Skip to main content

Μονακό

Εκπληκτική επίδοση για την ομάδα της McLaren, που κυριάρχησε σε όλες τις ημέρες του αγώνα, από τα ελεύθερα και τα επίσημα δοκιμαστικά, μέχρι και τον άγωνα, όπου έκανε άνετα το 1-2.

Ο αγώνας δεν χρήζει ιδιαίτερης ανάλυσης, αφού τα ασημένια βέλη ξεκίνησαν από τις δύο πρώτες θέσεις, ο Hamilton υπερασπίστηκε τη θέση του κρατώντας πίσω του τον Massa και από εκεί και ύστερα χάθηκαν μπροστά, σε ένα δικό τους αγώνα. Ο Βραζιλιάνος το μόνο που μπορούσε να κάνει ήταν να πάρει την τρίτη θέση, χωρίς βέβαια ούτε να απειλήσει, αλλά ούτε και να απειληθεί.

Στη 4η θέση και πρώτος ανάμεσα στους μη McLaren & Ferrari, τερμάτισε ο Fisichella, δείχνοντας την οδηγική του ικανότητα και μάλλον όχι τη βελτίωση της Renault, τη στιγμή μάλιστα που ο άλλος οδηγός της, ήταν μόλις 13ος! Πολύ καλά τα πήγαν και οι δύο οδηγοί της BMW, Kubica και Heidfeld , πού έφεραν τα μονοθέσιά τους στις θέσεις 5 και 6 αντίστοιχα. Μάλιστα και οι δύο αυτοί οδηγοί είχαν στρατηγική ενός πιτ στοπ, με αποτέλεσμα να δημιουργήσουν προβλήματα σε άλλους που ήταν σε στρατηγική 2 πιτ στοπ.

Στην 7η θέση βρήκε τον Wurz ο τερματισμός, κατακτώντας έτσι τους πρώτους του βαθμούς φέτος και βοηθώντας την ομάδα να μην ισοβαθμεί πια με την Toyota, από την οποία προμηθεύεται τους κινητήρες. Πίσω από τον αυστριακό και με διαφορά μόλις 7 δέκατα, τερμάτισε ο Raikkonen. Ο οδηγός της Ferrari, στη 2η φάση των κατατακτήριων δοκιμών είχε μία επαφή με τον τοίχο, τραυματίζοντας το αγωνιστικό του, πράγμα που του απέτρεψε να κάνει ένα χρονομετρημένο γύρο. Έτσι ο Φινλανδός ξεκίνησε από τη 16 θέση, κέρδισε κάποιες θέσεις στην εκκίνηση και χάρη στο ότι έκανε το μοναδικό πιτ στοπ μετά από 48(!) γύρους, πήρε τον τελευταίο βαθμό.

Αξιοσημείωτο είναι ότι μόλις δύο οδηγοί εγκατέλειψαν, λόγω ατυχήματος και άλλοι δύο λόγω μηχανικής βλάβης. Συγκεκριμένα οι Liuzzi και Sutil έκαναν το ίδιο λάθος στην καμπή πριν το καζίνο, χάνοντας τον έλεγχο του πίσω μέρους και πέφτοντας πάνω στην μπαριέρα.

Τέλος, οι οδηγοί της McLaren σημείωσαν και τις δύο υψηλότερες τελικές, με τον Alonso 2o, ο οποίος όμως έκανε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, ενώ ντούμπλαραν ακόμα και τον 4ο Fisichella!

Θέση

Οδηγός

Πόντοι

1

Alonso

38

2

Hamilton

38

3

Massa

33

4

Raikkonen

23

5

Heidfeld

18

6

Fisichella

13


Θέση

Ομάδα

Πόντοι

1

McLaren

76

2

Ferrari

56

3

BMW

30

4

Renault

16

5

Williams

7

6

Toyota

5

Comments

Popular posts from this blog

Η ορολογία στη F1

Όσο απόμακρος και αν φαίνεται ο κόσμος της Formula 1 από την ελληνική πραγματικότητα, έχει κάτι πολύ οικείο και αυτό δεν είναι άλλο από την ορολογία που χρησιμοποιείται. Όπως είναι γνωστό, για να περιγράψει κάποιος έναν αγώνα ποδοσφαίρου ή καλαθοσφαίρισης πρέπει να αναφέρει αρκετές ξένες λέξεις. Στην περίπτωση της Formula 1, χρησιμοποιούνται επίσης πολλές ξένες λέξεις, αλλά το πλήθος τους είναι συγκρίσιμο με το αντίστοιχο πλήθος των όρων των δύο δημοφιλέστερων αθλημάτων στην Ελλάδα. Μάλιστα υπό κάποιες συνθήκες, μπορεί ο αριθμός των ξένων ορολογιών της κορυφαίας μορφής μηχανοκίνητου αθλητισμού να είναι μικρότερος. Αρχικά να αναφέρουμε μερικές από τις κοινές λέξεις που χρησιμοποιούνται κατά κόρον και στο ποδόσφαιρο και στην καλαθοσφαίριση (που συνήθως αποκαλείται μπάσκετ ): φάουλ, άουτ, πάσα, μπάλα, ασίστ, σκορ, σουτ, ντέρμπι, ματς, ρεβάνς. Σε αυτές προστίθενται, όσον αφορά το ποδόσφαιρο, οι εξής πολύ συχνές: γκολ, τάκλιν, γκελ, οφσάιντ, πέναλτι, πλασέ, μπακ, χαφ, φάλτσο και φυσι...

"Τρέχω σαν τον Hamilton"

Μέχρι πριν 16 χρόνια δεν είχε τρέξει κανένας μαύρος οδηγός στη Formula 1.  Πριν ακριβώς από 16 χρόνια ο Michael Schumacher κατέκτησε το 7ο (έβδομο) Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Μια χρονιά νωρίτερα (το 2003) κατέρριψε το στοιχειωμένο ρεκόρ του Juan Manuel Fangio, ο οποίος είχε κατακτήσει τον 5ο τίτλο το 1957. Χρειάστηκαν σχεδόν 50 χρόνια για να φτάσει ένας οδηγός να έχει περισσότερα πρωταθλήματα από τον Fangio.  Ο Schumacher αποσύρθηκε από τη Formula 1 στο τέλος του 2006 και έμεινε εκτός δράσης για 3 χρόνια, ενώ επέστρεψε για την περίοδο 2010-12 χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Ο γερμανός τα είχε κατακτήσει όλα, αλλά επανήλθε για χάρη της Mercedes. Σε εκείνο το σημείο κανείς δεν θα μπορούσε να διανοηθεί ότι θα ερχόταν η στιγμή που τα ρεκόρ του θα καταρίπτονταν, αν και ο ίδιος είχε δηλώσει ότι κάποτε θα γίνει και αυτό. Το 2007 έκανε το ντεμπούτο του στη F1 ο πρώτος μαύρος οδηγός στην ιστορία του αθλήματος. Ο Lewis Hamilton έχοντας ένα πολύ καλό μονοθέσιο πρωταγωνίστησε από την πρώτη χρονιά εμ...

Racing Point F1 2019 CAR Launch

Force  India last year went bankrupt and it was bought by a consortium led by Lawrence Stroll, last summer. Lawrence is the father of Lance Stroll who will be driving for the team, which will be called Racing Point from now on. The other car of the team will be driven by Sergio Perez.