Skip to main content

Αυστραλία

Αρκετά προβλέψιμη η εξέλιξη του πρώτου αγώνα της χρονιάς, χωρίς μεγάλες εκπλήξεις. Απόλυτος κυρίαρχος ήταν ο νέος πιλότος της Ferrari, Raikkonen, που έθεσε υποψηφιότητα για την κατάκτηση του πρώτου του τίτλου.

Ο Φινλανδός κατέκτησε την pole position το Σάββατο και με δεδομένο ότι ο Massa έμεινε πολύ πίσω λόγω μηχανικού προβλήματος στις κατακτήριες δοκιμές, είχε τον πρώτο λόγο για τη νίκη. Μάλιστα, από την εκκίνηση κανείς δεν έδειχνε ότι μπορεί να τον απειλήσει κάνοντας έτσι έναν ήσυχο αγώνα και κατακτώντας τη πρώτη νίκη με την ιταλική ομάδα.

Πιο πίσω από τον Raikkonen, ο χαμένος της εκκίνησης ήταν ο πρωταθλητής Alonso, που από δεύτερος έπεσε τέταρτος, χάνοντας θέσεις από τον πολύ καλό Heidfeld με BMW και τον team mate του, Hamilton. Η θέση όμως του γερμανού οφειλόταν στα λίγα καύσιμα που κουβαλούσε, με αποτέλεσμα να μπει και για τους δύο ανεφοδιασμούς πολύ νωρίτερα από τους υπολοίπους και έτσι να μείνει πίσω από τις 2 McLaren. Η διαμάχη ανάμεσα στους οδηγούς των ασημί μονοθεσίων είχε τελικό νικητή τον Alonso, που επωφελήθηκε από την καθυστέρηση του Hamilton από τον Sato. Καλό αγώνα έκανε και ο Kubica με BMW, αλλά εγκατέλειψε από βλάβη στο κιβώτιο ταχυτήτων ενώ ήταν 4ος.

Μετά τους Raikkonen, Alonso, Hamilton και Heidfeld, τερμάτισε ο Fisichella, που οδήγησε χωρίς να εντυπωσιάσει και κατέκτησε την 5η θέση ελλείψει άλλου πέμπτου. Μάλιστα προς το τέλος του αγώνα τον έφτασε ο Massa, που είχε ξεκινήσει από την τελευταία θέση, λόγω αλλαγής κινητήρα. Ο βραζιλιάνος με στρατηγική ενός pit stop, κατάφερε να αναρριχηθεί στην κατατάξη, αλλά στο τέλος απέφυγε να ρισκάρει ένα προσπέρασμα στον Fisichella, συμβιβαζόμενος με την 6η θέση.

Την οχτάδα συμπληρωσαν οι Rosberg με Williams και Schumacher με Toyota. Οι δύο αυτές ομάδες έδειξαν ότι βρίσκονται σε καλύτερη μοίρα από τις υπόλοιπες. Ένα ναυάγιο αποτέλεσε το GP για την Honda, οι οδηγοί της οποίας βρέθηκαν στο qualifying πολύ πιο πίσω από αυτούς της θυγατρικής. Η Super Aguri, έκανε τη μεγάλη έκπληξη, χρησιμοποιώντας το περσινό σασί και το φετινό κινητήρα της Honda κατετάγη στις θέσεις 10 και 11. Στον αγώνα βέβαια η τάξη αποκαταστάθηκε.

Απογοητευτική η εμφάνιση του νεαρού πιλότου της Renault, Kovalainen που έδειχνε να μην μπορεί να ανταπεξέλθει των προσδοκιών και έμεινε πίσω από τη Williams και τις 2 Toyota. Χάρισε όμως ένα εντυπωσιακό στιγμιότυπο όταν στην πρώτη στροφή έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου, έκανε τετακέ στο γρασίδι και επανήλθε στην πίστα με την σωστή φορά, συνεχίζοντας κανονικά.

Η φάση του αγώνα έγινε 10 γύρους πριν το τέλος, όταν ο Coulthard που κυνηγούσε τον Wurz, έκανε μία υπεραισιόδοξη κίνηση για να προσπεράσει. Το αποτέλεσμα ήταν, επειδή ακούμπησαν οι τροχοί των δυο μονοθεσίων, η Red Bull του Coulthard να απογειωθεί και να περάσει μπροστά από το κεφάλι του αυστριακού.

Comments

Popular posts from this blog

Η ορολογία στη F1

Όσο απόμακρος και αν φαίνεται ο κόσμος της Formula 1 από την ελληνική πραγματικότητα, έχει κάτι πολύ οικείο και αυτό δεν είναι άλλο από την ορολογία που χρησιμοποιείται. Όπως είναι γνωστό, για να περιγράψει κάποιος έναν αγώνα ποδοσφαίρου ή καλαθοσφαίρισης πρέπει να αναφέρει αρκετές ξένες λέξεις. Στην περίπτωση της Formula 1, χρησιμοποιούνται επίσης πολλές ξένες λέξεις, αλλά το πλήθος τους είναι συγκρίσιμο με το αντίστοιχο πλήθος των όρων των δύο δημοφιλέστερων αθλημάτων στην Ελλάδα. Μάλιστα υπό κάποιες συνθήκες, μπορεί ο αριθμός των ξένων ορολογιών της κορυφαίας μορφής μηχανοκίνητου αθλητισμού να είναι μικρότερος. Αρχικά να αναφέρουμε μερικές από τις κοινές λέξεις που χρησιμοποιούνται κατά κόρον και στο ποδόσφαιρο και στην καλαθοσφαίριση (που συνήθως αποκαλείται μπάσκετ ): φάουλ, άουτ, πάσα, μπάλα, ασίστ, σκορ, σουτ, ντέρμπι, ματς, ρεβάνς. Σε αυτές προστίθενται, όσον αφορά το ποδόσφαιρο, οι εξής πολύ συχνές: γκολ, τάκλιν, γκελ, οφσάιντ, πέναλτι, πλασέ, μπακ, χαφ, φάλτσο και φυσι...

"Τρέχω σαν τον Hamilton"

Μέχρι πριν 16 χρόνια δεν είχε τρέξει κανένας μαύρος οδηγός στη Formula 1.  Πριν ακριβώς από 16 χρόνια ο Michael Schumacher κατέκτησε το 7ο (έβδομο) Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Μια χρονιά νωρίτερα (το 2003) κατέρριψε το στοιχειωμένο ρεκόρ του Juan Manuel Fangio, ο οποίος είχε κατακτήσει τον 5ο τίτλο το 1957. Χρειάστηκαν σχεδόν 50 χρόνια για να φτάσει ένας οδηγός να έχει περισσότερα πρωταθλήματα από τον Fangio.  Ο Schumacher αποσύρθηκε από τη Formula 1 στο τέλος του 2006 και έμεινε εκτός δράσης για 3 χρόνια, ενώ επέστρεψε για την περίοδο 2010-12 χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Ο γερμανός τα είχε κατακτήσει όλα, αλλά επανήλθε για χάρη της Mercedes. Σε εκείνο το σημείο κανείς δεν θα μπορούσε να διανοηθεί ότι θα ερχόταν η στιγμή που τα ρεκόρ του θα καταρίπτονταν, αν και ο ίδιος είχε δηλώσει ότι κάποτε θα γίνει και αυτό. Το 2007 έκανε το ντεμπούτο του στη F1 ο πρώτος μαύρος οδηγός στην ιστορία του αθλήματος. Ο Lewis Hamilton έχοντας ένα πολύ καλό μονοθέσιο πρωταγωνίστησε από την πρώτη χρονιά εμ...

Racing Point F1 2019 CAR Launch

Force  India last year went bankrupt and it was bought by a consortium led by Lawrence Stroll, last summer. Lawrence is the father of Lance Stroll who will be driving for the team, which will be called Racing Point from now on. The other car of the team will be driven by Sergio Perez.