Απροσδόκητα γρήγορα τα μονοθέσια της McLaren, έφτασαν σε ένα εμφατικό 1-2. Είναι γεγονός ότι η αρχή είναι το ήμισυ του παντός, έτσι τα δύο ασημί αγωνιστικά, αν και ξεκινούσαν από τις θέσεις 2 και 4 βρέθηκαν μετά τις πρώτες στροφές μπροστά από τις Ferrari που ξεκινούσαν από τις θέσεις 1 και 3.
Εκπληκτική ήταν η κίνηση του Hamilton, που από 4ος και χωρίς να κάνει πολύ καλή εκκίνηση, στη πρώτη στροφή πέρασε από την εσωτερική τον Raikkonen και στην αμέσως ακόλουθη τον Massa από την εξωτερική. Τους πρώτους γύρους ο βρετανός είχε πιο αργό ρυθμό, κάτι που οφειλόταν όπως αποδείχτηκε από τα πολλά καύσιμα που κουβαλούσε, με αποτέλεσμα να τον πιέζει ασφυκτικά ο Massa. Ο βραζιλιάνος επιχείρησε να τον προσπεράσει σε μία στροφή, αλλά πατώντας εκτός ιδανικής γραμμής, γλίστρησε στιγμιαία, πέρασε τελικά, αλλά με το ανάποδο τιμόνι έχασε την ορμή του, με αποτέλεσμα να ξαναπεράσει ο Hamilton και να κινδυνέυσει να χάσει τη θέση και από τον ομόσταυλό του. Λίγους γύρους μετά, ο ίδιος οδηγός προσπάθησε στο ίδιο σημείο αλλά αυτή τη φορά είχε μία μικρή έξοδο από την πίστα, πέφτοντας έτσι στην 5η θέση, πίσω από τον Heidfeld.
Όταν μάλιστα ο Raikkonen μπήκε για ανεφοδιασμό, ο Hamilton έβαλε το δεξί πόδι στο πάτωμα, έκανε αρκετούς γρήγορους γύρους, ακόμα και μετά το δικό του πιτ στοπ κατάφερε να φτιάξει μία διαφορά ασφαλείας από τον φινλανδό. Μετά το δεύτερο ανεφοδιασμό όλων, οι ρόλοι αντιστράφηκαν, ο Kimi ήταν πιο γρήγορος με τη σκληρή γόμα, που χρησιμοποιούσαν όλοι σε εκείνη τη φάση, κατέβαζε μισό δεύτερο στο γύρο, αλλά τελικά το μόνο που κατάφερε ήταν να φτάσει στο ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον Lewis στον τελευταίο γύρο.
Κατά τα άλλα, τον Alonso το μόνο που τον ανησύχησε κατά τη διάρκεια του αγώνα ήταν όταν έχασε την επικοινωνία με τα πιτ της ομάδας, αλλά αυτό δεν τον εμπόδισε να κερδίσει με άνεση. Ο Heidfeld έκανε ένα ήσυχο αγώνα, τερματίζοντας πάλι 4ος και δείχνοντας ότι βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση και αυτός και η ομάδα του. Το ίδιο δεν ισχύει για τον ομόσταυλό του, που λόγω μηχανικών προβλημάτων έχανε πολύ έδαφος, τερματίζοντας στην τελευταία θέση.
Οι δύο Renault συνέχισαν την αρνητική πορεία τους, δεν προκρίθηκαν στην τελκή περίοδο των κατακτήριων δοκιμών και στον αγώνα μπήκαν και οι δύο στην οχτάδα, εξ αιτίας και της εγκατάλειψης του Rosberg. Ο οδηγός της Williams κατείχε άνετα την έκτη θέση αλλά ο κινητήρας της Toyota δεν άντεξε, με αποτέλεσμα να παραχωρήσει τη θέση στον Fisichella. Πάντως μία Toyota κατέλαβε θέση στην οχτάδα, με τον Trulli να παίρνει την καρό σημαία από την 7η θέση.
Οι κάκιστες εμφανίσεις συνεχίστηκαν για τις δύο Honda, με τον Barrichello να έχει προβλήματα στο qualifying, όπου και χρησιμοποίησε το εφεδρικό μονοθέσιο, να ξεκινάει τελευταίος και να τερματίζει 11ος, μπροστά από τον Button που ξεκινούσε 15ος!
-
Θέση
Οδηγός
Πόντοι
1
Alonso
18
2
Raikkonen
16
3
Hamilton
14
4
Heidfeld
10
5
Fisichella
7
6
Massa
7
-
Θέση
Ομάδα
Πόντοι
1
McLaren
32
2
Ferrari
23
3
BMW
10
4
Renault
8
5
Toyota
3
6
Williams
2