Μπάχαλο! Αυτή η λέξη περιγράφει το τι θα επικρατεί στο πρωτάθλημα κατασκευαστών για μερικές εβδομάδες. Και εξηγούμαστε. Στη τρίτη περίοδο κατατακτήριων δοκιμαστικών και ενώ απέμενε κάτι παραπάνω από ενάμιση λεπτό για την ολοκλήρωση της διαδικασίας, ο Alonso που είχε το δεύτερο καλύτερο χρόνο εκείνη τη στιγμή, μπήκε στα πιτ για αλλαγή ελαστικών. Οι μηχανικοί έκαναν την αλλαγή αλλά το lollypop έμεινε κατευασμένο με σκοπό να βάλουν τον ισπανό οδηγό στην πίστα σε σημείο ώστε να μην έχει άλλο οδηγό μπροστά του, ενώ πίσω πια περίμενε και ο Hamilton για αλλαγή ελαστικών. Όταν τελικά ο lollypop man έδωσε το σήμα στον πρωταθλητή να φυγεί, αυτός παρέμεινε σταματημένος στη θέση για περισσότερα από 7 δευτερόλεπτα. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα ο βρετανός οδηγός της McLaren να βγεί στην πίστα χωρίς να έχει αρκετό χρόνο για να συμπληρώσει το γύρο εξόδου πριν το πέσιμο της καρό σημαίας. Έτσι δεν κατάφερε να κάνει ένα τελευταίο χρονομετρημένο γύρο, τη στιγμή που ο ομόσταυλός του σημείωνε τον ταχύτερο γύρο και κατακτούσε την pole position, αφήνοντάς τον δεύτερο.
Μετά από αυτό, η FIA αποφάσισε να δώσει ποινή πέντε θέσεων πιο πίσω στην εκκίνηση στον Alonso και η ομάδα του να μη βαθμολογηθεί για τον αγώνα της Κυριακής. Η McLaren άσκησε έφεση για την ποινή της μη βαθμολόγησης, η οποία θα εκδικαστεί μετά το τουρκικό GP, πραγμά που σημαίνει ότι μπορεί υπάρξει αλλαγή στη βαθμολογία εκ των υστέρων.
Στον αγώνα, ο Alonso ξεκινώντας από την 6η μετά από ένα κακό πλασάρισμα στη πρώτη στροφή και ένα λάθος στη τελευταία, έχασε 2 θέσεις από τους Kubica και Webber. Και τους δύο τους πέρασε στους επόμενους δύο γύρους με προσπεράσματα στη πρώτη στροφή, όμως μετά κόλλησε πίσω από τον Schumacher, από τον οποίο κατάφερε τελικά να απαλλαγεί μέσα από τη διαδικασία των δεύτερων ανεφοδιασμών. Κέρδισε και άλλη μία θέση από τον Kovalainen τερματίζοντας 4ος,. Ο φινλανδός οδηγός της Renault είχε κακή στρατηγική , βρισκόταν ψηλά στην κατάταξη, αλλά τελικά τερμάτισε 8ος.
Η μάχη για τη νίκη, αν και δεν ήταν έντονη, διήρκησε όλο τον αγώνα αφού ο Raikkonen, ξεκινώντας 3ος, προσπέρασε αμέσως τον 2ο Heidfeld και είχε μία διαφορά από τον πρώτο Hamilton που δεν ξεπέρασε τα 5 δευτερόλεπτα. Οι δύο διεκδικητές της νίκης μπήκαν μαζί για τον πρώτο ανεφοδιασμό, αλλά του φινλανδού ήταν πιο σύντομος. Κέρδισε από αυτό λίγο χρόνο, αλλά έχοντας λιγότερα καύσιμα, μπήκε πιο νωρίς για το δεύτερο πιτ στοπ. Μέχρι να μπει ο Hamilton στα πιτ, έφτιαξε μία μικρή διαφορά, που του έδωσε τη νίκη. Πίσω από αυτούς τους δύο τερμάτισε ο Heidfeld, που απέφυγε αυτή τη φορά τις κακοτοπίες και άντεξε στην πίεση του Alonso για τους 11 τελευταίους γύρους (ο γερμανός είχε στρατηγική 3 πιτ στοπ).
5ος τερμάτισε ο Kubica, που έκανε ένα ήσυχο αγώνα και βρέθηκε μπροστά από τον Schumacher, που κατάφερε να κάνει έναν καλό αγώνα μετά από πολύ καιρό να πάρει τους βαθμούς της 6ης θέσης για την Toyota. Πολύ καλός και ο Rosberg, που έφερε τη Williams στην 7η θέση. Αποκαρδιωτική αμφάνιση από τον Massa, που ποτέ δεν κατάφερε να στήσει σωστά τη Ferrari του. Μάλιστα λόγω ασυνεννοησίας με τους μηχανικούς στη δεύτερη περίοδο qualifying, ξέκινησε να φύγει από τα πιτ χωρίς να ανεφοδιαστεί. Του έδωσαν εντολή να σταματήσει στο δρόμο των πιτ και μετά οι άνθρωποι της ομάδας τον τράβηξαν πίσω για να του βάλουν καύσιμα. Με όλα αυτά, κατετάγη 14ος, θέση στην οποία και τερμάτισε πάνω κάτω.
-
Θέση
Οδηγός
Πόντοι
1
Hamilton
80
2
Alonso
73
3
Raikkonen
60
4
Massa
59
5
Heidfeld
42
6
Kubica
28
-
Θέση
Ομάδα
Πόντοι
1
McLaren*
138
2
Ferrari
119
3
BMW
71
4
Renault
33
5
Williams
20
6
Red Bull
16
*Εκκρεμεί η έφεση για τη μη βαθμολήγηση στο Ουγγρικό GP
Comments