Skip to main content

Μαλαισία

Απροσδόκητα γρήγορα τα μονοθέσια της McLaren, έφτασαν σε ένα εμφατικό 1-2. Είναι γεγονός ότι η αρχή είναι το ήμισυ του παντός, έτσι τα δύο ασημί αγωνιστικά, αν και ξεκινούσαν από τις θέσεις 2 και 4 βρέθηκαν μετά τις πρώτες στροφές μπροστά από τις Ferrari που ξεκινούσαν από τις θέσεις 1 και 3.

Εκπληκτική ήταν η κίνηση του Hamilton, που από 4ος και χωρίς να κάνει πολύ καλή εκκίνηση, στη πρώτη στροφή πέρασε από την εσωτερική τον Raikkonen και στην αμέσως ακόλουθη τον Massa από την εξωτερική. Τους πρώτους γύρους ο βρετανός είχε πιο αργό ρυθμό, κάτι που οφειλόταν όπως αποδείχτηκε από τα πολλά καύσιμα που κουβαλούσε, με αποτέλεσμα να τον πιέζει ασφυκτικά ο Massa. Ο βραζιλιάνος επιχείρησε να τον προσπεράσει σε μία στροφή, αλλά πατώντας εκτός ιδανικής γραμμής, γλίστρησε στιγμιαία, πέρασε τελικά, αλλά με το ανάποδο τιμόνι έχασε την ορμή του, με αποτέλεσμα να ξαναπεράσει ο Hamilton και να κινδυνέυσει να χάσει τη θέση και από τον ομόσταυλό του. Λίγους γύρους μετά, ο ίδιος οδηγός προσπάθησε στο ίδιο σημείο αλλά αυτή τη φορά είχε μία μικρή έξοδο από την πίστα, πέφτοντας έτσι στην 5η θέση, πίσω από τον Heidfeld.

Όταν μάλιστα ο Raikkonen μπήκε για ανεφοδιασμό, ο Hamilton έβαλε το δεξί πόδι στο πάτωμα, έκανε αρκετούς γρήγορους γύρους, ακόμα και μετά το δικό του πιτ στοπ κατάφερε να φτιάξει μία διαφορά ασφαλείας από τον φινλανδό. Μετά το δεύτερο ανεφοδιασμό όλων, οι ρόλοι αντιστράφηκαν, ο Kimi ήταν πιο γρήγορος με τη σκληρή γόμα, που χρησιμοποιούσαν όλοι σε εκείνη τη φάση, κατέβαζε μισό δεύτερο στο γύρο, αλλά τελικά το μόνο που κατάφερε ήταν να φτάσει στο ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον Lewis στον τελευταίο γύρο.

Κατά τα άλλα, τον Alonso το μόνο που τον ανησύχησε κατά τη διάρκεια του αγώνα ήταν όταν έχασε την επικοινωνία με τα πιτ της ομάδας, αλλά αυτό δεν τον εμπόδισε να κερδίσει με άνεση. Ο Heidfeld έκανε ένα ήσυχο αγώνα, τερματίζοντας πάλι 4ος και δείχνοντας ότι βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση και αυτός και η ομάδα του. Το ίδιο δεν ισχύει για τον ομόσταυλό του, που λόγω μηχανικών προβλημάτων έχανε πολύ έδαφος, τερματίζοντας στην τελευταία θέση.

Οι δύο Renault συνέχισαν την αρνητική πορεία τους, δεν προκρίθηκαν στην τελκή περίοδο των κατακτήριων δοκιμών και στον αγώνα μπήκαν και οι δύο στην οχτάδα, εξ αιτίας και της εγκατάλειψης του Rosberg. Ο οδηγός της Williams κατείχε άνετα την έκτη θέση αλλά ο κινητήρας της Toyota δεν άντεξε, με αποτέλεσμα να παραχωρήσει τη θέση στον Fisichella. Πάντως μία Toyota κατέλαβε θέση στην οχτάδα, με τον Trulli να παίρνει την καρό σημαία από την 7η θέση.

Οι κάκιστες εμφανίσεις συνεχίστηκαν για τις δύο Honda, με τον Barrichello να έχει προβλήματα στο qualifying, όπου και χρησιμοποίησε το εφεδρικό μονοθέσιο, να ξεκινάει τελευταίος και να τερματίζει 11ος, μπροστά από τον Button που ξεκινούσε 15ος!

Θέση

Οδηγός

Πόντοι

1

Alonso

18

2

Raikkonen

16

3

Hamilton

14

4

Heidfeld

10

5

Fisichella

7

6

Massa

7


Θέση

Ομάδα

Πόντοι

1

McLaren

32

2

Ferrari

23

3

BMW

10

4

Renault

8

5

Toyota

3

6

Williams

2

Popular posts from this blog

Η ορολογία στη F1

Όσο απόμακρος και αν φαίνεται ο κόσμος της Formula 1 από την ελληνική πραγματικότητα, έχει κάτι πολύ οικείο και αυτό δεν είναι άλλο από την ορολογία που χρησιμοποιείται. Όπως είναι γνωστό, για να περιγράψει κάποιος έναν αγώνα ποδοσφαίρου ή καλαθοσφαίρισης πρέπει να αναφέρει αρκετές ξένες λέξεις. Στην περίπτωση της Formula 1, χρησιμοποιούνται επίσης πολλές ξένες λέξεις, αλλά το πλήθος τους είναι συγκρίσιμο με το αντίστοιχο πλήθος των όρων των δύο δημοφιλέστερων αθλημάτων στην Ελλάδα. Μάλιστα υπό κάποιες συνθήκες, μπορεί ο αριθμός των ξένων ορολογιών της κορυφαίας μορφής μηχανοκίνητου αθλητισμού να είναι μικρότερος. Αρχικά να αναφέρουμε μερικές από τις κοινές λέξεις που χρησιμοποιούνται κατά κόρον και στο ποδόσφαιρο και στην καλαθοσφαίριση (που συνήθως αποκαλείται μπάσκετ ): φάουλ, άουτ, πάσα, μπάλα, ασίστ, σκορ, σουτ, ντέρμπι, ματς, ρεβάνς. Σε αυτές προστίθενται, όσον αφορά το ποδόσφαιρο, οι εξής πολύ συχνές: γκολ, τάκλιν, γκελ, οφσάιντ, πέναλτι, πλασέ, μπακ, χαφ, φάλτσο και φυσι...

"Τρέχω σαν τον Hamilton"

Μέχρι πριν 16 χρόνια δεν είχε τρέξει κανένας μαύρος οδηγός στη Formula 1.  Πριν ακριβώς από 16 χρόνια ο Michael Schumacher κατέκτησε το 7ο (έβδομο) Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Μια χρονιά νωρίτερα (το 2003) κατέρριψε το στοιχειωμένο ρεκόρ του Juan Manuel Fangio, ο οποίος είχε κατακτήσει τον 5ο τίτλο το 1957. Χρειάστηκαν σχεδόν 50 χρόνια για να φτάσει ένας οδηγός να έχει περισσότερα πρωταθλήματα από τον Fangio.  Ο Schumacher αποσύρθηκε από τη Formula 1 στο τέλος του 2006 και έμεινε εκτός δράσης για 3 χρόνια, ενώ επέστρεψε για την περίοδο 2010-12 χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Ο γερμανός τα είχε κατακτήσει όλα, αλλά επανήλθε για χάρη της Mercedes. Σε εκείνο το σημείο κανείς δεν θα μπορούσε να διανοηθεί ότι θα ερχόταν η στιγμή που τα ρεκόρ του θα καταρίπτονταν, αν και ο ίδιος είχε δηλώσει ότι κάποτε θα γίνει και αυτό. Το 2007 έκανε το ντεμπούτο του στη F1 ο πρώτος μαύρος οδηγός στην ιστορία του αθλήματος. Ο Lewis Hamilton έχοντας ένα πολύ καλό μονοθέσιο πρωταγωνίστησε από την πρώτη χρονιά εμ...

ChineseGP

This time Hamilton was not lucky, he won fair and square. He started from second place, but at the first corner was already in front of his teammate and pole man, Bottas, who held back Vettel. After that, the champion never looked back and comfortably won the 1000th GP of F1! It was an uneventful race, apart from the incident of the first lap, involving Kvyat, Norris and Sainz. The Russian hit the two McLarens, forcing them to drop down to the last places, while he was penalized with a drive through. On the other hand, Ferrari for once again gave team team orders to Leclerc, forcing him to let Vettel pass and ruining his race. At the Scuderia they haven't realized that they have a better chance at the constructors' championship if they let Leclerc do his job. Before they even know, Mercedes has almost double points already... Race results: Driver Team 1 Hamilton Mercedes 2 Bottas Mercedes 3 Vettel Fer...