Skip to main content

Εκτίμηση της νέας σεζόν

Προγνωστικά αυτή τη χρονιά είναι πολύ δύσκολο να κάνει κάποιος. Η απουσία του Michael Schumacher από τις πίστες δίνει νέο ενδιαφέρον στο άθλημα, άφου οι ισορροπίες είναι ρευστές. Πάντως οι προβλεψεις γίνονται για να διαψεύδονται!

Η πρωταθλήτρια κατασκευαστών, Renault, θα έχει όπως όλα δείχνουν ένα πολύ καλό μονοθέσιο για ακόμη μία χρονιά. Το πρόβλημα για την ομάδα είναι ότι δεν διαθέτει έναν κορυφαίο οδηγό, αφού από τη μία ο Heikki Kovalainen είναι ρούκι, ενώ από την άλλη ο Fisichella έχει αποδείξει επανειλημμένα ότι δεν διαθέτει στόφα πρωταθλητή.

Το ότι φέτος θα χρησιμοποιούν όλοι ελαστικά της Bridgestone φέρνει σε πλεονεκτική θέση τη Ferrari. Όχι μόνο επειδή οι μηχανικοί της ξέρουν ήδη πολύ καλά να τα αξιοποιούν, αλλά και γιατί η ιαπωνική εταιρεία έχει δείξει στο παρελθόν τη “συμπάθειά” της απέναντι στην ιταλική ομάδα. Έχοντας μάλιστα σαν βάση ένα πολύ καλό μονοθέσιο από πέρσι, όλα δείχνουν ότι θα πρωταγωνιστήσουν και πάλι. Αλλά το θέμα είναι ποιος από τους οδηγούς θα είναι νούμερα ένα. Ο Massa έχει ένα προβάδισμα, λόγω της παρουσίας του επί ένα χρόνο τώρα στο δυναμικό της ομάδας, όμως ο Raikkonen έχει δείξει ότι δεν επηρεάζεται από ιεραρχίες. Ο φινλανδός φτάνει γρήγορα τα μονοθέσια στα όρια (και πάνω από αυτά), χωρίς λάθη, τομέας στον οποίο υστερεί ο βραζιλιάνος. Το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι φέτος είναι η μεγάλη ευκαιρία του IceMan να αναδειχθεί πρωταθλητής.

Η McLaren έχει τρία μεγάλα προβλήματα, τα εξής δύο: αναξιοπιστία. Αν καταφέρουν επιτέλους οι της Mercedes να φτιάξουν ένα κινητήρα που θα είναι αξιόπιστος αλλά και δυνατός, τότε ο δις πρωταθλητής Alonso θα μπει για τα καλά στο παιχνίδι της διεκδίκησης του πρωταθλήματος οδηγών. Όσον αφορά τους κατασκευαστές, η βρετανική ομάδα δεν μπορεί να κοιτάει πολύ ψηλά, μια και ο έτερος οδηγός της είναι ο πρωτοεμφανιζόμενος Lewis Hamilton.

Η τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών είναι πολύ πιθανό να καταληφθεί από την BMW, η οποία δείχνει να είναι κλικ πάνω από τις άλλες μεσαίες ομάδες, όπως Honda, Williams και Toyota(οι ομάδες αναφέρθηκαν με σειρά δυναμικού).


Πρωτάθλημα οδηγών:

  1. Raikkonen

  2. Alonso

  3. Massa

  4. Fisichella

  5. Kovalainen


Πρωτάθλημα κατασκευαστών:

  1. Ferrari

  2. Renault

  3. McLaren

  4. BMW

Το θετικό όμως είναι ότι καθώς φαίνεται θα είναι αυξημένος ο ανταγωνισμός και θα απολαύσουμε ωραίο θέαμα αντίστοιχο, ίσως και καλύτερο του περσινού. Όποιος θέλει να παίξει στοίχημα βάσει των παραπάνω προβλέψεων κακό του κεφαλιού του, ο γράφων σε κάθε περίπτωση δε φέρει καμία ευθύνη!

Comments

Unknown said…
Ναι ρε, σιγά που προσπαθείς να είσαι αντικειμενικός
Unknown said…
This comment has been removed by the author.

Popular posts from this blog

Η ορολογία στη F1

Όσο απόμακρος και αν φαίνεται ο κόσμος της Formula 1 από την ελληνική πραγματικότητα, έχει κάτι πολύ οικείο και αυτό δεν είναι άλλο από την ορολογία που χρησιμοποιείται. Όπως είναι γνωστό, για να περιγράψει κάποιος έναν αγώνα ποδοσφαίρου ή καλαθοσφαίρισης πρέπει να αναφέρει αρκετές ξένες λέξεις. Στην περίπτωση της Formula 1, χρησιμοποιούνται επίσης πολλές ξένες λέξεις, αλλά το πλήθος τους είναι συγκρίσιμο με το αντίστοιχο πλήθος των όρων των δύο δημοφιλέστερων αθλημάτων στην Ελλάδα. Μάλιστα υπό κάποιες συνθήκες, μπορεί ο αριθμός των ξένων ορολογιών της κορυφαίας μορφής μηχανοκίνητου αθλητισμού να είναι μικρότερος. Αρχικά να αναφέρουμε μερικές από τις κοινές λέξεις που χρησιμοποιούνται κατά κόρον και στο ποδόσφαιρο και στην καλαθοσφαίριση (που συνήθως αποκαλείται μπάσκετ ): φάουλ, άουτ, πάσα, μπάλα, ασίστ, σκορ, σουτ, ντέρμπι, ματς, ρεβάνς. Σε αυτές προστίθενται, όσον αφορά το ποδόσφαιρο, οι εξής πολύ συχνές: γκολ, τάκλιν, γκελ, οφσάιντ, πέναλτι, πλασέ, μπακ, χαφ, φάλτσο και φυσι

ChineseGP

This time Hamilton was not lucky, he won fair and square. He started from second place, but at the first corner was already in front of his teammate and pole man, Bottas, who held back Vettel. After that, the champion never looked back and comfortably won the 1000th GP of F1! It was an uneventful race, apart from the incident of the first lap, involving Kvyat, Norris and Sainz. The Russian hit the two McLarens, forcing them to drop down to the last places, while he was penalized with a drive through. On the other hand, Ferrari for once again gave team team orders to Leclerc, forcing him to let Vettel pass and ruining his race. At the Scuderia they haven't realized that they have a better chance at the constructors' championship if they let Leclerc do his job. Before they even know, Mercedes has almost double points already... Race results: Driver Team 1 Hamilton Mercedes 2 Bottas Mercedes 3 Vettel Fer

"Τρέχω σαν τον Hamilton"

Μέχρι πριν 16 χρόνια δεν είχε τρέξει κανένας μαύρος οδηγός στη Formula 1.  Πριν ακριβώς από 16 χρόνια ο Michael Schumacher κατέκτησε το 7ο (έβδομο) Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Μια χρονιά νωρίτερα (το 2003) κατέρριψε το στοιχειωμένο ρεκόρ του Juan Manuel Fangio, ο οποίος είχε κατακτήσει τον 5ο τίτλο το 1957. Χρειάστηκαν σχεδόν 50 χρόνια για να φτάσει ένας οδηγός να έχει περισσότερα πρωταθλήματα από τον Fangio.  Ο Schumacher αποσύρθηκε από τη Formula 1 στο τέλος του 2006 και έμεινε εκτός δράσης για 3 χρόνια, ενώ επέστρεψε για την περίοδο 2010-12 χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Ο γερμανός τα είχε κατακτήσει όλα, αλλά επανήλθε για χάρη της Mercedes. Σε εκείνο το σημείο κανείς δεν θα μπορούσε να διανοηθεί ότι θα ερχόταν η στιγμή που τα ρεκόρ του θα καταρίπτονταν, αν και ο ίδιος είχε δηλώσει ότι κάποτε θα γίνει και αυτό. Το 2007 έκανε το ντεμπούτο του στη F1 ο πρώτος μαύρος οδηγός στην ιστορία του αθλήματος. Ο Lewis Hamilton έχοντας ένα πολύ καλό μονοθέσιο πρωταγωνίστησε από την πρώτη χρονιά εμπλοκής στ