Skip to main content

Μπαχρέιν

Σε έναν αγώνα που όλη η δράση ήταν συμπιεσμένη στους πρώτους γύρους, ο Massa κέρδισε για πρώτη φορά φέτος, με αρκετή άνεση μάλιστα.

Οι οδηγοί της Ferrari ήταν πιο γρήγοροι από την αρχή του τριημέρου μέχρι και τα επίσημα δοκιμαστικά, όπου ο Kubica έκλεψε την πρώτη pole position της καριέρας του, χάρη και στο μικρό λάθος του Massa στην τελευταία του προσπάθεια. Ο άλλος οδηγός της ιταλικής ομάδας κατετάγη 4ος, ανάμεσα στους οδηγούς της McLaren, Hamilton και Kovalainen.

Η εκκίνηση του αγώνα ήταν κάτι παραπάνω από καταστροφική για τον Hamilton, που από 3ος βρέθηκε εκτός οκτάδας. Αντίθετα, ο Massa κατάφερε να περάσει τον Kubica και να βρεθεί πρώτος, θέση στην οποία περέμεινε μέχρι το τέλος του αγώνα. Ο Kovalainen, αφού κατάφερε να αποφύγει το εμπόδιο του ομόσταβλού του (ξεκίναγε ακριβώς πίσω του), έστριψε στην πρώτη στροφή μαζί με τον Raikkonen, ενώ στην αμέσως επόμενη προσπέρασε τον συμπατριώτη του. Όμως ο Iceman λίγες στροφές μετά κατάφερε να ξαναβρεθεί μπροστά από τον οδηγό της McLaren.

Η ανωτερότητα της Ferrari φάνηκε ξεκάθαρα και από το γεγονός ότι στους πρώτους γύρους ο Raikkonen προσπέρασε και τον πολωνό οδηγό της BMW, φτάνοντας στη 2η θέση και από εκεί και ύστερα δεν απειλήθηκαν ουσιαστικά, σημείωνοντας εύκολα το πρώτο φετινό 1-2.

Τα προβλήματα του Hamilton δεν περιορίστηκαν στην κακή εκκίνηση, αλλά συνεχίστηκαν και στο δεύτερο γύρο, όταν και ήταν 9ος, πίσω από τον Alonso. Στην έξοδο μίας καμπής ο βρετανός έπεσε πάνω στον ισπανό, σπάζοντας την μπροστινή αεροτομή του και πέφτοντας στην 18η θέση, έχοντας χάσει πάρα πολύ χρόνο. Από εκεί και μετά ο οδηγός της McLaren το μόνο που κατάφερε ήταν να ανέβει έως τη 13η θέση, ενώ και ο οδηγός της Renault, επηρεασμένος από τη σύγκρουση, έμεινε εκτός οκτάδας.

Πολύ καλή εμφάνιση και από τους 2 οδηγούς της BMW, που τερμάτισαν στις θέσεις 3 και 4, θέτοντας την ομάδα τους επικεφαλής στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Μέτριο αποτέλεσμα για τον Kovalainen, που όμως στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα σημείωσε τον ταχύτερο γύρο. Πρώτος από τους υπόλοιπους ήταν ο Trulli, που άφησε πίσω του τον Webber και τον Rosberg.

1. Massa

2. Raikkonen

3. Kubica

4. Heidfeld

5. Kovalainen

6. Trulli

7. Webber

8. Rosberg

PP: Kubica, FL: Kovalainen

Θέση

Οδηγός

Πόντοι

1

Raikkonen

19

2

Heidfeld

16

3

Hamilton

14

4

Kubica

14

5

Kovalainen

14

6

Massa

10

7

Trulli

8

8

Rosberg

7

Θέση

Ομάδα

Πόντοι

1

BMW

30

2

Ferrari

29

3

McLaren

28

4

Williams

10

5

Toyota

8

Comments

Unknown said…
Ζήτω η Ferrari!!! Αν δεν κλέψει η McLaren όπως συνηθίζει, δεν θα δει ούτε τρίτη θέση...

P.S. Max εσυ μας οδηγείς...

Popular posts from this blog

Η ορολογία στη F1

Όσο απόμακρος και αν φαίνεται ο κόσμος της Formula 1 από την ελληνική πραγματικότητα, έχει κάτι πολύ οικείο και αυτό δεν είναι άλλο από την ορολογία που χρησιμοποιείται. Όπως είναι γνωστό, για να περιγράψει κάποιος έναν αγώνα ποδοσφαίρου ή καλαθοσφαίρισης πρέπει να αναφέρει αρκετές ξένες λέξεις. Στην περίπτωση της Formula 1, χρησιμοποιούνται επίσης πολλές ξένες λέξεις, αλλά το πλήθος τους είναι συγκρίσιμο με το αντίστοιχο πλήθος των όρων των δύο δημοφιλέστερων αθλημάτων στην Ελλάδα. Μάλιστα υπό κάποιες συνθήκες, μπορεί ο αριθμός των ξένων ορολογιών της κορυφαίας μορφής μηχανοκίνητου αθλητισμού να είναι μικρότερος. Αρχικά να αναφέρουμε μερικές από τις κοινές λέξεις που χρησιμοποιούνται κατά κόρον και στο ποδόσφαιρο και στην καλαθοσφαίριση (που συνήθως αποκαλείται μπάσκετ ): φάουλ, άουτ, πάσα, μπάλα, ασίστ, σκορ, σουτ, ντέρμπι, ματς, ρεβάνς. Σε αυτές προστίθενται, όσον αφορά το ποδόσφαιρο, οι εξής πολύ συχνές: γκολ, τάκλιν, γκελ, οφσάιντ, πέναλτι, πλασέ, μπακ, χαφ, φάλτσο και φυσι

ChineseGP

This time Hamilton was not lucky, he won fair and square. He started from second place, but at the first corner was already in front of his teammate and pole man, Bottas, who held back Vettel. After that, the champion never looked back and comfortably won the 1000th GP of F1! It was an uneventful race, apart from the incident of the first lap, involving Kvyat, Norris and Sainz. The Russian hit the two McLarens, forcing them to drop down to the last places, while he was penalized with a drive through. On the other hand, Ferrari for once again gave team team orders to Leclerc, forcing him to let Vettel pass and ruining his race. At the Scuderia they haven't realized that they have a better chance at the constructors' championship if they let Leclerc do his job. Before they even know, Mercedes has almost double points already... Race results: Driver Team 1 Hamilton Mercedes 2 Bottas Mercedes 3 Vettel Fer

"Τρέχω σαν τον Hamilton"

Μέχρι πριν 16 χρόνια δεν είχε τρέξει κανένας μαύρος οδηγός στη Formula 1.  Πριν ακριβώς από 16 χρόνια ο Michael Schumacher κατέκτησε το 7ο (έβδομο) Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Μια χρονιά νωρίτερα (το 2003) κατέρριψε το στοιχειωμένο ρεκόρ του Juan Manuel Fangio, ο οποίος είχε κατακτήσει τον 5ο τίτλο το 1957. Χρειάστηκαν σχεδόν 50 χρόνια για να φτάσει ένας οδηγός να έχει περισσότερα πρωταθλήματα από τον Fangio.  Ο Schumacher αποσύρθηκε από τη Formula 1 στο τέλος του 2006 και έμεινε εκτός δράσης για 3 χρόνια, ενώ επέστρεψε για την περίοδο 2010-12 χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Ο γερμανός τα είχε κατακτήσει όλα, αλλά επανήλθε για χάρη της Mercedes. Σε εκείνο το σημείο κανείς δεν θα μπορούσε να διανοηθεί ότι θα ερχόταν η στιγμή που τα ρεκόρ του θα καταρίπτονταν, αν και ο ίδιος είχε δηλώσει ότι κάποτε θα γίνει και αυτό. Το 2007 έκανε το ντεμπούτο του στη F1 ο πρώτος μαύρος οδηγός στην ιστορία του αθλήματος. Ο Lewis Hamilton έχοντας ένα πολύ καλό μονοθέσιο πρωταγωνίστησε από την πρώτη χρονιά εμπλοκής στ