Skip to main content

GP of Monaco


Own goal from Hamilton's team

Hamilton was heading for his fourth victory this year, but a misjudgement by his team forced him to finish third.

14 laps were remaining, when rookie Verstappen -after a few unfair passes- was trying to pass Grosjean, but hit the French and crashed into the barriers. Hamilton's team called him into the pits for a tire change, just to be on the safe side, while the safety car was deployed. They thought there was enough time for him to return to track in front of his rivals. But there wasn't... Hamilton is still leading the championship, but he lost a great opportunity to win the most prestigious GP of the calendar and extend his lead.

Surprisingly, Ricciardo was not penalized for hitting Raikkonen in order to pass him, whereas when Alonso did something similar, was given a five second penalty. Strong appearance from Sainz, who started last and finished 10th. Some improvement for McLaren, with Button finishing 8th. But it's not clear if that result was because of the unique characteristics of this race...

Race Results

1 Rosberg Mercedes
2 Vettel Ferrari
3 Hamilton Mercedes
4 Kvyat Red Bull
5 Ricciardo Red Bull
6 Raikkonen Ferrari
7 Perez Force India
8 Button McLaren
9 Nasr Sauber
10 Sainz Toro Rosso

Fastest men

FP1
Hamilton
FP2
Hamilton
FP3
Vettel
QP
Hamilton
Race
Ricciardo

Standings after the race

Drivers' Championship

Pos DriverPoints
1 Hamilton 126
2 Rosberg 116
3 Vettel 98
4 Raikkonen 60
5 Bottas 42
6 Massa 39
7 Ricciardo 35
8 Kvyat 17
9 Grosjean 16
10 Nasr 16
11 Perez 11
12 Sainz 9
13 Hulkenberg 6
14 Verstappen 6
15 Ericsson 5
16 Button 4
17 Alonso 0
18 Maldonado 0
19 Stevens 0
20 Merhi 0

Constructors' Championship

Pos TeamPoints
1 Mercedes 242
2 Ferrari 158
3 Williams 81
4 Red Bull 52
5 Sauber 21
6 Force India 17
7 Lotus 16
8 Toro Rosso 15
9 McLaren 4
10 Manor 0

Engines' Table

Pos MakePoints
1 Mercedes 356
2 Ferrari 179
3 Renault 67
4 Honda 4

Comments

Popular posts from this blog

Η ορολογία στη F1

Όσο απόμακρος και αν φαίνεται ο κόσμος της Formula 1 από την ελληνική πραγματικότητα, έχει κάτι πολύ οικείο και αυτό δεν είναι άλλο από την ορολογία που χρησιμοποιείται. Όπως είναι γνωστό, για να περιγράψει κάποιος έναν αγώνα ποδοσφαίρου ή καλαθοσφαίρισης πρέπει να αναφέρει αρκετές ξένες λέξεις. Στην περίπτωση της Formula 1, χρησιμοποιούνται επίσης πολλές ξένες λέξεις, αλλά το πλήθος τους είναι συγκρίσιμο με το αντίστοιχο πλήθος των όρων των δύο δημοφιλέστερων αθλημάτων στην Ελλάδα. Μάλιστα υπό κάποιες συνθήκες, μπορεί ο αριθμός των ξένων ορολογιών της κορυφαίας μορφής μηχανοκίνητου αθλητισμού να είναι μικρότερος. Αρχικά να αναφέρουμε μερικές από τις κοινές λέξεις που χρησιμοποιούνται κατά κόρον και στο ποδόσφαιρο και στην καλαθοσφαίριση (που συνήθως αποκαλείται μπάσκετ ): φάουλ, άουτ, πάσα, μπάλα, ασίστ, σκορ, σουτ, ντέρμπι, ματς, ρεβάνς. Σε αυτές προστίθενται, όσον αφορά το ποδόσφαιρο, οι εξής πολύ συχνές: γκολ, τάκλιν, γκελ, οφσάιντ, πέναλτι, πλασέ, μπακ, χαφ, φάλτσο και φυσι...

"Τρέχω σαν τον Hamilton"

Μέχρι πριν 16 χρόνια δεν είχε τρέξει κανένας μαύρος οδηγός στη Formula 1.  Πριν ακριβώς από 16 χρόνια ο Michael Schumacher κατέκτησε το 7ο (έβδομο) Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Μια χρονιά νωρίτερα (το 2003) κατέρριψε το στοιχειωμένο ρεκόρ του Juan Manuel Fangio, ο οποίος είχε κατακτήσει τον 5ο τίτλο το 1957. Χρειάστηκαν σχεδόν 50 χρόνια για να φτάσει ένας οδηγός να έχει περισσότερα πρωταθλήματα από τον Fangio.  Ο Schumacher αποσύρθηκε από τη Formula 1 στο τέλος του 2006 και έμεινε εκτός δράσης για 3 χρόνια, ενώ επέστρεψε για την περίοδο 2010-12 χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Ο γερμανός τα είχε κατακτήσει όλα, αλλά επανήλθε για χάρη της Mercedes. Σε εκείνο το σημείο κανείς δεν θα μπορούσε να διανοηθεί ότι θα ερχόταν η στιγμή που τα ρεκόρ του θα καταρίπτονταν, αν και ο ίδιος είχε δηλώσει ότι κάποτε θα γίνει και αυτό. Το 2007 έκανε το ντεμπούτο του στη F1 ο πρώτος μαύρος οδηγός στην ιστορία του αθλήματος. Ο Lewis Hamilton έχοντας ένα πολύ καλό μονοθέσιο πρωταγωνίστησε από την πρώτη χρονιά εμ...

Racing Point F1 2019 CAR Launch

Force  India last year went bankrupt and it was bought by a consortium led by Lawrence Stroll, last summer. Lawrence is the father of Lance Stroll who will be driving for the team, which will be called Racing Point from now on. The other car of the team will be driven by Sergio Perez.