Skip to main content

Επιστρέφει ο Kubica!


Στα χρονικά της Formula 1 έχουμε δει πολλές φορές έναν οδηγό να εγκαταλείπει την ενεργό δράση και να επιστρέφει μετά από λίγα χρόνια. Το πιο πρόσφατο παράδειγμα ήταν ο Kimi Raikkonen, που είχε σταματήσει από τη F1 για να ασχοληθεί με τους αγώνες ράλι, αλλά τελικά επανήλθε στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, με τη Lotus αρχικά και μετά με τη Ferrari.
Πριν από τον Φιλανδό, κάτι παρόμοιο είχε κάνει και ο Michael Schumacher. Ο γερμανός πολυπρωταθλητής, μετά το τέλος του συμβολαίου του με τη Ferrari, αποσύρθηκε από την ενεργό δράση, όντας και σε προχωρημένη ηλικία. Όμως, η Mercedes του έκανε μία προσφορά που δεν μπορούσε να αρνηθεί και φόρεσε ξανά το κράνος του. Εξ άλλου ο Shumi είναι συνδεδεμένος με τα ασημένια βέλη, καθώς πίσω στα τέλη ’80 αρχές ’90 είχε τρέξει σε αγώνες αντοχής (LeMans) με το αγωνιστικό Sauber Mercedes (ναι, της γνωστής Sauber).
Ίσως η πιο εμβληματική επανάκαμψη στην ιστορία της F1, ήταν αυτή του Alain Prost το 1993. Ο γάλλος έδωσε ένα προσωρινό τέλος στην καριέρα στο τέλος του 1991, έχοντας κατακτήσει 3 φορές το πρωτάθλημα. Αλλά επανήλθε δριμύτερος το 1993 με τη Williams Renault, καθώς κατέκτησε το πρωτάθλημα εκείνης της χρονιάς (4ο συνολικά στην καριέρα του), για να σταματήσει οριστικά τους αγώνες!
Αλλά κάτι εξίσου εντυπωσιακό κατάφερε ο Robert Kubica. Ο Πολωνός, ανερχόμενος και πολλά υποσχόμενος πριν 10 χρόνια, είχε ένα τρομερό ατύχημα στις αρχές του 2011 σε αγώνα ράλι, πριν την έναρξη του πρωταθλήματος F1 εκείνης της χρονιάς. Ο τραυματισμός του ήταν τόσο σοβαρός που κινδύνεψε να χάσει τη ζωή του. Φυσικά δεν υπήρχε περίπτωση να προλάβει εκείνο το πρωτάθλημα. Η ανάρρωση ήταν χρονοβόρα αλλά τα κατάφερε. Βέβαια τα χρόνια είχαν περάσει και κανείς δεν περίμενε να κάνει comeback. Κατά καιρούς υπήρχαν φήμες, αλλά τίποτα συγκεκριμένο, μέχρι που επανήλθε σαν «τρίτος» οδηγός για τις δοκιμές. Και τώρα, ύστερα από 8 ολόκληρα χρόνια ανακοινώθηκε ότι υπέγραψε συμβόλαιο με τη Williams και θα τρέχει του χρόνου με την αγγλική ομάδα. Βέβαια η Williams δεν είναι και στα καλύτερά της, αλλά ας περιμένουμε μερικούς μήνες να δούμε τι μας επιφυλάσσει ο τρελός Πολωνός!

Comments

Popular posts from this blog

Η ορολογία στη F1

Όσο απόμακρος και αν φαίνεται ο κόσμος της Formula 1 από την ελληνική πραγματικότητα, έχει κάτι πολύ οικείο και αυτό δεν είναι άλλο από την ορολογία που χρησιμοποιείται. Όπως είναι γνωστό, για να περιγράψει κάποιος έναν αγώνα ποδοσφαίρου ή καλαθοσφαίρισης πρέπει να αναφέρει αρκετές ξένες λέξεις. Στην περίπτωση της Formula 1, χρησιμοποιούνται επίσης πολλές ξένες λέξεις, αλλά το πλήθος τους είναι συγκρίσιμο με το αντίστοιχο πλήθος των όρων των δύο δημοφιλέστερων αθλημάτων στην Ελλάδα. Μάλιστα υπό κάποιες συνθήκες, μπορεί ο αριθμός των ξένων ορολογιών της κορυφαίας μορφής μηχανοκίνητου αθλητισμού να είναι μικρότερος. Αρχικά να αναφέρουμε μερικές από τις κοινές λέξεις που χρησιμοποιούνται κατά κόρον και στο ποδόσφαιρο και στην καλαθοσφαίριση (που συνήθως αποκαλείται μπάσκετ ): φάουλ, άουτ, πάσα, μπάλα, ασίστ, σκορ, σουτ, ντέρμπι, ματς, ρεβάνς. Σε αυτές προστίθενται, όσον αφορά το ποδόσφαιρο, οι εξής πολύ συχνές: γκολ, τάκλιν, γκελ, οφσάιντ, πέναλτι, πλασέ, μπακ, χαφ, φάλτσο και φυσι

ChineseGP

This time Hamilton was not lucky, he won fair and square. He started from second place, but at the first corner was already in front of his teammate and pole man, Bottas, who held back Vettel. After that, the champion never looked back and comfortably won the 1000th GP of F1! It was an uneventful race, apart from the incident of the first lap, involving Kvyat, Norris and Sainz. The Russian hit the two McLarens, forcing them to drop down to the last places, while he was penalized with a drive through. On the other hand, Ferrari for once again gave team team orders to Leclerc, forcing him to let Vettel pass and ruining his race. At the Scuderia they haven't realized that they have a better chance at the constructors' championship if they let Leclerc do his job. Before they even know, Mercedes has almost double points already... Race results: Driver Team 1 Hamilton Mercedes 2 Bottas Mercedes 3 Vettel Fer

Santiago ePrix

Sam Bird was the winner of the 2019 Antofagasta Minerals Santiago Eprix, after having started from 4th place. Tough race for pole-man, Sebastian Buemi who did not finish the race, whereas the championship leader, finished just 8th. Those 4 points were enough to keep d'Ambrosio on top of the table, while Bird is just on point off. Race results: Driver Team 1 Bird Envision 2 Wehrlein Mahindra 3 Abt AUDI 4 Mortara Venturi 5 Frijns Envision 6 Evans Jaguar 7 Sims BMW 8 d'Ambrosio Mahindra 9 Turvey Nio 10 Lopez Dragon Standings after the race: Drivers' Championship Driver Points 1 d'Ambrosio 44 2 Bird 43 3 DaCosta 28 4 Frijns 28 5 Vergne 28 6 Evans 22 7