Skip to main content

GP of China

Το γελαστό παιδί από την Αυστραλία, ο Ricciardo, πήρε τη νίκη στο GP της Κίνας, επωφελούμενος από το safety car που βγήκε στην πίστα μετά τη σύγκρουση των δύο Toro Rosso (τη θυγατρική ομάδα της Red Bull, για την οποία νίκησε ο Ricciardo).
Η φάση του αγώνα ανήκει στον Verstappen, τον άλλο οδηγό της Red Bull, ο οποίος στην προσπάθειά του να προσπεράσει, εμβόλισε τον Vettel. Το αποτέλεσμα ήταν να κάνουν και οι δύο τετακέ και να χάσουν κάποιες θέσεις. Όμως ο Verstappen επανέκαμψε, τερματίζοντας στην 4η θέση, την οποία τελικά έχασε χάρη στην ποινή-χάδι των 10 δευτερολέπτων που του επιβλήθηκε. Ο μεγάλος χαμένος ήταν ο Vettel, που τελικά τερμάτισε στην 8η θέση, μη μπορώντας να κρατήσει έναν καλό ρυθμό μετά το συμβάν και δεχόμενος πολλές προσπεράσεις.
Μετά το τέλος και αυτού του αγώνα, το παράδοξο είναι ότι στην πρώτη θέση των κατασκευαστών είναι η Mercedes, χωρίς να έχει πάρει ούτε μία νίκη και μόλις ένα βαθμό πιο πίσω είναι η Ferrari με δύο νίκες. Από την άλλη, η Williams, μία ιστορική ομάδα που χρησιμοποιεί κινητήρες της Mercedes, δεν έχει καταφέρει να πάρει ούτε ένα πόντο ακόμα.



Η κατάταξη του αγώνα:
1
Ricciardo Red Bull 25
2
Bottas Mercedes 18
3
Raikkonen Ferrari 15
4
Hamilton Mercedes 12
5
Verstappen Red Bull 10
6
Hulkenberg Renault 8
7
Alonso McLaren 6
8
Vettel Ferrari 4
9
Sainz Renault 2
10
Magnussen Haas 1

 Οι βαθμολογίες των πρωταθλημάτων μετά τον αγώνα έχουν ως εξής:
Drivers' Championship

Driver Points
1 Vettel 54
2 Hamilton 45
3 Bottas 40
4 Ricciardo 37
5 Raikkonen 30
6 Alonso 22
7 Hulkenberg 22
8 Verstappen 18
9 Gasly 12
10 Magnussen 11
11 Vandoorne 6
12 Sainz 3
13 Ericsson 2
14 Ocon 1

Constructors' Championship

Team Points
1 Mercedes 85
2 Ferrari 84
3 Red Bull 55
4 McLaren 28
5 Renault 25
6 Toro Rosso 12
7 Haas 11
8 Sauber 2
9 Force India 1

 
Engines' Table

Engine Points
1 Ferrari 97
2 Mercedes 86
3 TAG Heuer 55
4 Renault 53
5 Honda 12

Comments

Popular posts from this blog

Η ορολογία στη F1

Όσο απόμακρος και αν φαίνεται ο κόσμος της Formula 1 από την ελληνική πραγματικότητα, έχει κάτι πολύ οικείο και αυτό δεν είναι άλλο από την ορολογία που χρησιμοποιείται. Όπως είναι γνωστό, για να περιγράψει κάποιος έναν αγώνα ποδοσφαίρου ή καλαθοσφαίρισης πρέπει να αναφέρει αρκετές ξένες λέξεις. Στην περίπτωση της Formula 1, χρησιμοποιούνται επίσης πολλές ξένες λέξεις, αλλά το πλήθος τους είναι συγκρίσιμο με το αντίστοιχο πλήθος των όρων των δύο δημοφιλέστερων αθλημάτων στην Ελλάδα. Μάλιστα υπό κάποιες συνθήκες, μπορεί ο αριθμός των ξένων ορολογιών της κορυφαίας μορφής μηχανοκίνητου αθλητισμού να είναι μικρότερος. Αρχικά να αναφέρουμε μερικές από τις κοινές λέξεις που χρησιμοποιούνται κατά κόρον και στο ποδόσφαιρο και στην καλαθοσφαίριση (που συνήθως αποκαλείται μπάσκετ ): φάουλ, άουτ, πάσα, μπάλα, ασίστ, σκορ, σουτ, ντέρμπι, ματς, ρεβάνς. Σε αυτές προστίθενται, όσον αφορά το ποδόσφαιρο, οι εξής πολύ συχνές: γκολ, τάκλιν, γκελ, οφσάιντ, πέναλτι, πλασέ, μπακ, χαφ, φάλτσο και φυσι

ChineseGP

This time Hamilton was not lucky, he won fair and square. He started from second place, but at the first corner was already in front of his teammate and pole man, Bottas, who held back Vettel. After that, the champion never looked back and comfortably won the 1000th GP of F1! It was an uneventful race, apart from the incident of the first lap, involving Kvyat, Norris and Sainz. The Russian hit the two McLarens, forcing them to drop down to the last places, while he was penalized with a drive through. On the other hand, Ferrari for once again gave team team orders to Leclerc, forcing him to let Vettel pass and ruining his race. At the Scuderia they haven't realized that they have a better chance at the constructors' championship if they let Leclerc do his job. Before they even know, Mercedes has almost double points already... Race results: Driver Team 1 Hamilton Mercedes 2 Bottas Mercedes 3 Vettel Fer

"Τρέχω σαν τον Hamilton"

Μέχρι πριν 16 χρόνια δεν είχε τρέξει κανένας μαύρος οδηγός στη Formula 1.  Πριν ακριβώς από 16 χρόνια ο Michael Schumacher κατέκτησε το 7ο (έβδομο) Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Μια χρονιά νωρίτερα (το 2003) κατέρριψε το στοιχειωμένο ρεκόρ του Juan Manuel Fangio, ο οποίος είχε κατακτήσει τον 5ο τίτλο το 1957. Χρειάστηκαν σχεδόν 50 χρόνια για να φτάσει ένας οδηγός να έχει περισσότερα πρωταθλήματα από τον Fangio.  Ο Schumacher αποσύρθηκε από τη Formula 1 στο τέλος του 2006 και έμεινε εκτός δράσης για 3 χρόνια, ενώ επέστρεψε για την περίοδο 2010-12 χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Ο γερμανός τα είχε κατακτήσει όλα, αλλά επανήλθε για χάρη της Mercedes. Σε εκείνο το σημείο κανείς δεν θα μπορούσε να διανοηθεί ότι θα ερχόταν η στιγμή που τα ρεκόρ του θα καταρίπτονταν, αν και ο ίδιος είχε δηλώσει ότι κάποτε θα γίνει και αυτό. Το 2007 έκανε το ντεμπούτο του στη F1 ο πρώτος μαύρος οδηγός στην ιστορία του αθλήματος. Ο Lewis Hamilton έχοντας ένα πολύ καλό μονοθέσιο πρωταγωνίστησε από την πρώτη χρονιά εμπλοκής στ