος ξαναμπήκε στην πίστα, αλλά πήγαινε αργά και έτσι ένα γύρο μετά ήρθε η οριστική απόσυρση στα πιτ.
Στον 20ο γύρο έκανε τον ανεφοδιασμό του ο Alonso, ενώ το ίδιο είχε κάνει ένα γύρο νωρίτερα και ο Hamilton, με τη διαφορά του ισπανού από τον Raikkonen να είναι πριν τον ανεφοδιασμό στα 10 δευτερόλεπτα. Την ίδια ώρα μία δυνατή μάχη είχαν οι Rosberg και Button για την 7η θέση. Ο οδηγός της Williams είχε κάνει μία απόπειρα να πάρει την 7η θέση του άγγλου στο πρώτο σικέιν, χωρίς επιτυχία. Ένα γύρο μετά, έχοντας μείνει πολύ κοντά στον οδηγό της Honda μετά το πρώτο σικέιν, έστριψε όντας κολλημένος πίσω του στην ακόλουθη δεξία καμπή και στο επόμενο σικέιν ολοκλήρωσε το προσπέρασμα. Μάλιστα με την τακτική τους ενός πιτ στοπ ο Rosberg τερμάτισε 6ος μπροστά από τους Kovalainen και Button.
Ο Raikkonen έκανε το μοναδικό του πιτ στοπ 28 γύρους πριν το τέλος, αλλά από εκεί και μετά ήταν κατά 1 δευτερόλεπτο πιο αργός από τους οδηγούς της McLaren. Όταν έκανε το δεύτερο ανεφοδιασμό ο Hamilton, δεν είχε αρκετή διαφορά από τον φινλανδό, βγαίνοντας έτσι λίγα δευτερόλεπτα πίσω του. Όμως 3 γύρους πιο μετά με ένα ριψοκίνδυνο φρενάρισμα στο πρώτο σικέιν, όπου ο μπροστινός δεξιός τροχός μπλόκαρε κάνοντας το μονοθέσιο να πλαγιολισθήσει, πέρασε μπροστά από τον οδηγό της Ferrari.
10 γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας, έκανε και ο Alonso τον τελευταίο ανεφοδιασμό, μένοντας άνετα πρώτος. Στον ίδιο γύρο για ανεφοδιασμό μπήκε ο Heidfeld, που τερμάτισε για μία ακόμα φορά 4ος, ενώ πίσω του είχε τον άλλο οδηγό της BMW, τον Kubica.
-
Θέση
Οδηγός
Πόντοι
1
Hamilton
92
2
Alonso
89
3
Raikkonen
74
4
Massa
69
5
Heidfeld
52
6
Kubica
33
-
Θέση
Ομάδα
Πόντοι
1
McLaren*
166
2
Ferrari
143
3
BMW
86
4
Renault
38
5
Williams
25
6
Red Bull
16
*Εκκρεμεί η έφεση για τη μη βαθμολήγηση στο Ουγγρικό GP(15 βαθμοί)
Comments