Skip to main content

Μαλαισία

Το σκηνικό στον αγώνα της Μαλαισίας αντιστράφηκε πλήρως. Η Ferrari είχε την απόλυτη κυριαρχία, αφού οι οδηγοί της σημείωσαν τους 2 πρώτους χρόνους των επίσημων δοκιμαστικών. Οι οδηγοί της McLaren βρέθηκαν στις θέσεις 3 και 4, με τον Kovalainen μπροστά, επειδή όμως στο τέλος της διαδικασίας εμπόδισαν τον Heidfeld και τον Alonso, να κάνουν τους γρήγορους γύρους , δέχτηκαν ποινή 5 θέσεων.

Στην εκκίνηση, ο μεγάλος κερδισμένος ήταν ο Hamilton, που από 9ος έφτασε στην 5η θέση. Προς το τέλος του πρώτου γύρου ο Bourdais βρέθηκε εκτός πίστας, ενώ ο Rosberg, μετά από τετακέ ακούμπησε με τον επερχόμενο Glock. Λίγους γύρους αργότερα, διαδραματίστηκε η θεαματικότερη φάση του αγώνα, όταν ο Alonso προσπερνούσε τον Coulthard, ο Heidfeld περνούσε μπροστά και από τους δύο αυτούς οδηγούς.

Πρώτος από τους κορυφαίους οδηγούς μπήκε για ανεφοδιασμό ο κάτοχος της pole position, Massa. Ενά μόλις γύρο αργότερα μπήκε και ο ομόσταβλός του, ο Raikkonen, αλλά αυτός ο ένας γύρος ήταν αρκετός ώστε ο φινλανδός να καλύψει τη διαφορά και να τεθεί επικεφαλής της μάχης. Ένα γύρο μετά ακολούθησε και ο ανεφοδιασμός του Hamilton, ο οποίος ήταν καταστροφικός, αφού υπήρξε πρόβλημα με τον μπροστινό δεξί τροχό, με αποτέλεσμα ο βρετανός να μείνει 20 δευτερόλεπτα σταματημένος στα πιτ (τουλάχιστον 10΄΄ παραπάνω από το κανονικό) και να πέσει στην 11η θέση. Το πρόβλημα όμως δεν ήταν μόνο αυτό, αφού ο βρετανός πάσχιζε να κρατήσει το μονοθέσιό του σε μία ευθεία, με πολλές διορθώσεις.

Λίγο μετά τη συμπλήρωση του μίσου αγώνα, ο Massa έκανε για άλλη μία φορά λάθος. Σε μία στροφή έχασε τον έλεγχο και μετά από ένα τετακέ βρέθηκε στην αμμοπαγίδα, χωρίς να έχει σβήσει ο κινητήρας του, αλλά και χωρίς να μπορεί να ξεκολλήσει.

Στην κορυφή της κατάταξης, τίποτα δεν εμπόδιζε τον Raikkonen να κερδίσει αυτόν τον αγώνα, αφήνωντας πίσω του να τερματίσει ο Kubica, που ξεκινώντας 3ος, εκμεταλλεύτηκε την έξοδο του Massa. 3ος τερμάτισε ο πολύ καλός Kovalainen, ενώ ο άλλος οδηγός της McLaren, που είχε βρει καλό ρυθμό μετά το δεύτερο πιτ στοπ και κάλυψε τη διαφορά από τον 4ο Trulli, δεν πρόλαβε να τον πιέσει για να τον προσπεράσει.

1. Raikkonen

2. Kubica

3. Kovalainen

4. Trulli

5. Hamilton

6. Heidfeld

7. Webber

8. Alonso

PP: Massa, FL: Heidfeld

Θέση

Οδηγός

Πόντοι

1

Hamilton

14

2

Raikkonen

11

3

Heidfeld

11

4

Kovalainen

10

5

Kubica

8

6

Rosberg

6

7

Alonso

6

8

Trulli

5

Θέση

Ομάδα

Πόντοι

1

McLaren

24

2

BMW

19

3

Ferrari

11

4

Williams

9

5

Renault

6

Comments

Popular posts from this blog

Η ορολογία στη F1

Όσο απόμακρος και αν φαίνεται ο κόσμος της Formula 1 από την ελληνική πραγματικότητα, έχει κάτι πολύ οικείο και αυτό δεν είναι άλλο από την ορολογία που χρησιμοποιείται. Όπως είναι γνωστό, για να περιγράψει κάποιος έναν αγώνα ποδοσφαίρου ή καλαθοσφαίρισης πρέπει να αναφέρει αρκετές ξένες λέξεις. Στην περίπτωση της Formula 1, χρησιμοποιούνται επίσης πολλές ξένες λέξεις, αλλά το πλήθος τους είναι συγκρίσιμο με το αντίστοιχο πλήθος των όρων των δύο δημοφιλέστερων αθλημάτων στην Ελλάδα. Μάλιστα υπό κάποιες συνθήκες, μπορεί ο αριθμός των ξένων ορολογιών της κορυφαίας μορφής μηχανοκίνητου αθλητισμού να είναι μικρότερος. Αρχικά να αναφέρουμε μερικές από τις κοινές λέξεις που χρησιμοποιούνται κατά κόρον και στο ποδόσφαιρο και στην καλαθοσφαίριση (που συνήθως αποκαλείται μπάσκετ ): φάουλ, άουτ, πάσα, μπάλα, ασίστ, σκορ, σουτ, ντέρμπι, ματς, ρεβάνς. Σε αυτές προστίθενται, όσον αφορά το ποδόσφαιρο, οι εξής πολύ συχνές: γκολ, τάκλιν, γκελ, οφσάιντ, πέναλτι, πλασέ, μπακ, χαφ, φάλτσο και φυσι

ChineseGP

This time Hamilton was not lucky, he won fair and square. He started from second place, but at the first corner was already in front of his teammate and pole man, Bottas, who held back Vettel. After that, the champion never looked back and comfortably won the 1000th GP of F1! It was an uneventful race, apart from the incident of the first lap, involving Kvyat, Norris and Sainz. The Russian hit the two McLarens, forcing them to drop down to the last places, while he was penalized with a drive through. On the other hand, Ferrari for once again gave team team orders to Leclerc, forcing him to let Vettel pass and ruining his race. At the Scuderia they haven't realized that they have a better chance at the constructors' championship if they let Leclerc do his job. Before they even know, Mercedes has almost double points already... Race results: Driver Team 1 Hamilton Mercedes 2 Bottas Mercedes 3 Vettel Fer

Santiago ePrix

Sam Bird was the winner of the 2019 Antofagasta Minerals Santiago Eprix, after having started from 4th place. Tough race for pole-man, Sebastian Buemi who did not finish the race, whereas the championship leader, finished just 8th. Those 4 points were enough to keep d'Ambrosio on top of the table, while Bird is just on point off. Race results: Driver Team 1 Bird Envision 2 Wehrlein Mahindra 3 Abt AUDI 4 Mortara Venturi 5 Frijns Envision 6 Evans Jaguar 7 Sims BMW 8 d'Ambrosio Mahindra 9 Turvey Nio 10 Lopez Dragon Standings after the race: Drivers' Championship Driver Points 1 d'Ambrosio 44 2 Bird 43 3 DaCosta 28 4 Frijns 28 5 Vergne 28 6 Evans 22 7