Skip to main content

GP of Monaco

Μάλλον ο πιο βαρετός αγώνας της χρονιάς, μέχρι τώρα τουλάχιστον. Οι 5 πρώτοι οδηγοί τερμάτισαν ακριβώς με τη σειρά που ξεκίνησαν, με τον Ricciardo να παίρνει την καρό σημαία, χάρη στην εκπληκτική επίδοση που είχε στις κατατακτήριες δοκιμές. Ο Αυστραλός βέβαια, έπρεπε να υπερκεράσει τα μηχανικά προβλήματα και να αντέξει την πίεση του 2ου Vettel, που δεν ήταν και τόσο ασφυκτική.
Το πιο ενδιαφέρον στον αγώνα ήταν η προσπάθεια του Verstappen, που ξεκίνησε από την τελευταία θέση επειδή διέλυσε το μονοθέσιό του στις δοκιμές του Σαββάτου. Ο οδηγός της Red Bull κατάφερε να αναρριχηθεί μέχρι τη 10η θέση σχετικά γρήγορα, όμως το Monaco δεν προσφέρει και πολλές ευκαιρίες για προσπεράσεις, οπότε συμβιβάστηκε με την 9η θέση τελικά.

Η κατάταξη του αγώνα:

Driver Team
1 Ricciardo Red Bull
2 Vettel Ferrari
3 Hamilton Mercedes
4 Raikkonen Ferrari
5 Bottas Mercedes
6 Ocon Force India
7 Gasly Toro Rosso
8 Hulkenberg Renault
9 Verstappen Red Bull
10 Sainz Renault


Οι βαθμολογίες των πρωταθλημάτων μετά τον αγώνα έχουν ως εξής:
Drivers' Championship

Driver Points
1 Hamilton 110
2 Vettel 96
3 Ricciardo 72
4 Bottas 68
5 Raikkonen 60
6 Verstappen 35
7 Alonso 32
8 Hulkenberg 26
9 Sainz 20
10 Magnussen 19
11 Gasly 18
12 Perez 17
13 Leclerc 9
14 Ocon 9
15 Vandoorne 8
16 Stroll 4
17 Ericsson 2
18 Hartley 1

 
Constructors' Championship

Team Points
1 Mercedes 178
2 Ferrari 156
3 Red Bull 107
4 Renault 46
5 McLaren 40
6 Force India 26
7 Haas 19
8 Toro Rosso 19
9 Sauber 11
10 Williams 4

Engines' Table

Engine Points
1 Mercedes 208
2 Ferrari 186
3 TAG Heuer 107
4 Renault 86
5 Honda 19


Comments

Popular posts from this blog

Η ορολογία στη F1

Όσο απόμακρος και αν φαίνεται ο κόσμος της Formula 1 από την ελληνική πραγματικότητα, έχει κάτι πολύ οικείο και αυτό δεν είναι άλλο από την ορολογία που χρησιμοποιείται. Όπως είναι γνωστό, για να περιγράψει κάποιος έναν αγώνα ποδοσφαίρου ή καλαθοσφαίρισης πρέπει να αναφέρει αρκετές ξένες λέξεις. Στην περίπτωση της Formula 1, χρησιμοποιούνται επίσης πολλές ξένες λέξεις, αλλά το πλήθος τους είναι συγκρίσιμο με το αντίστοιχο πλήθος των όρων των δύο δημοφιλέστερων αθλημάτων στην Ελλάδα. Μάλιστα υπό κάποιες συνθήκες, μπορεί ο αριθμός των ξένων ορολογιών της κορυφαίας μορφής μηχανοκίνητου αθλητισμού να είναι μικρότερος. Αρχικά να αναφέρουμε μερικές από τις κοινές λέξεις που χρησιμοποιούνται κατά κόρον και στο ποδόσφαιρο και στην καλαθοσφαίριση (που συνήθως αποκαλείται μπάσκετ ): φάουλ, άουτ, πάσα, μπάλα, ασίστ, σκορ, σουτ, ντέρμπι, ματς, ρεβάνς. Σε αυτές προστίθενται, όσον αφορά το ποδόσφαιρο, οι εξής πολύ συχνές: γκολ, τάκλιν, γκελ, οφσάιντ, πέναλτι, πλασέ, μπακ, χαφ, φάλτσο και φυσι

ChineseGP

This time Hamilton was not lucky, he won fair and square. He started from second place, but at the first corner was already in front of his teammate and pole man, Bottas, who held back Vettel. After that, the champion never looked back and comfortably won the 1000th GP of F1! It was an uneventful race, apart from the incident of the first lap, involving Kvyat, Norris and Sainz. The Russian hit the two McLarens, forcing them to drop down to the last places, while he was penalized with a drive through. On the other hand, Ferrari for once again gave team team orders to Leclerc, forcing him to let Vettel pass and ruining his race. At the Scuderia they haven't realized that they have a better chance at the constructors' championship if they let Leclerc do his job. Before they even know, Mercedes has almost double points already... Race results: Driver Team 1 Hamilton Mercedes 2 Bottas Mercedes 3 Vettel Fer

"Τρέχω σαν τον Hamilton"

Μέχρι πριν 16 χρόνια δεν είχε τρέξει κανένας μαύρος οδηγός στη Formula 1.  Πριν ακριβώς από 16 χρόνια ο Michael Schumacher κατέκτησε το 7ο (έβδομο) Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Μια χρονιά νωρίτερα (το 2003) κατέρριψε το στοιχειωμένο ρεκόρ του Juan Manuel Fangio, ο οποίος είχε κατακτήσει τον 5ο τίτλο το 1957. Χρειάστηκαν σχεδόν 50 χρόνια για να φτάσει ένας οδηγός να έχει περισσότερα πρωταθλήματα από τον Fangio.  Ο Schumacher αποσύρθηκε από τη Formula 1 στο τέλος του 2006 και έμεινε εκτός δράσης για 3 χρόνια, ενώ επέστρεψε για την περίοδο 2010-12 χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Ο γερμανός τα είχε κατακτήσει όλα, αλλά επανήλθε για χάρη της Mercedes. Σε εκείνο το σημείο κανείς δεν θα μπορούσε να διανοηθεί ότι θα ερχόταν η στιγμή που τα ρεκόρ του θα καταρίπτονταν, αν και ο ίδιος είχε δηλώσει ότι κάποτε θα γίνει και αυτό. Το 2007 έκανε το ντεμπούτο του στη F1 ο πρώτος μαύρος οδηγός στην ιστορία του αθλήματος. Ο Lewis Hamilton έχοντας ένα πολύ καλό μονοθέσιο πρωταγωνίστησε από την πρώτη χρονιά εμπλοκής στ