Αρκετά προβλέψιμη η εξέλιξη του πρώτου αγώνα της χρονιάς, χωρίς μεγάλες εκπλήξεις. Απόλυτος κυρίαρχος ήταν ο νέος πιλότος της Ferrari, Raikkonen, που έθεσε υποψηφιότητα για την κατάκτηση του πρώτου του τίτλου.
Ο Φινλανδός κατέκτησε την pole position το Σάββατο και με δεδομένο ότι ο Massa έμεινε πολύ πίσω λόγω μηχανικού προβλήματος στις κατακτήριες δοκιμές, είχε τον πρώτο λόγο για τη νίκη. Μάλιστα, από την εκκίνηση κανείς δεν έδειχνε ότι μπορεί να τον απειλήσει κάνοντας έτσι έναν ήσυχο αγώνα και κατακτώντας τη πρώτη νίκη με την ιταλική ομάδα.
Πιο πίσω από τον Raikkonen, ο χαμένος της εκκίνησης ήταν ο πρωταθλητής Alonso, που από δεύτερος έπεσε τέταρτος, χάνοντας θέσεις από τον πολύ καλό Heidfeld με BMW και τον team mate του, Hamilton. Η θέση όμως του γερμανού οφειλόταν στα λίγα καύσιμα που κουβαλούσε, με αποτέλεσμα να μπει και για τους δύο ανεφοδιασμούς πολύ νωρίτερα από τους υπολοίπους και έτσι να μείνει πίσω από τις 2 McLaren. Η διαμάχη ανάμεσα στους οδηγούς των ασημί μονοθεσίων είχε τελικό νικητή τον Alonso, που επωφελήθηκε από την καθυστέρηση του Hamilton από τον Sato. Καλό αγώνα έκανε και ο Kubica με BMW, αλλά εγκατέλειψε από βλάβη στο κιβώτιο ταχυτήτων ενώ ήταν 4ος.
Μετά τους Raikkonen, Alonso, Hamilton και Heidfeld, τερμάτισε ο Fisichella, που οδήγησε χωρίς να εντυπωσιάσει και κατέκτησε την 5η θέση ελλείψει άλλου πέμπτου. Μάλιστα προς το τέλος του αγώνα τον έφτασε ο Massa, που είχε ξεκινήσει από την τελευταία θέση, λόγω αλλαγής κινητήρα. Ο βραζιλιάνος με στρατηγική ενός pit stop, κατάφερε να αναρριχηθεί στην κατατάξη, αλλά στο τέλος απέφυγε να ρισκάρει ένα προσπέρασμα στον Fisichella, συμβιβαζόμενος με την 6η θέση.
Την οχτάδα συμπληρωσαν οι Rosberg με Williams και Schumacher με Toyota. Οι δύο αυτές ομάδες έδειξαν ότι βρίσκονται σε καλύτερη μοίρα από τις υπόλοιπες. Ένα ναυάγιο αποτέλεσε το GP για την Honda, οι οδηγοί της οποίας βρέθηκαν στο qualifying πολύ πιο πίσω από αυτούς της θυγατρικής. Η Super Aguri, έκανε τη μεγάλη έκπληξη, χρησιμοποιώντας το περσινό σασί και το φετινό κινητήρα της Honda κατετάγη στις θέσεις 10 και 11. Στον αγώνα βέβαια η τάξη αποκαταστάθηκε.
Απογοητευτική η εμφάνιση του νεαρού πιλότου της Renault, Kovalainen που έδειχνε να μην μπορεί να ανταπεξέλθει των προσδοκιών και έμεινε πίσω από τη Williams και τις 2 Toyota. Χάρισε όμως ένα εντυπωσιακό στιγμιότυπο όταν στην πρώτη στροφή έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου, έκανε τετακέ στο γρασίδι και επανήλθε στην πίστα με την σωστή φορά, συνεχίζοντας κανονικά.
Η φάση του αγώνα έγινε 10 γύρους πριν το τέλος, όταν ο Coulthard που κυνηγούσε τον Wurz, έκανε μία υπεραισιόδοξη κίνηση για να προσπεράσει. Το αποτέλεσμα ήταν, επειδή ακούμπησαν οι τροχοί των δυο μονοθεσίων, η Red Bull του Coulthard να απογειωθεί και να περάσει μπροστά από το κεφάλι του αυστριακού.
Comments