Skip to main content

GP of Azerbaijan

Ο αγώνας σημαδεύτηκε από τις πολλές συκγρούσεις, σε σημείο που θα μπορούσαμε να το αποκαλέσουμε και GP του Crasherbaijan.
Η "καλή" μέρα φάνηκε από το πρωί, καθώς από τον πρώτο γύρο σημειώθηκαν διάφορες συγκρούσεις και 2 οδηγοί εγκατέλειψαν. Αποτέλεσμα των συγκρούσεων ήταν από τη μία να βγει στην πίστα ο αλυτάρχης και από την άλλη o Alonso να έχει και τα 2 δεξιά λάστιχα σκασμένα! Ο ισπανός της McLaren δεν το έβαλε κάτω, καταφέρνοντας κάτι ανεπανάληπτο, να φτάσει στα πιτ, παρότι χρειάστηκε να ακουμπήσει και τον τοίχο των πιτ. Μετά την αλλαγή ελαστικών και μπροστινής αεροτομής, ο Alonso πάλευε για την 10η θέση, αλλά προς το τέλος ήρθαν άλλες 3 απρόσμενες εγκαταλείψεις για να τερματίσει τελικά 7ος.
Καθόλη τη διάρκεια του αγώνα οι οδηγοί της Red Bull έδιναν σκληρή μάχη μεταξύ τους, μέχρι που είχαν και μία μικροεπαφή. Όμως λίγους γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας κατάφεραν να συγκρουστούν μεταξύ τους, με την ευθύνη να βαραίνει μάλλον τον Verstappen που ήταν μπροστά και έκανε απότομη κίνηση για να κλείσει τον ομόσταυλό του, Ricciardo.
Μετά από αυτό το περιστατικό, εμφανίστηκε ξανά στην πίστα ο αλυτάρχης, με τον Grosjean να κάνει ένα τραγικό λάθος. Στην προσπάθειά του να κρατήσει ζεστά τα λάστιχά του, έχασε τον έλεγχο και έπεσε στον τοίχο, εγκαταλείποντας και αυτός.
Αυτήν την εμφάνιση του αλυτάρχη στην πίστα εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο ο Bottas (Mercedes), που κατάφερε να βρεθεί πρώτος, μπροστά από τον Vettel (Ferrari) που μέχρι εκείνη την ώρα έλεγχε τον αγώνα. Αφού αποσύρθηκε ο αλυτάρχης, ο Vettel σε μία απεγνωσμένη προσπάθεια να βρεθεί πάλι πρώτος, έπεσε πολύ αργά στα φρένα για την πρώτη στροφή και όχι μόνο δεν κατάφερε να βρεθεί πρώτος, αλλά έπεσε 4ος, πίσω και από τους Hamilton (Mercedes) και Raikkonen (Ferrari). Και ενώ όλα έδειχναν ότι με 3 γύρους να υπολείπονται, η Mercedes θα πετύχαινε το 1-2, ο Bottas είχε ένα σκασμένο ελαστικό που τον ανάγκασε να εγκαταλείψει. Έτσι νικητής αναδείχθηκε ο Hamilton, ο οποίος φάνηκε να μην το πιστεύει πως πήρε αυτή τη νίκη, ενώ ο Vettel έχασε άλλη μία θέση από τον Perez, μένοντας εκτός βάθρου!
Με την πρώτη νίκη του Hamilton για φέτος, ο βρετανός βρέθηκε στην κορυφή του πρωταθλήματος οδηγών, ενώ λόγω της εγκατάλειψης του Bottas, η Ferrari οδηγεί το πρωτάθλημα κατασκευαστών. Εκπληκτική εμφάνιση από τον οδηγό της Sauber, Leclerc, που τερμάτισε στην 6 θέση κερδίζοντας τους πρώτους του βαθμούς, αλλά και από τον Stroll που χάρισε τους πρώτους βαθμούς στην Williams, τερματίζοντας 8ος.


Η κατάταξη του αγώνα:
1 Hamilton Mercedes
2 Raikkonen Ferrari
3 Perez Force India
4 Vettel Ferrari
5 Sainz Renault
6 Leclerc Sauber
7 Alonso McLaren
8 Stroll Williams
9 Vandoorne McLaren
10 Hartley Toro Rosso


Οι βαθμολογίες των πρωταθλημάτων μετά τον αγώνα έχουν ως εξής:
Drivers' Championship

Driver Points
1 Hamilton 70
2 Vettel 66
3 Raikkonen 48
4 Bottas 40
5 Ricciardo 37
6 Alonso 28
7 Hulkenberg 22
8 Verstappen 18
9 Perez 15
10 Sainz 13
11 Gasly 12
12 Magnussen 11
13 Vandoorne 8
14 Leclerc 8
15 Stroll 4
16 Ericsson 2
17 Ocon 1
18 Hartley 1

 
Constructors' Championship

Team Points
1 Ferrari 114
2 Mercedes 110
3 Red Bull 55
4 McLaren 36
5 Renault 35
6 Force India 16
7 Toro Rosso 13
8 Haas 11
9 Sauber 10
10 Williams 4

Engines' Table

Engine Points
1 Ferrari 135
2 Mercedes 130
3 Renault 71
4 TAG Heuer 55
5 Honda 13



Comments

Popular posts from this blog

Η ορολογία στη F1

Όσο απόμακρος και αν φαίνεται ο κόσμος της Formula 1 από την ελληνική πραγματικότητα, έχει κάτι πολύ οικείο και αυτό δεν είναι άλλο από την ορολογία που χρησιμοποιείται. Όπως είναι γνωστό, για να περιγράψει κάποιος έναν αγώνα ποδοσφαίρου ή καλαθοσφαίρισης πρέπει να αναφέρει αρκετές ξένες λέξεις. Στην περίπτωση της Formula 1, χρησιμοποιούνται επίσης πολλές ξένες λέξεις, αλλά το πλήθος τους είναι συγκρίσιμο με το αντίστοιχο πλήθος των όρων των δύο δημοφιλέστερων αθλημάτων στην Ελλάδα. Μάλιστα υπό κάποιες συνθήκες, μπορεί ο αριθμός των ξένων ορολογιών της κορυφαίας μορφής μηχανοκίνητου αθλητισμού να είναι μικρότερος. Αρχικά να αναφέρουμε μερικές από τις κοινές λέξεις που χρησιμοποιούνται κατά κόρον και στο ποδόσφαιρο και στην καλαθοσφαίριση (που συνήθως αποκαλείται μπάσκετ ): φάουλ, άουτ, πάσα, μπάλα, ασίστ, σκορ, σουτ, ντέρμπι, ματς, ρεβάνς. Σε αυτές προστίθενται, όσον αφορά το ποδόσφαιρο, οι εξής πολύ συχνές: γκολ, τάκλιν, γκελ, οφσάιντ, πέναλτι, πλασέ, μπακ, χαφ, φάλτσο και φυσι

ChineseGP

This time Hamilton was not lucky, he won fair and square. He started from second place, but at the first corner was already in front of his teammate and pole man, Bottas, who held back Vettel. After that, the champion never looked back and comfortably won the 1000th GP of F1! It was an uneventful race, apart from the incident of the first lap, involving Kvyat, Norris and Sainz. The Russian hit the two McLarens, forcing them to drop down to the last places, while he was penalized with a drive through. On the other hand, Ferrari for once again gave team team orders to Leclerc, forcing him to let Vettel pass and ruining his race. At the Scuderia they haven't realized that they have a better chance at the constructors' championship if they let Leclerc do his job. Before they even know, Mercedes has almost double points already... Race results: Driver Team 1 Hamilton Mercedes 2 Bottas Mercedes 3 Vettel Fer

"Τρέχω σαν τον Hamilton"

Μέχρι πριν 16 χρόνια δεν είχε τρέξει κανένας μαύρος οδηγός στη Formula 1.  Πριν ακριβώς από 16 χρόνια ο Michael Schumacher κατέκτησε το 7ο (έβδομο) Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Μια χρονιά νωρίτερα (το 2003) κατέρριψε το στοιχειωμένο ρεκόρ του Juan Manuel Fangio, ο οποίος είχε κατακτήσει τον 5ο τίτλο το 1957. Χρειάστηκαν σχεδόν 50 χρόνια για να φτάσει ένας οδηγός να έχει περισσότερα πρωταθλήματα από τον Fangio.  Ο Schumacher αποσύρθηκε από τη Formula 1 στο τέλος του 2006 και έμεινε εκτός δράσης για 3 χρόνια, ενώ επέστρεψε για την περίοδο 2010-12 χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Ο γερμανός τα είχε κατακτήσει όλα, αλλά επανήλθε για χάρη της Mercedes. Σε εκείνο το σημείο κανείς δεν θα μπορούσε να διανοηθεί ότι θα ερχόταν η στιγμή που τα ρεκόρ του θα καταρίπτονταν, αν και ο ίδιος είχε δηλώσει ότι κάποτε θα γίνει και αυτό. Το 2007 έκανε το ντεμπούτο του στη F1 ο πρώτος μαύρος οδηγός στην ιστορία του αθλήματος. Ο Lewis Hamilton έχοντας ένα πολύ καλό μονοθέσιο πρωταγωνίστησε από την πρώτη χρονιά εμπλοκής στ