Skip to main content

Ισπανία

Με τρένο που έχει πάρει φόρα και δεν σταματάει πουθενά μοιάζει ο Massa, τόσο μεταφορικά όσο και κυριολεκτικά. Ο οδηγός της Ferrari ξεκινούσε από την πρώτη θέση, έχοντας δίπλα του τον Alonso, ο βραζιλιάνος δεν έκανε τόσο καλή εκκίνηση όσο ο ισπανός, με αποτέλεσμα στη πρώτη στροφή να φτάσουν πλάι-πλάι. Ο οδηγός της McLaren ήταν από την εξωτερική και βούτηξε στη πρώτη στροφή, παραβλέποντας το γεγονός ότι δίπλα του ήταν ο Massa, ο οποίος μη έχοντας χώρο αναγκάστηκε να σπρώξει τον πρωταθλητή. Βέβαια και ο Massa φέρει ευθύνη, αφού ήταν λίγο πιο πίσω από τον ισπανό και έπρεπε να προσέχει περισσότερο. Ύστερα από αυτό, ο Alonso έκανε μία μικρή βόλτα από την αμμοπαγίδα και μπήκε πάλι στην πίστα στην 4η θέση.

Μπροστά από τον τοπικό ήρωα, ήταν ο Raikkonen, που και αυτός δεν έκανε τόσο καλή εκκίνηση όσο ο Hamilton, έπεσε 4ος, αλλά ανέβηκε μία θέση μετά το περιστατικό της πρώτης στροφής. Αλλά το γεγονός που σημάδεψε τον αγώνα του φινλανδού ήταν ότι απέδειξε για μία ακόμα φορά ότι τον κυνηγά ατυχία, αφού εγκατέλειψε με πρόβλημα στα ηλεκτρικά και ενώ είχε αντικρούσει την επίθεση του Alonso και έδειχνε ότι μπορούσε να ανέβει στο βάθρο.

Μετά την εγκατάλειψη του Iceman, στις τρεις πρώτες θέσεις δεν υπήρξε καμία αλλαγή, παρόλο που στο πρώτο πιτ στοπ του Massa, προκλήθηκε μικρή φωτιά στο καπάκι του κινητήρα, από τις αναθυμιάσεις της βενζίνης, θυμίζοντας κάτι παρόμοιο που είχε συμβεί και στον M.Schumacher.

Πολύ καλά τα πήγαινε η BMW, έχοντας τους οδηγούς της στις θέσεις 5 και 6, με τον Kubica να είναι μπροστά. Όμως εξ αιτίας ενός προβλήματος στον ανεφοδιασμό του Heidfeld, ο γερμανός έπεσε πολύ πίσω στην κατάξη και τελικά αποσύρθηκε από τον αγώνα. Πάντως το σερί συνεχίστηκε με την BMW να κατακτά και πάλι την 4η θέση, όπως και σε όλα τα προηγούμενα GP!

Με καινούριο κιβώτιο στη Red Bull(seamless), ο Coulthard κατάφερε να τερματίσει στην 5η θέση, δίνοντας τους πρώτους βαθμούς για την ομάδα φέτος, παρότι στους τελευταίους γύρους είχε κόψει πολύ το ρυθμό του, επειδή είχε χάσει μία σχέση στο κιβώτιο και χρησιμοποιούσε από 4η και πάνω. Πίσω από τον σκοτσέζο τερμάτισε ο Rosberg, που επανήλθε στα καλά αποτελέσματα και αμέσως μετά από αυτόν ήταν ο Kovalainen.

Την οχτάδα συμπλήρωσε ο εκπληκτικός Sato, χαρίζοντας τον πρώτο βαθμό στη Super Aguri, κάτι που δεν έχει πετύχει ακόμα η Honda, οι οδηγοί της οποίας είχαν μία επαφή μεταξύ τους. Ο Button βγαίνοντας από τα πιτ, έφτασε μαζί με τον team mate του τον Barrichello στην πρώτη στροφή και χωρίς να του δώσει προτεραιότητα τον ακούμπησε στο πίσω μέρος, με αποτέλεσμα ο βρετανός να χάσει την μπροστινή αεροτομή του.

Θέση

Οδηγός

Πόντοι

1

Hamilton

30

2

Alonso

28

3

Massa

27

4

Raikkonen

22

5

Heidfeld

15

6

Kubica

8



Θέση

Ομάδα

Πόντοι

1

McLaren

58

2

Ferrari

49

3

BMW

23

4

Renault

11

5

Williams

5

-

Toyota

5


Comments

Popular posts from this blog

Η ορολογία στη F1

Όσο απόμακρος και αν φαίνεται ο κόσμος της Formula 1 από την ελληνική πραγματικότητα, έχει κάτι πολύ οικείο και αυτό δεν είναι άλλο από την ορολογία που χρησιμοποιείται. Όπως είναι γνωστό, για να περιγράψει κάποιος έναν αγώνα ποδοσφαίρου ή καλαθοσφαίρισης πρέπει να αναφέρει αρκετές ξένες λέξεις. Στην περίπτωση της Formula 1, χρησιμοποιούνται επίσης πολλές ξένες λέξεις, αλλά το πλήθος τους είναι συγκρίσιμο με το αντίστοιχο πλήθος των όρων των δύο δημοφιλέστερων αθλημάτων στην Ελλάδα. Μάλιστα υπό κάποιες συνθήκες, μπορεί ο αριθμός των ξένων ορολογιών της κορυφαίας μορφής μηχανοκίνητου αθλητισμού να είναι μικρότερος. Αρχικά να αναφέρουμε μερικές από τις κοινές λέξεις που χρησιμοποιούνται κατά κόρον και στο ποδόσφαιρο και στην καλαθοσφαίριση (που συνήθως αποκαλείται μπάσκετ ): φάουλ, άουτ, πάσα, μπάλα, ασίστ, σκορ, σουτ, ντέρμπι, ματς, ρεβάνς. Σε αυτές προστίθενται, όσον αφορά το ποδόσφαιρο, οι εξής πολύ συχνές: γκολ, τάκλιν, γκελ, οφσάιντ, πέναλτι, πλασέ, μπακ, χαφ, φάλτσο και φυσι...

"Τρέχω σαν τον Hamilton"

Μέχρι πριν 16 χρόνια δεν είχε τρέξει κανένας μαύρος οδηγός στη Formula 1.  Πριν ακριβώς από 16 χρόνια ο Michael Schumacher κατέκτησε το 7ο (έβδομο) Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Μια χρονιά νωρίτερα (το 2003) κατέρριψε το στοιχειωμένο ρεκόρ του Juan Manuel Fangio, ο οποίος είχε κατακτήσει τον 5ο τίτλο το 1957. Χρειάστηκαν σχεδόν 50 χρόνια για να φτάσει ένας οδηγός να έχει περισσότερα πρωταθλήματα από τον Fangio.  Ο Schumacher αποσύρθηκε από τη Formula 1 στο τέλος του 2006 και έμεινε εκτός δράσης για 3 χρόνια, ενώ επέστρεψε για την περίοδο 2010-12 χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Ο γερμανός τα είχε κατακτήσει όλα, αλλά επανήλθε για χάρη της Mercedes. Σε εκείνο το σημείο κανείς δεν θα μπορούσε να διανοηθεί ότι θα ερχόταν η στιγμή που τα ρεκόρ του θα καταρίπτονταν, αν και ο ίδιος είχε δηλώσει ότι κάποτε θα γίνει και αυτό. Το 2007 έκανε το ντεμπούτο του στη F1 ο πρώτος μαύρος οδηγός στην ιστορία του αθλήματος. Ο Lewis Hamilton έχοντας ένα πολύ καλό μονοθέσιο πρωταγωνίστησε από την πρώτη χρονιά εμ...

ChineseGP

This time Hamilton was not lucky, he won fair and square. He started from second place, but at the first corner was already in front of his teammate and pole man, Bottas, who held back Vettel. After that, the champion never looked back and comfortably won the 1000th GP of F1! It was an uneventful race, apart from the incident of the first lap, involving Kvyat, Norris and Sainz. The Russian hit the two McLarens, forcing them to drop down to the last places, while he was penalized with a drive through. On the other hand, Ferrari for once again gave team team orders to Leclerc, forcing him to let Vettel pass and ruining his race. At the Scuderia they haven't realized that they have a better chance at the constructors' championship if they let Leclerc do his job. Before they even know, Mercedes has almost double points already... Race results: Driver Team 1 Hamilton Mercedes 2 Bottas Mercedes 3 Vettel Fer...