Skip to main content

GermanGP

Ιδανικός αυτόχειρας ο Vettel που με την εγκατάλειψή του προκαλεί νέα ανατροπή στα πρωταθλήματα.

Ο αγώνας μέσα στην πατρίδα του, ξεκίνησε ιδανικά για τον γερμανό οδηγό της Ferrari. Ο ίδιος είχε την pole position, ενώ ο αντίπαλός του Hamilton θα ξεκινούσε μόλις από την 14η θέση, λόγω ενός μηχανικού προβλήματος στο qualifying. Όλα κυλούσαν ομάλα και μετά τα πρώτα πιτ στοπ ο Vettel ήταν 2ος πίσω από τον ομόσταβλό του (Raikkonen), ενώ ο Hamilton είχε φτάσει και αυτός πίσω από τον ομόσταβλό του (Bottas). Και οι δύο ομάδες (Ferrari και Mercedes, αντίστοιχα) έδωσαν team orders, κάτι που ήταν πολύ λογικό και αναμενόμενο.
 
Τα προβλήματα εμφανίστηκαν όταν άρχισε να βρέχει σε μία στροφή της πίστας, κάτι που προκάλεσε δυσκολίες στην οδήγηση για τους οδηγούς και πονοκεφάλους στην επιλογή ελαστικών για τους μηχανικούς. Ένα από τα θύματα της κατάστασης ήταν ο Vettel, που γλίστρησε με αποτέλεσμα να καταλήξει στην μπαριέρα, βρίζοντας την τύχη του και ζητώντας συγγνώμη από την ομάδα.

Η εγκατάλειψη του Vettel, έφερε τον αλυτάρχη στην πίστα, με πολλούς οδηγούς να σπεύδουν στα πιτ για αλλαγή ελαστικών. Επειδή η βροχή έπεφτε μόνο σε ένα σημείο της πίστας, η πιο κατάλληλη επιλογή ελαστικών ήταν τα πολύ μαλακά σλικ ή τα ενδιάμεσα (και όχι τα βρόχινα που επέλεξαν στην Toro Rosso).  

Έτσι, ενώ ο Bottas ήταν στα πιτ, από τη Mercedes έδωσαν εντολή να μπεί και ο Hamilton για αλλαγή, υπολογίζοντας ότι μέχρι να φτάσει ο βρετανός θα είχαν ξεμπερδέψει με τον φινλανδό. Όμως ενώ ο Bottas ήταν σταματημένος μπροστά στο γκαράζ οι μηχανικοί άφησαν τα ελαστικά που σκόπευαν να βάλουν στο μονοθέσιο και έσπευσαν να φέρουν άλλα από το γκαράζ, κάτι που σήμαινε ότι δεν θα προλάβαιναν να ολοκληρώσουν την αλλαγή μέχρι να φτάσει ο Hamilton. Τελευταία στιγμή και ενώ ο Hamilton είχε πάρει πορεία να μπει στα πιτ, η ομάδα του έδωσε εντολή να μην μπει, με τον οδηγό να κόβει απότομα αριστερά και να συνεχίζει ευθεία στην πίστα (μία κίνηση που μας θυμίζει κάτι αντίστοιχο που είχε γίνει και με τον Michael Schumacher αρκετά χρόνια πριν). Αυτή η κίνηση του βρετανού μπήκε στο μικροσκόπιο της ομοσπονδίας μετά το τέλος του αγώνα, με ενδεχόμενο να ακυρωθεί ο οδηγός, αλλά τελικά δεν επιβλήθηκε ποινή.

Με την απόσυρση του αλυτάρχη από την πίστα, ο Bottas που ήταν 2ος επιτέθηκε και πίεσε ασφυκτικά τον πρώτο Hamilton, ο οποίος αμύνθηκε τη θέση του. Για να μη συμβεί κάποιο παρατράγουδο, η Mercedes έδωσε πάλι team orders, ώστε οι δύο οδηγοί της να κάνουν το 1-2 μέσα στη Γερμανία, πράγμα που συνέβη τελικά.

Η κατάταξη του αγώνα:

Driver Team
1 Hamilton Mercedes
2 Bottas Mercedes
3 Raikkonen Ferrari
4 Verstappen Red Bull
5 Hulkenberg Renault
6 Grosjean Haas
7 Perez Force India
8 Ocon Force India
9 Ericsson Sauber
10 Hartley Toro Rosso

Οι βαθμολογίες των πρωταθλημάτων μετά τον αγώνα έχουν ως εξής:
Drivers' Championship

Driver Points
1 Hamilton 188
2 Vettel 171
3 Raikkonen 131
4 Bottas 122
5 Ricciardo 106
6 Verstappen 105
7 Hulkenberg 52
8 Alonso 40
9 Magnussen 39
10 Ocon 29
11 Perez 29
12 Sainz 28
13 Grosjean 20
14 Gasly 19
15 Leclerc 13
16 Vandoorne 8
17 Ericsson 5
18 Stroll 4
19 Hartley 2
20 Sirotkin 0

Constructors' Championship

Team Points
1 Mercedes 310
2 Ferrari 302
3 Red Bull 211
4 Renault 80
5 Haas 59
6 Force India 58
7 McLaren 48
8 Toro Rosso 21
9 Sauber 18
10 Williams 4

Engines' Table

Engine Points
1 Ferrari 379
2 Mercedes 372
3 TAG Heuer 211
4 Renault 128
5 Honda 21




Comments

Popular posts from this blog

Η ορολογία στη F1

Όσο απόμακρος και αν φαίνεται ο κόσμος της Formula 1 από την ελληνική πραγματικότητα, έχει κάτι πολύ οικείο και αυτό δεν είναι άλλο από την ορολογία που χρησιμοποιείται. Όπως είναι γνωστό, για να περιγράψει κάποιος έναν αγώνα ποδοσφαίρου ή καλαθοσφαίρισης πρέπει να αναφέρει αρκετές ξένες λέξεις. Στην περίπτωση της Formula 1, χρησιμοποιούνται επίσης πολλές ξένες λέξεις, αλλά το πλήθος τους είναι συγκρίσιμο με το αντίστοιχο πλήθος των όρων των δύο δημοφιλέστερων αθλημάτων στην Ελλάδα. Μάλιστα υπό κάποιες συνθήκες, μπορεί ο αριθμός των ξένων ορολογιών της κορυφαίας μορφής μηχανοκίνητου αθλητισμού να είναι μικρότερος. Αρχικά να αναφέρουμε μερικές από τις κοινές λέξεις που χρησιμοποιούνται κατά κόρον και στο ποδόσφαιρο και στην καλαθοσφαίριση (που συνήθως αποκαλείται μπάσκετ ): φάουλ, άουτ, πάσα, μπάλα, ασίστ, σκορ, σουτ, ντέρμπι, ματς, ρεβάνς. Σε αυτές προστίθενται, όσον αφορά το ποδόσφαιρο, οι εξής πολύ συχνές: γκολ, τάκλιν, γκελ, οφσάιντ, πέναλτι, πλασέ, μπακ, χαφ, φάλτσο και φυσι

ChineseGP

This time Hamilton was not lucky, he won fair and square. He started from second place, but at the first corner was already in front of his teammate and pole man, Bottas, who held back Vettel. After that, the champion never looked back and comfortably won the 1000th GP of F1! It was an uneventful race, apart from the incident of the first lap, involving Kvyat, Norris and Sainz. The Russian hit the two McLarens, forcing them to drop down to the last places, while he was penalized with a drive through. On the other hand, Ferrari for once again gave team team orders to Leclerc, forcing him to let Vettel pass and ruining his race. At the Scuderia they haven't realized that they have a better chance at the constructors' championship if they let Leclerc do his job. Before they even know, Mercedes has almost double points already... Race results: Driver Team 1 Hamilton Mercedes 2 Bottas Mercedes 3 Vettel Fer

Santiago ePrix

Sam Bird was the winner of the 2019 Antofagasta Minerals Santiago Eprix, after having started from 4th place. Tough race for pole-man, Sebastian Buemi who did not finish the race, whereas the championship leader, finished just 8th. Those 4 points were enough to keep d'Ambrosio on top of the table, while Bird is just on point off. Race results: Driver Team 1 Bird Envision 2 Wehrlein Mahindra 3 Abt AUDI 4 Mortara Venturi 5 Frijns Envision 6 Evans Jaguar 7 Sims BMW 8 d'Ambrosio Mahindra 9 Turvey Nio 10 Lopez Dragon Standings after the race: Drivers' Championship Driver Points 1 d'Ambrosio 44 2 Bird 43 3 DaCosta 28 4 Frijns 28 5 Vergne 28 6 Evans 22 7