Skip to main content

Lotus and Kimi are back


GP Άμπου Ντάμπι

Τι να πρωτοπούμε για αυτόν τον αγώνα!

Απίστευτη νίκη από τον Raikkonen, που εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο την πολύ κακή εκκίνηση του Webber για να βρεθεί δεύτερος. Αρκετούς γύρους πιο μετά, ο Hamilton εγκατέλειψε όντας πρωτοπόρος, σε ένα σκηνικό που θύμιζε έντονα τη Σιγκαπούρη. Έτσι ο Φιλανδός πήγε στην πρώτη θέση και δεν την έχασε μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας. Από την άλλη, σαν να μην του έφτανε η κακή του εκκίνηση, ο Webber είχε και μία αψιμαχία με τον Maldonado(που είχε καταταγεί πολύ ψηλά), με αποτέλεσμα να χάσει ακόμα περισσότερες θέσεις.

Στον αντίποδα ο Vettel, που λόγω ποινής από της κατατακτήριες, αναγκάστηκε να ξεκινήσει από τα πιτ, αλλά οδηγούσε σαρωτικά. Σε κάποια μάχη με πιο πίσω οδηγούς, τραυματίστηκε η αεροτομή του όμως, πράγμα που τον έστειλε για πρόωρο πιτ στοπ. Και ενώ είχε φτάσει στη 13η θέση έπεσε και πάλι τελευταίος, περιμένοντας να φύγει ο αλυτάρχης (που είχε μπει εξ αιτίας του ατυχήματος των Rosberg & Karthikeyan) για να εξαπολύσει εκ νέου την επίθεσή του. Με τα αλλεπάλληλα προσπεράσματα, τα πιτ στοπ των προπορευόμενων, κατάφερε να βρεθεί ακόμα και στη 2η θέση. Τελικά χρειάστηκε να μπει ξανά στα πιτ για φρέσκα ελαστικά, κάτι που τον έριξε 4ο. Αλλά η δεύτερη παρουσία του αλυτάρχη (αυτή τη φορά λόγω σύγκρουσης των Grosjean & Webber) μηδένισε εκ νέου τις αποστάσεις, δίνοντάς του την ευκαιρία να πιέσει τον Button και προσπερνώντας τον να ανέβει στο τρίτο σκαλί του βάθρου.

Ο πρωταθλητής και πρωτοπόρος στη βαθμολογία περιόρισε μόλις στους 3 βαθμούς τις απώλειες από τον διώκτη του. Επίσης, η Ferrari διατηρήθηκε ζωντανή στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, αν και 82 βαθμούς πίσω από τη Red Bull. Τέλος, η McLaren δείχνει ανήμπορη να υπερασπιστεί τη δεύτερη θέση στους κατασκευαστές παρά το γεγονός ότι συμπλήρωσε 57 αγώνες με τερματισμούς στις βαθμολογούμενες θέσεις, πράγμα που αποτελεί ρεκόρ (αν και με βαθμολογούμενη 10άδα, αυτό δεν φαντάζει και τόσο μεγάλο κατόρθωμα).

Κατάταξη αγώνα

Θέση ΟδηγόςΟμάδα
1RaikkonenLotus
2AlonsoFerrari
3VettelRed Bull
4ButtonMcLaren
5MaldonadoWilliams
6KobayashiSauber
7MassaFerrari
8SennaWilliams
9di RestaForce India
10RicciardoToro Rosso

Μία 5η θέση χωρίζει τον Alonso από τον Vettel(αν εγκαταλείψει). Ο ισπανός με 2 νίκες παίρνει το πρωτάθλημα ανεξαρτήτως του τι θα κάνει ο γερμανός. Από την άλλη, αν ο Alonso εγκαταλείψει στον επόμενο αγώνα, στον Vettel αρκεί μία τρίτη θέση για να πάρει το πρωτάθλημα.

Βαθμολογίες μετά το τέλος του αγώνα

Πρωτάθλημα Οδηγών

Θέση ΟδηγόςΒαθμοί
1Vettel255
2Alonso245
3Raikkonen198
4Webber167
5Hamilton165
6Button153
7Massa95
8Rosberg93
9Grosjean90
10Perez66
11Kobayashi58
12Hulkenberg49
13di Resta46
14Schumacher43
15Maldonado43
16Senna30
17Vergne12
18Ricciardo10
19Kovalainen0
20Petrov0
21de la Rosa0
22Karthikeyan0
23Glock0
24Pic0

Πρωτάθλημα Κατασκευαστών

Θέση ΟμάδαΒαθμοί
1Red Bull 422
2Ferrari 340
3McLaren 318
4Lotus 288
5Mercedes 136
6Sauber 124
7Force India 95
8Williams73
9Toro Rosso22
10Caterham 0
11HRT 0
12Marussia 0

Βαθμολογία κινητήρων

Θέση ΕταιρείαΒαθμοί
1Renault783
2Mercedes549
3Ferrari486
4Cosworth0

Comments

Popular posts from this blog

Η ορολογία στη F1

Όσο απόμακρος και αν φαίνεται ο κόσμος της Formula 1 από την ελληνική πραγματικότητα, έχει κάτι πολύ οικείο και αυτό δεν είναι άλλο από την ορολογία που χρησιμοποιείται. Όπως είναι γνωστό, για να περιγράψει κάποιος έναν αγώνα ποδοσφαίρου ή καλαθοσφαίρισης πρέπει να αναφέρει αρκετές ξένες λέξεις. Στην περίπτωση της Formula 1, χρησιμοποιούνται επίσης πολλές ξένες λέξεις, αλλά το πλήθος τους είναι συγκρίσιμο με το αντίστοιχο πλήθος των όρων των δύο δημοφιλέστερων αθλημάτων στην Ελλάδα. Μάλιστα υπό κάποιες συνθήκες, μπορεί ο αριθμός των ξένων ορολογιών της κορυφαίας μορφής μηχανοκίνητου αθλητισμού να είναι μικρότερος. Αρχικά να αναφέρουμε μερικές από τις κοινές λέξεις που χρησιμοποιούνται κατά κόρον και στο ποδόσφαιρο και στην καλαθοσφαίριση (που συνήθως αποκαλείται μπάσκετ ): φάουλ, άουτ, πάσα, μπάλα, ασίστ, σκορ, σουτ, ντέρμπι, ματς, ρεβάνς. Σε αυτές προστίθενται, όσον αφορά το ποδόσφαιρο, οι εξής πολύ συχνές: γκολ, τάκλιν, γκελ, οφσάιντ, πέναλτι, πλασέ, μπακ, χαφ, φάλτσο και φυσι

ChineseGP

This time Hamilton was not lucky, he won fair and square. He started from second place, but at the first corner was already in front of his teammate and pole man, Bottas, who held back Vettel. After that, the champion never looked back and comfortably won the 1000th GP of F1! It was an uneventful race, apart from the incident of the first lap, involving Kvyat, Norris and Sainz. The Russian hit the two McLarens, forcing them to drop down to the last places, while he was penalized with a drive through. On the other hand, Ferrari for once again gave team team orders to Leclerc, forcing him to let Vettel pass and ruining his race. At the Scuderia they haven't realized that they have a better chance at the constructors' championship if they let Leclerc do his job. Before they even know, Mercedes has almost double points already... Race results: Driver Team 1 Hamilton Mercedes 2 Bottas Mercedes 3 Vettel Fer

"Τρέχω σαν τον Hamilton"

Μέχρι πριν 16 χρόνια δεν είχε τρέξει κανένας μαύρος οδηγός στη Formula 1.  Πριν ακριβώς από 16 χρόνια ο Michael Schumacher κατέκτησε το 7ο (έβδομο) Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Μια χρονιά νωρίτερα (το 2003) κατέρριψε το στοιχειωμένο ρεκόρ του Juan Manuel Fangio, ο οποίος είχε κατακτήσει τον 5ο τίτλο το 1957. Χρειάστηκαν σχεδόν 50 χρόνια για να φτάσει ένας οδηγός να έχει περισσότερα πρωταθλήματα από τον Fangio.  Ο Schumacher αποσύρθηκε από τη Formula 1 στο τέλος του 2006 και έμεινε εκτός δράσης για 3 χρόνια, ενώ επέστρεψε για την περίοδο 2010-12 χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Ο γερμανός τα είχε κατακτήσει όλα, αλλά επανήλθε για χάρη της Mercedes. Σε εκείνο το σημείο κανείς δεν θα μπορούσε να διανοηθεί ότι θα ερχόταν η στιγμή που τα ρεκόρ του θα καταρίπτονταν, αν και ο ίδιος είχε δηλώσει ότι κάποτε θα γίνει και αυτό. Το 2007 έκανε το ντεμπούτο του στη F1 ο πρώτος μαύρος οδηγός στην ιστορία του αθλήματος. Ο Lewis Hamilton έχοντας ένα πολύ καλό μονοθέσιο πρωταγωνίστησε από την πρώτη χρονιά εμπλοκής στ