Skip to main content

GP of Spain

Αυτό που δεν κατάφερε να κάνει η Mercedes στο Αζερμπαϊτζάν, το πέτυχε στην Ισπανία. Οι οδηγοί της τερμάτισαν στις 2 πρώτες θέσεις, κάνοντας έτσι το πρώτο 1-2 της χρονιάς και σε συνδυασμό με την εγκατάλειψη του Raikkonen, έφεραν τη γερμανική ομάδα στην κορυφή του πρωταθλήματος.
Όπως και στον προηγούμενο αγώνα και πάλι στον πρώτο γύρο είχαμε δράματα, με τον Grosjean να χάνει τον έλεγχο και να κάνει τετακέ μετά τις πρώτες στροφές. Πάνω του έπεσαν 2 άλλοι οδηγοί, με την πίστα να γεμίζει συντρίμμια και να εμφανίζεται ο αλυτάρχης.
Ο Hamilton που ξεκίνησε από την pole position δεν απειλήθηκε πολύ, παρότι ο Vettel που ξεκινούσε τρίτος κατάφερε να περάσει τον 2ο Bottas κατά την εκκίνηση. Όμως ο φινλανδός ανέκτησε τη δεύτερη θέση, όταν ο Vettel μπήκε για δεύτερο πιτ στοπ, προσπαθώντας να εκμεταλλευτεί το virtual safety car που επιβλήθηκε λόγω μίας εγκατάλειψης από μηχανική βλάβη. Το δεύτερο πιτ στοπ του Vettel εκμεταλλεύτηκε και ο Verstappen, για να πάρει το πόντιουμ της χρονιάς, αφήνοντας 4ο τον γερμανό οδηγό της Ferrari.



Η κατάταξη του αγώνα:
1 Hamilton Mercedes
2 Bottas Mercedes
3 Verstappen Red Bull
4 Vettel Ferrari
5 Ricciardo Red Bull
6 Magnussen Haas
7 Sainz Renault
8 Alonso McLaren
9 Perez Force India
10 Leclerc Sauber

Οι βαθμολογίες των πρωταθλημάτων μετά τον αγώνα έχουν ως εξής:
Drivers' Championship

Driver Points
1 Hamilton 95
2 Vettel 78
3 Bottas 58
4 Raikkonen 48
5 Ricciardo 47
6 Verstappen 33
7 Alonso 32
8 Hulkenberg 22
9 Sainz 19
10 Magnussen 19
11 Perez 17
12 Gasly 12
13 Leclerc 9
14 Vandoorne 8
15 Stroll 4
16 Ericsson 2
17 Ocon 1
18 Hartley 1
19 Sirotkin 0
20 Grosjean 0

Constructors' Championship

Team Points
1 Mercedes 153
2 Ferrari 126
3 Red Bull 80
4 Renault 41
5 McLaren 40
6 Haas 19
7 Force India 18
8 Toro Rosso 13
9 Sauber 11
10 Williams 4

Engines' Table

Engine Points
1 Mercedes 175
2 Ferrari 156
3 Renault 81
4 TAG Heuer 80
5 Honda 13



Comments

Popular posts from this blog

Η ορολογία στη F1

Όσο απόμακρος και αν φαίνεται ο κόσμος της Formula 1 από την ελληνική πραγματικότητα, έχει κάτι πολύ οικείο και αυτό δεν είναι άλλο από την ορολογία που χρησιμοποιείται. Όπως είναι γνωστό, για να περιγράψει κάποιος έναν αγώνα ποδοσφαίρου ή καλαθοσφαίρισης πρέπει να αναφέρει αρκετές ξένες λέξεις. Στην περίπτωση της Formula 1, χρησιμοποιούνται επίσης πολλές ξένες λέξεις, αλλά το πλήθος τους είναι συγκρίσιμο με το αντίστοιχο πλήθος των όρων των δύο δημοφιλέστερων αθλημάτων στην Ελλάδα. Μάλιστα υπό κάποιες συνθήκες, μπορεί ο αριθμός των ξένων ορολογιών της κορυφαίας μορφής μηχανοκίνητου αθλητισμού να είναι μικρότερος. Αρχικά να αναφέρουμε μερικές από τις κοινές λέξεις που χρησιμοποιούνται κατά κόρον και στο ποδόσφαιρο και στην καλαθοσφαίριση (που συνήθως αποκαλείται μπάσκετ ): φάουλ, άουτ, πάσα, μπάλα, ασίστ, σκορ, σουτ, ντέρμπι, ματς, ρεβάνς. Σε αυτές προστίθενται, όσον αφορά το ποδόσφαιρο, οι εξής πολύ συχνές: γκολ, τάκλιν, γκελ, οφσάιντ, πέναλτι, πλασέ, μπακ, χαφ, φάλτσο και φυσι

ChineseGP

This time Hamilton was not lucky, he won fair and square. He started from second place, but at the first corner was already in front of his teammate and pole man, Bottas, who held back Vettel. After that, the champion never looked back and comfortably won the 1000th GP of F1! It was an uneventful race, apart from the incident of the first lap, involving Kvyat, Norris and Sainz. The Russian hit the two McLarens, forcing them to drop down to the last places, while he was penalized with a drive through. On the other hand, Ferrari for once again gave team team orders to Leclerc, forcing him to let Vettel pass and ruining his race. At the Scuderia they haven't realized that they have a better chance at the constructors' championship if they let Leclerc do his job. Before they even know, Mercedes has almost double points already... Race results: Driver Team 1 Hamilton Mercedes 2 Bottas Mercedes 3 Vettel Fer

"Τρέχω σαν τον Hamilton"

Μέχρι πριν 16 χρόνια δεν είχε τρέξει κανένας μαύρος οδηγός στη Formula 1.  Πριν ακριβώς από 16 χρόνια ο Michael Schumacher κατέκτησε το 7ο (έβδομο) Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Μια χρονιά νωρίτερα (το 2003) κατέρριψε το στοιχειωμένο ρεκόρ του Juan Manuel Fangio, ο οποίος είχε κατακτήσει τον 5ο τίτλο το 1957. Χρειάστηκαν σχεδόν 50 χρόνια για να φτάσει ένας οδηγός να έχει περισσότερα πρωταθλήματα από τον Fangio.  Ο Schumacher αποσύρθηκε από τη Formula 1 στο τέλος του 2006 και έμεινε εκτός δράσης για 3 χρόνια, ενώ επέστρεψε για την περίοδο 2010-12 χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Ο γερμανός τα είχε κατακτήσει όλα, αλλά επανήλθε για χάρη της Mercedes. Σε εκείνο το σημείο κανείς δεν θα μπορούσε να διανοηθεί ότι θα ερχόταν η στιγμή που τα ρεκόρ του θα καταρίπτονταν, αν και ο ίδιος είχε δηλώσει ότι κάποτε θα γίνει και αυτό. Το 2007 έκανε το ντεμπούτο του στη F1 ο πρώτος μαύρος οδηγός στην ιστορία του αθλήματος. Ο Lewis Hamilton έχοντας ένα πολύ καλό μονοθέσιο πρωταγωνίστησε από την πρώτη χρονιά εμπλοκής στ