Μετά από έναν από τους πιο βαρετούς αγώνες στην ιστορία της F1, είχαμε πλήρη αντιστροφή του σκηνικού στον Καναδά. Κατ’αρχάς στις κατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου είχαμε μία νέα επικράτηση της McLaren, μόνο που αυτή τη φορά πρώτος ήταν ο Hamilton, ο οποίος μάλιστα κατέκτησε την πρώτη pole position της καριέρας του.
Στην εκκίνηση, ο Alonso που ξεκινούσε από τη δεύτερη θέση προσπάθησε να περάσει τον ομόσταυλό του από την εξωτερική, αλλά έχασε το φρενάρισμα και έκανε μία βόλτα στο γρασίδι, πράγμα που τον έφερε πίσω από τον Heidfeld που εκκίνησε 3ος. Αλλά αυτό δεν ήταν το μόνο λάθος του πρωταθλητή, που έκανε άλλες δύο φορές παρόμοιες εξόδους, δείχνοντας ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με το μονοθέσιό του. Εν τω μεταξύ ο Wurz δέχτηκε ένα χτύπημα στο πίσω μέρος από τον Speed, με αποτέλεσμα να σπάσει το δεξί κάθετο στήριγμα της πίσω αεροτομής του και αυτή να μείνει στερεωμένη στα υπόλοιπα 3. Ο αμερικανός εγκατέλειψε επειδή έσπασε η ανάρτησή του.
Περίπου στον 23ο γύρο, ο Sutil έκανε λάθος στη δεύτερη στροφή και έπεσε στον τοίχο, πράγμα που ανάγκασε τον αλυτάρχη να βγει στην πίστα. Ανάμεσα στο ατύχημα του οδηγού της Spyker και της εξόδου του safety car, οι Alonso και Rosberg βρήκαν την ευκαιρία να μπουν στα πιτ και να ανεφοδιαστούν, όμως αυτό κρίθηκε παράνομο από τους αγωνοδίκες και επέβαλαν και στους 2 ποινή 10 δευτερολέπτων. Μάλιστα, μετά από μερικούς γύρους, μπήκαν όταν επιτρεπόταν για πιτ οι Massa και Fisichella, αλλά κατά την έξοδο τους αγνόησαν το κόκκινο φανάρι και έτσι πήραν και οι δύο μαύρη σημαία αρκετά αργότερα.
Όταν ο αλυτάρχης έφυγε από την πίστα, ο Kubica είχε ένα ανατριχιαστικό ατύχημα. Στη καμπή πριν τη φουρκέτα, είχε μία επαφή με την προπορευόμενη Toyota του Trulli. Εξ αιτίας αυτής της επαφής έσπασε κομμάτι της μπροστινής του αεροτομής και βγήκε εκτός πίστας. Αμέσως το μονοθέσιό του ακούμπησε σε ένα ανάχωμα, σηκώθηκε στον αέρα και χωρίς να μπορεί να επιβραδύνει προσέκρουσε με σφοδρότητα σε έναν τσιμεντένιο τοίχο. Το μονοθέσιο συνέχισε να κινείται, έκανε μία περιστροφή και γυρμένο στο πλάι σταμάτησε στην απέναντι μπαριέρα. Η κινητοποίηση ήταν άμεση, οι γιατροί έφτασαν γρήγορα στο σημείο του ατυχήματος και αλυτάρχης έκανε ξανά την εμφάνισή του στην πίστα.
Μετά από αρκετούς γύρους ο αγώνας συνεχίστηκε κανονικά, με τον Hamilton να μην έχει κάνενα απολύτως πρόβλημα μπροστά. Όμως ο άλλος οδηγός της McLaren, μετά το stop & go είχε πέσει στη 15η θέση και προσπαθούσε να ανακάμψει. Ο ανεφοδιασμός φαίνεται ότι τον οφέλησε, αφού μέσα σε λίγους γύρους κατάφερε να φτάσει 9ος!
Στον 38ο γύρο είδαμε ένα σπάνιο συμβάν, ο Rosberg, που μετά το δικό του stop & go, ήθελε να κερδίσει θέσεις, προσπάθησε να προσπεράσει τον Trulli στην πρώτη στροφή. Περιέργως και οι δύο οδηγοί έκαναν τετακέ, επειδή πήραν λάθος γραμμές, χωρίς να ακουμπήσει ο ένας τον άλλο. Ο ιταλός ήταν τελικά ο κερδισμένος, αφού συνέχισε αμέσως, ενώ ο οδηγός της Williams έχασε αρκετο χρόνο.
Και εκεί που έδειχναν ότι όλα κυλάνε καλά, στον 50ο γύρο ξαναβγήκε ο αλυτάρχης με αρκετή καθυστέρηση μάλιστα. Έναν γύρο πριν ο Albers είχε μία έξοδο εξ αιτίας της οποίας άφησε την μπροστινή του αεροτομή στην πίστα. Όταν άνοιξαν τα πιτ, μπήκαν μαζί πρώτα ο Raikkonen και αμέσως μετά ο Alonso. Του ισπανού ο ανεφοδιασμός κράτησε λιγότερο με αποτέλεσμα να ξεκινήσει νωρίτερα και να περάσει τον φινλανδό μέσα στα πιτ. Αλλά μετά από ένα νέο λάθος του ισπανού στη πρώτη στροφή, έχασε 2 θέσεις.
Ο αλυτάρχης μπαίνει στα πιτ μόνο για 3 γύρους και ξαναβγαίνει, αφού ο Liuzzi “τίμησε το τοίχος των πρωταθλητών”. Στη διάρκεια αυτού του παγώματος του αγώνα ο Trulli είχε έξοδο και εγκατέλειψε!
Μετά από αυτό, δεν είδαμε ξανά τον αλυτάρχη και ο αγώνας ολοκληρώθηκε με αρκετές μάχες για τις τελευταίες θέσεις της οχτάδας. Ο Alonso προσπερνά τον Schumacher και έχει τώρα μπροστά του τον Raikkonen. Φαίνεται όμως ότι πάλι δεν έχει καλό ρυθμό, με αποτέλεσμα να χάνει χρόνο και να τον πλησιάζει ο Sato, που είχε νωρίτερα περάσει τον Schumacher και τελικά θα έκανε το ίδιο και στον πρωταθλητή!!!
Τελική κατάταξη
Hamilton - McLaren
Heidfeld - BMW
Wurz - Williams
Kovalainen - Renault
Raikkonen - Ferrari
Sato – Super Aguri
Alonso - McLaren
Schumacher - Toyota
-
Θέση
Οδηγός
Πόντοι
1
Hamilton
48
2
Alonso
40
3
Massa
33
4
Raikkonen
27
5
Heidfeld
26
6
Fisichella
13
-
Θέση
Ομάδα
Πόντοι
1
McLaren
88
2
Ferrari
60
3
BMW
38
4
Renault
21
5
Williams
13
6
Toyota
6
Comments