Άλλη μία επίδειξη δύναμης από τη Ferrari παρακολουθήσαμε στο GP της Ισπανίας, του πρώτου αγώνα επί ευρωπαϊκού εδάφους. Τα δύο μονοθέσια της ομάδας επικράτησαν από την Παρασκευή μέχρι την Κυριακή χωρίς να απειληθούν ιδιαιτέρως.
Η έκπληξη όμως έγινε το Σάββατο στα επίσημα δοκιμαστικά, όπου ο Alonso κατάφερε να σημειώσει τον δεύτερο χρόνο και να πάρει την αντίστοιχη θέση, την πιο υψηλή φέτος. Αλλά το μυστικό της επίδοσης του ισπανού δεν ήταν μόνο η βελτίωση της Renault κατά τις πρόσφατες δοκιμές εξέλιξης, αλλά το γεγονός ότι θα ξεκινούσε τον αγώνα με καύσιμα για τέσσερις λιγότερους γύρους από ότι οι υπόλοιποι.
Στην εκκίνηση ο Massa είχε καλύτερη αντίδραση και κατάφερε να περάσει μπροστά από τον Alonso και να απειλήσει τον Raikkonen, χωρίς όμως να καταφέρει να τον περάσει. Πιο πίσω ο Hamilton βρέθηκε μπροστά από τον Kubica, εκμεταλλευόμενος και αυτός το γεγονός ότι ξεκινούσε από την καθαρή μεριά της μεγάλης ευθείας. Μερικές στροφές πιο μετά ο Sutil έκανε τετακέ, στην προσπάθειά του να κερδίσει μία θέση και ο επερχόμενος Vettel δεν κατάφερε να τον αποφύγει, με αποτέλεσμα να συγκρουστούν και να βγει ο αλυτάρχης στην πίστα.
Τρεις γύρους αργότερα ο αλυτάρχης έφυγε από την πίστα και ο αγώνας συνεχίστηκε κανονικά, χωρίς αλλαγές μπροστα, αλλά με τον Piquet να έχει μία έξοδο, να χάνει πολλές θέσεις και λίγο πιο μετά να συγκρούεται με τον Bourdais και να εγκαταλείπουν. Πρώτος για ανεφοδιασμό μπήκε όπως ήταν αναμενόμενο ο Alonso, ο οποίος έπεσε αρκετά πιο πίσω, εκτός οκτάδας. 4 γύρους αργότερα ακολούθησαν οι Massa, Raikkonen, Hamilton και Kubica και όταν τελείωσαν οι πρωτοπόροι τα πιτ στοπ ο Kovalainen είχε μία σφοδρή σύγκρουση. Σε μία γρήγορη δεξιά στροφή έσκασε το μπροστινό αριστερό λάστιχο του Φινλανδού, αφήνοντας ακυβέρνητο το μονοθέσιο να καρφωθεί στον προστατευτικό τοίχο με 200 χ/ω περίπου. Από το ατύχημα ο οδηγός της McLaren ευτυχώς δεν υπέστη κάποιο βαρύ τραυματισμό.
Αυτό το περιστατικό ανάγκασε τον αλυτάρχη να ξανακάνει την εμφάνισή του στην πίστα, με τον μεγάλο χαμένο να είναι ο Heidfeld, που εκείνη την ώρα θα έμπαινε για ανεφοδιασμό. Αλλά επειδή αυτό δεν επιτρεπόταν ακόμα, δέχθηκε ποινή, πράγμα που κατέστρεψε τον αγώνα του. Ο αλυτάρχης αποχώρησε μετά από 7 γύρους και αφού είδαμε τον Barrichello να βγαίνει από τα πιτ με την μπροστινή αεροτομή του κολλημένη κάτω από την ανάρτηση και να κάνει ένα γύρο για να ξαναμπεί.
Τα προηγούμενα περιστατικά επέτρεψαν στον Alonso να φτάσει στην 5η θέση, αλλά η χαρά του δεν κράτησε πολύ αφού ο κινητήρας της Renault έσπασε. Την ίδια ακριβώς μοίρα είχε μερικούς γύρους αργότερα και ο Rosberg με τη Williams Toyota.
Πέραν από τις 4 πρώτες θέσεις όπου τίποτα δεν άλλαξε από τον πρώτο ανεφοδιασμό μέχρι το τέλος του αγώνα, στις υπόλοιπες θέσεις τα πράγματα ήταν πιο ρευστά. 5ος τερμάτισε σε έναν αθόρυβο αγώνα ο Webber και πίσω από αυτόν ο Button, ενώ την οκτάδα συμπλήρωσαν οι Nakajima και Trulli. Ενώ ο Coulthard έχασε την ευκαιρία να πάρει μερικούς βαθμούς όταν τον χτύπησε από πίσω ο Glock, πράγμα που επέφερε ένα σκασμένο λάστιχο για τον σκοτσέζο και μία σπασμένη αεροτομή για τον γερμανό.
1. Raikkonen
2. Massa
3. Hamilton
4. Kubica
5. Webber
6. Button
7. Nakajima
8. Trulli
PP: Raikkonen, FL: Raikkonen
-
Θέση
Οδηγός
Πόντοι
1
Raikkonen
29
2
Hamilton
20
3
Kubica
19
4
Massa
18
5
Heidfeld
16
6
Kovalainen
14
7
Trulli
9
8
Webber
8
-
Θέση
Ομάδα
Πόντοι
1
Ferrari
47
2
BMW
35
3
McLaren
34
4
Williams
12
5
Toyota
9
Comments