Skip to main content

Βραζιλία

Πρωταθλητής ο Raikkonen

Αυτοκτονία της McLaren


Σε έναν αγώνα με απροσδόκητα γεγονότα, ο Raikkonen κατέκτησε την έκτη φετινή του νίκη και μαζί τον τίτλο, την ώρα που ο Hamilton είχε ένα σωρό προβλήματα.

Η κακή μέρα για τη McLaren φάνηκε από νωρίς. Στην εκκίνηση ο Raikkonen από 3ος κατάφερε να περάσει τον 2o Hamilton και να βρεθεί δίπλα στον Massa, που ξεκίνησε πρώτος. Οι δύο οδηγοί της Ferrari δεν άφησαν χώρο στον Hamilton, ο οποίος αναγκάστηκε να κόψει και να δεχθεί το προσπέρασμα και από τον Alonso. Έχοντας ο βρετανός χάσει δύο θέσεις στο πρώτο “S”, προσπάθησε στην ακόλουθη στροφή να ανακτήσει τη θέση από τον ομόσταυλό του, αλλά ένα κακό φρενάρισμα τον έφερε εκτός πίστας χάνοντας περισσότερες θέσεις.

Σαν να μην έφταναν όλα αυτά για τον Hamilton, ήρθε και ένα πρόβλημα στο μονοθέσιό του να ολοκληρώσει την καταστροφή, με αποτέλεσμα να πέσει 16ος. Από εκεί και μετά ο νεαρός οδηγός έκανε ό,τι μπορούσε. Η ομάδα τού άλλαξε στρατηγική, βάζοντας λίγα καύσιμα και τα μαλακά ελαστικά στον πρώτο ανεφοδιασμό, με την ελπίδα ότι θα μπορεί να κινηθεί πολύ πιο γρήγορα και με άδεια πίστα να ανέβει στην 5η θέση (που θα του έδινε τον τίτλο). Τελικά τα 3 πιτ στοπ δεν απέδωσαν και έτσι έμεινε στη 7η θέση.

Ο Alonso κατάφερε να κρατηθεί κοντά στις δύο Ferrari μόνο για 2-3 γύρους στην αρχή του αγώνα. Από εκεί και ύστερα έβλεπε τη διαφορά που τον χώριζε από τον 2ο Raikkonen να μεγαλώνει διαρκώς, χωρίς να μπορεί να κάνει κάτι για αυτό.

Με την κατατάξη να είναι: Massa, Raikkonen και Alonso, ο τίτλος θα κατέληγε στον ισπανό, αλλά ήταν κάτι παραπάνω από πασιφανές ότι ο φινλανδός θα προσπέρναγε τον ομόσταυλό του, για να στεφθεί αυτός πρωταθλητής. Για να γίνει αυτό, χρείαστηκε ο Massa να κάνει ένα λάθος λίγο πριν τον δεύτερο ανεφοδιασμό του, ώστε η διαφορά από τον Iceman να πέσει κάτω από 2 δευτερόλεπτα. Ο Massa μπήκε 21 γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας, ενώ ο Raikkonen έμεινε στην πίστα για 3 επιπλέον γρήγορους γύρους, που ήταν αρκετοί για να καλύψει τη διαφορά και να φτάσει στον πρώτο τίτλο στην καριέρα του.

Η μάχη για τον τίτλο μοιραία επισκίασε τις εκπληκτικές μάχες που δόθηκαν για τις υπόλοιπες θέσεις, με τον Rosberg να κλέβει την παράσταση και να κατακτά την 4η θέση, που είναι ο καλύτερος τερματισμός στην καριέρα του, σιγουρεύοντας για την ομάδα του την 4η θέση στους κατασκευαστές. Μετά από αυτόν τερμάτισαν οι δύο BMW, ολοκληρώνοντας μία πολύ καλή χρονιά για την γερμανική ομάδα, ενώ τον τελευταίο βαθμό πήρε ο Trulli.

Comments

Unknown said…
Αντε ρε, που θέλατε και πρωτάθλημα οδηγών
Unknown said…
Ου ρε

Popular posts from this blog

Η ορολογία στη F1

Όσο απόμακρος και αν φαίνεται ο κόσμος της Formula 1 από την ελληνική πραγματικότητα, έχει κάτι πολύ οικείο και αυτό δεν είναι άλλο από την ορολογία που χρησιμοποιείται. Όπως είναι γνωστό, για να περιγράψει κάποιος έναν αγώνα ποδοσφαίρου ή καλαθοσφαίρισης πρέπει να αναφέρει αρκετές ξένες λέξεις. Στην περίπτωση της Formula 1, χρησιμοποιούνται επίσης πολλές ξένες λέξεις, αλλά το πλήθος τους είναι συγκρίσιμο με το αντίστοιχο πλήθος των όρων των δύο δημοφιλέστερων αθλημάτων στην Ελλάδα. Μάλιστα υπό κάποιες συνθήκες, μπορεί ο αριθμός των ξένων ορολογιών της κορυφαίας μορφής μηχανοκίνητου αθλητισμού να είναι μικρότερος. Αρχικά να αναφέρουμε μερικές από τις κοινές λέξεις που χρησιμοποιούνται κατά κόρον και στο ποδόσφαιρο και στην καλαθοσφαίριση (που συνήθως αποκαλείται μπάσκετ ): φάουλ, άουτ, πάσα, μπάλα, ασίστ, σκορ, σουτ, ντέρμπι, ματς, ρεβάνς. Σε αυτές προστίθενται, όσον αφορά το ποδόσφαιρο, οι εξής πολύ συχνές: γκολ, τάκλιν, γκελ, οφσάιντ, πέναλτι, πλασέ, μπακ, χαφ, φάλτσο και φυσι

ChineseGP

This time Hamilton was not lucky, he won fair and square. He started from second place, but at the first corner was already in front of his teammate and pole man, Bottas, who held back Vettel. After that, the champion never looked back and comfortably won the 1000th GP of F1! It was an uneventful race, apart from the incident of the first lap, involving Kvyat, Norris and Sainz. The Russian hit the two McLarens, forcing them to drop down to the last places, while he was penalized with a drive through. On the other hand, Ferrari for once again gave team team orders to Leclerc, forcing him to let Vettel pass and ruining his race. At the Scuderia they haven't realized that they have a better chance at the constructors' championship if they let Leclerc do his job. Before they even know, Mercedes has almost double points already... Race results: Driver Team 1 Hamilton Mercedes 2 Bottas Mercedes 3 Vettel Fer

Santiago ePrix

Sam Bird was the winner of the 2019 Antofagasta Minerals Santiago Eprix, after having started from 4th place. Tough race for pole-man, Sebastian Buemi who did not finish the race, whereas the championship leader, finished just 8th. Those 4 points were enough to keep d'Ambrosio on top of the table, while Bird is just on point off. Race results: Driver Team 1 Bird Envision 2 Wehrlein Mahindra 3 Abt AUDI 4 Mortara Venturi 5 Frijns Envision 6 Evans Jaguar 7 Sims BMW 8 d'Ambrosio Mahindra 9 Turvey Nio 10 Lopez Dragon Standings after the race: Drivers' Championship Driver Points 1 d'Ambrosio 44 2 Bird 43 3 DaCosta 28 4 Frijns 28 5 Vergne 28 6 Evans 22 7