Skip to main content

VETTEL WORLD CHAMPION


GP Βραζιλίας

Μετά τον Fangio και τον Schumacher, ο Vettel έγινε ο τρίτος που κατακτά 3 τίτλους στη σειρά(και συνάμα ο νεαρότερος)!

Απολαυστικός ο τελευταίος αγώνας, επιφύλασσε αρκετή αγωνία μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας. Η βροχή έκανε πιο δραματική την κατάσταση για τους διεκδικητές του τίτλου, αλλά ας πάρουμε τα πράματα από την αρχή. Με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Alonso έκανε για μία ακόμα φορά πολύ καλή εκκίνηση, και βρέθηκε στις μπροστινές θέσεις, ενώ ο Vettel είχε το ακριβώς ανάποδο, χάνοντας θέσεις. Το χειρότερο ήρθε για τον γερμανό μερικές στροφές πιο μετά, όταν ο Senna τον κοπάνησε στο πλαϊνό μέρος του μονοθέσιού του, αναγκάζοντάς τον να κάνει τετακέ και να βρεθεί τελευταίος.

Ο οδηγός της Red Bull πληροφορήθηκε από τους μηχανικούς του ότι η ζημιά δεν μπορούσε να διορθωθεί (αν και δεν χρειάστηκε τελικά), αφού δεν είχε σπάσει η αεροτομή. Έτσι έμεινε στην πίστα ξεκινώντας την αντεπίθεση ώστε να βρεθεί μπροστά, ενώ ο Alonso δεν ήταν σε θέση βάθρου, πράγμα που έδινε τον τίτλο στον γερμανό. Ο ισπανός ήταν αδύνατο να πλησιάσει τον ρυθμό που είχαν οι δύο οδηγοί της McLaren (που μάχονταν στα ίσα στις θέσεις 1 και 2), αλλά και του εκπληκτικού Hulkenberg με τη Force India. Μάλιστα, ενώ όλοι άρχισαν να βάζουν ενδιάμεσα, Button και Hulkenberg έμειναν με τα σλικ, κάτι που τους βγήκε σωστό, αφού ο ρυθμός ήταν εφάμιλλος με τους υπόλοιπους.

Και ενώ η πίστα γέμιζε διαρκώς με συντρίμμια από τις πολλές επαφές των οδηγών, τελικά βγήκε ο αλυτάρχης για να γίνει ο απαραίτητος καθαρισμός και έτσι οι αποστάσεις εκμηδενίστηκαν. Όταν το pace car έφυγε, ο Button δέχθηκε προσπέραση από Hulkenberg και Hamilton, τη στιγμή που ο Alonso ήταν μακριά από το πόντιουμ και ο Vettel στους βαθμούς. Όμως, όταν ο Hulkenberg, που για ένα διάστημα βρέθηκε να οδηγεί την κούρσα, προσπάθησε στην πρώτη στροφή να πάρει την πρωτοπορία από τον Hamilton, γλίστρησε και έπεσε πάνω του. Ο βρετανός, δεν μπόρεσε να συνεχίσει, αφού είχε καταστραφεί η ανάρτηση και ο γερμανός έχασε χρόνο (ενώ δέχτηκε και ποινή), με αποτέλεσμα την πρώτη θέση να έχει ο Button με δεύτερο τον Alonso που στο μεταξύ τον είχε αφήσει ο Massa να περάσει.

Με τον Alonso 2o και τον Vettel 7ο, το πρωτάθλημα ήταν πάλι στη μεριά του γερμανού, αφού ο ισπανός με αυτή τη θέση θα ήθελε τον αντίπαλό του 8ο και κάτω. Τελικά ο νεαρός πρωταθλητής προσπέρασε το μεγάλο του ίνδαλμα, τον Schumacher και με την 6η θέση όλα εξαρτιόνταν από τον ίδιο (και την ομάδα του). Δηλαδή ακόμα και στο σενάριο που ο Button θα εγκατέλειπε, ο Alonso θα ήταν πρώτος και ο Vettel 5ος. Αλλά τότε, το λογικό θα ήταν η Red Bull να έδινε εντολή στον Webber (που ήταν πιο μπροστά από τον Vettel) να κάνει στην άκρη, ώστε ο Vettel να πάρει την 4η θέση που θα του έδινε τον τίτλο! Τίποτα, όμως, από αυτά δεν συνέβη και ο αγώνας ουσιαστικά τελείωσε ένα γύρο νωρίτερα, αφού η σύγκρουση του di Resta επέβαλε την έξοδο του αλυτάρχη.

Κατάταξη αγώνα

Θέση ΟδηγόςΟμάδα
1ButtonMcLaren
2AlonsoFerrari
3MassaFerrari
4WebberRed Bull
5HulkenbergForce India
6VettelRed Bull
7SchumacherMercedes
8VergneToro Rosso
9KobayashiSauber
10RaikkonenLotus

Απίστευτα σπαταλημένη χρονιά για τη McLaren, που πήρε 7 νίκες (όσες και η Red Bull), αλλά τερμάτισε 3η, πίσω και από τη Ferrari(που πήρε μόλις 3 νίκες)!!!

Βαθμολογίες μετά το τέλος του αγώνα

Πρωτάθλημα Οδηγών

Θέση ΟδηγόςΒαθμοί
1Vettel281
2Alonso278
3Raikkonen207
4Hamilton190
5Button188
6Webber179
7Massa122
8Grosjean96
9Rosberg93
10Perez66
11Hulkenberg63
12Kobayashi60
13Schumacher49
14di Resta46
15Maldonado45
16Senna31
17Vergne16
18Ricciardo10
19Kovalainen0
20Petrov0
21de la Rosa0
22Karthikeyan0
23Glock0
24Pic0

Πρωτάθλημα Κατασκευαστών

Θέση ΟμάδαΒαθμοί
1Red Bull 460
2Ferrari 400
3McLaren 378
4Lotus 303
5Mercedes 142
6Sauber 126
7Force India 109
8Williams76
9Toro Rosso26
10Caterham 0
11HRT 0
12Marussia 0

Βαθμολογία κινητήρων

Θέση ΕταιρείαΒαθμοί
1Renault839
2Mercedes629
3Ferrari552
4Cosworth0

Comments

Popular posts from this blog

Η ορολογία στη F1

Όσο απόμακρος και αν φαίνεται ο κόσμος της Formula 1 από την ελληνική πραγματικότητα, έχει κάτι πολύ οικείο και αυτό δεν είναι άλλο από την ορολογία που χρησιμοποιείται. Όπως είναι γνωστό, για να περιγράψει κάποιος έναν αγώνα ποδοσφαίρου ή καλαθοσφαίρισης πρέπει να αναφέρει αρκετές ξένες λέξεις. Στην περίπτωση της Formula 1, χρησιμοποιούνται επίσης πολλές ξένες λέξεις, αλλά το πλήθος τους είναι συγκρίσιμο με το αντίστοιχο πλήθος των όρων των δύο δημοφιλέστερων αθλημάτων στην Ελλάδα. Μάλιστα υπό κάποιες συνθήκες, μπορεί ο αριθμός των ξένων ορολογιών της κορυφαίας μορφής μηχανοκίνητου αθλητισμού να είναι μικρότερος. Αρχικά να αναφέρουμε μερικές από τις κοινές λέξεις που χρησιμοποιούνται κατά κόρον και στο ποδόσφαιρο και στην καλαθοσφαίριση (που συνήθως αποκαλείται μπάσκετ ): φάουλ, άουτ, πάσα, μπάλα, ασίστ, σκορ, σουτ, ντέρμπι, ματς, ρεβάνς. Σε αυτές προστίθενται, όσον αφορά το ποδόσφαιρο, οι εξής πολύ συχνές: γκολ, τάκλιν, γκελ, οφσάιντ, πέναλτι, πλασέ, μπακ, χαφ, φάλτσο και φυσι

ChineseGP

This time Hamilton was not lucky, he won fair and square. He started from second place, but at the first corner was already in front of his teammate and pole man, Bottas, who held back Vettel. After that, the champion never looked back and comfortably won the 1000th GP of F1! It was an uneventful race, apart from the incident of the first lap, involving Kvyat, Norris and Sainz. The Russian hit the two McLarens, forcing them to drop down to the last places, while he was penalized with a drive through. On the other hand, Ferrari for once again gave team team orders to Leclerc, forcing him to let Vettel pass and ruining his race. At the Scuderia they haven't realized that they have a better chance at the constructors' championship if they let Leclerc do his job. Before they even know, Mercedes has almost double points already... Race results: Driver Team 1 Hamilton Mercedes 2 Bottas Mercedes 3 Vettel Fer

Santiago ePrix

Sam Bird was the winner of the 2019 Antofagasta Minerals Santiago Eprix, after having started from 4th place. Tough race for pole-man, Sebastian Buemi who did not finish the race, whereas the championship leader, finished just 8th. Those 4 points were enough to keep d'Ambrosio on top of the table, while Bird is just on point off. Race results: Driver Team 1 Bird Envision 2 Wehrlein Mahindra 3 Abt AUDI 4 Mortara Venturi 5 Frijns Envision 6 Evans Jaguar 7 Sims BMW 8 d'Ambrosio Mahindra 9 Turvey Nio 10 Lopez Dragon Standings after the race: Drivers' Championship Driver Points 1 d'Ambrosio 44 2 Bird 43 3 DaCosta 28 4 Frijns 28 5 Vergne 28 6 Evans 22 7