Skip to main content

SingaporeGP

Άλλη μία νίκη για τον Hamilton, που είναι όλο και πιο κοντά στον 5ο του τίτλο.

Ο αγώνας ήταν αρκετά αδιάφορος με τους 6 πρώτους οδηγούς να τερματίζουν με την ίδια ακριβώς σειρά που ξεκίνησαν. Ο Hamilton δεν απειλήθηκε σχεδόν καθόλου, εκτός από το σημείο που έπρεπε να ρίξει γύρο σε 2 πιο αργούς οδηγούς και η καθηστέρηση αυτή επέτρεψε στον Verstappen να τον πλησιάσει. Όμως ο πρωταθλητής κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον ολλανδό, κατακτώντας την 7 νίκης της χρονιάς. Ο Vettel τερμάτισε 3ος, μη μπορώντας να πετύχει κάτι καλύτερο. Τώρα η διαφορά που τον χωρίζει από τον βρετανό είναι στους 40. Βέβαια με 6 αγώνες να υπολοίπονται, υπάρχει ακόμα δρόμος και τίποτα δεν έχει κριθεί. Αλλά ο Hamilton είναι σε φόρμα και δεν δείχνει διατεθειμένος να χαλαρώσει. Κατά τα άλλα, ο Alonso ήταν ο πρώτος από τις υπόλοιπες ομάδες (εκτός Mercedes, Ferrari και Red Bull), μαζεύοντας ξανά μερικούς πόντους, μετά από 2 αγώνες χωρίς να τερματίσει στη 10άδα.

Η κατάταξη του αγώνα:

Driver Team
1 Hamilton Mercedes
2 Verstappen Red Bull
3 Vettel Ferrari
4 Bottas Mercedes
5 Raikkonen Ferrari
6 Ricciardo Red Bull
7 Alonso McLaren
8 Sainz Renault
9 Leclerc Sauber
10 Hulkenberg Renault


 Οι βαθμολογίες των πρωταθλημάτων μετά τον αγώνα έχουν ως εξής:
 
Drivers' Championship

Driver Points
1 Hamilton 281
2 Vettel 241
3 Raikkonen 174
4 Bottas 171
5 Verstappen 148
6 Ricciardo 126
7 Hulkenberg 53
8 Alonso 50
9 Magnussen 49
10 Perez 46
11 Ocon 45
12 Sainz 38
13 Gasly 28
14 Grosjean 27
15 Leclerc 15
16 Vandoorne 8
17 Ericsson 6
18 Stroll 6
19 Hartley 2
20 Sirotkin 1

 
Constructors' Championship

Team Points
1 Mercedes 452
2 Ferrari 415
3 Red Bull 274
4 Renault 91
5 Haas 76
6 McLaren 58
7 Force India 32
8 Toro Rosso 30
9 Sauber 21
10 Williams 7

Engines' Table

Engine Points
1 Mercedes 550
2 Ferrari 512
3 TAG Heuer 274
4 Renault 149
5 Honda 30






Comments

Popular posts from this blog

Η ορολογία στη F1

Όσο απόμακρος και αν φαίνεται ο κόσμος της Formula 1 από την ελληνική πραγματικότητα, έχει κάτι πολύ οικείο και αυτό δεν είναι άλλο από την ορολογία που χρησιμοποιείται. Όπως είναι γνωστό, για να περιγράψει κάποιος έναν αγώνα ποδοσφαίρου ή καλαθοσφαίρισης πρέπει να αναφέρει αρκετές ξένες λέξεις. Στην περίπτωση της Formula 1, χρησιμοποιούνται επίσης πολλές ξένες λέξεις, αλλά το πλήθος τους είναι συγκρίσιμο με το αντίστοιχο πλήθος των όρων των δύο δημοφιλέστερων αθλημάτων στην Ελλάδα. Μάλιστα υπό κάποιες συνθήκες, μπορεί ο αριθμός των ξένων ορολογιών της κορυφαίας μορφής μηχανοκίνητου αθλητισμού να είναι μικρότερος. Αρχικά να αναφέρουμε μερικές από τις κοινές λέξεις που χρησιμοποιούνται κατά κόρον και στο ποδόσφαιρο και στην καλαθοσφαίριση (που συνήθως αποκαλείται μπάσκετ ): φάουλ, άουτ, πάσα, μπάλα, ασίστ, σκορ, σουτ, ντέρμπι, ματς, ρεβάνς. Σε αυτές προστίθενται, όσον αφορά το ποδόσφαιρο, οι εξής πολύ συχνές: γκολ, τάκλιν, γκελ, οφσάιντ, πέναλτι, πλασέ, μπακ, χαφ, φάλτσο και φυσι

ChineseGP

This time Hamilton was not lucky, he won fair and square. He started from second place, but at the first corner was already in front of his teammate and pole man, Bottas, who held back Vettel. After that, the champion never looked back and comfortably won the 1000th GP of F1! It was an uneventful race, apart from the incident of the first lap, involving Kvyat, Norris and Sainz. The Russian hit the two McLarens, forcing them to drop down to the last places, while he was penalized with a drive through. On the other hand, Ferrari for once again gave team team orders to Leclerc, forcing him to let Vettel pass and ruining his race. At the Scuderia they haven't realized that they have a better chance at the constructors' championship if they let Leclerc do his job. Before they even know, Mercedes has almost double points already... Race results: Driver Team 1 Hamilton Mercedes 2 Bottas Mercedes 3 Vettel Fer

"Τρέχω σαν τον Hamilton"

Μέχρι πριν 16 χρόνια δεν είχε τρέξει κανένας μαύρος οδηγός στη Formula 1.  Πριν ακριβώς από 16 χρόνια ο Michael Schumacher κατέκτησε το 7ο (έβδομο) Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Μια χρονιά νωρίτερα (το 2003) κατέρριψε το στοιχειωμένο ρεκόρ του Juan Manuel Fangio, ο οποίος είχε κατακτήσει τον 5ο τίτλο το 1957. Χρειάστηκαν σχεδόν 50 χρόνια για να φτάσει ένας οδηγός να έχει περισσότερα πρωταθλήματα από τον Fangio.  Ο Schumacher αποσύρθηκε από τη Formula 1 στο τέλος του 2006 και έμεινε εκτός δράσης για 3 χρόνια, ενώ επέστρεψε για την περίοδο 2010-12 χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Ο γερμανός τα είχε κατακτήσει όλα, αλλά επανήλθε για χάρη της Mercedes. Σε εκείνο το σημείο κανείς δεν θα μπορούσε να διανοηθεί ότι θα ερχόταν η στιγμή που τα ρεκόρ του θα καταρίπτονταν, αν και ο ίδιος είχε δηλώσει ότι κάποτε θα γίνει και αυτό. Το 2007 έκανε το ντεμπούτο του στη F1 ο πρώτος μαύρος οδηγός στην ιστορία του αθλήματος. Ο Lewis Hamilton έχοντας ένα πολύ καλό μονοθέσιο πρωταγωνίστησε από την πρώτη χρονιά εμπλοκής στ