Skip to main content

GP Great Britain


Burning rubber

Ο Rosberg νικητής μετά από έναν αγώνα με αρκετά συμβάντα

Στην εκκίνηση, ο 3ος Vettel κατάφερε εύκολα να περάσει τον Rosberg και να βρεθεί πίσω από τον pole man, Hamilton. Με τον Alonso αρκετά πίσω, ο γερμανός πρωταθλητής έβλεπε να εξελίσσεται θετικά ο αγώνας. Ειδικά όταν είδε ότι το πίσω αριστερό ελαστικό του Hamilton (όπως συνέβη στον ίδιο γύρο και στον Massa), τότε όλα έδειχναν να είναι με το μέρος του! Όμως το κιβώτιο της Red Bull είχε αντίθετη άποψη, αναγκάζοντάς τον να σταματήσει στην άκρη της πίστας και δίνοντας την πρωτοπορία στον Rosberg, που την κράτησε μέχρι να δει την καρό σημαία.

Η εκπληκτική εκκίνηση του Massa, όπου κέρδισε πολλές θέσεις, πήγε χαμένη αφού έσκασε το πίσω αριστερό ελαστικό του. Παρ' όλα αυτά κατάφερε να ανακάμψει και να βρεθεί στην 6η θέση. Στον αντίποδα ο Webber που έκανε πολύ κακή εκκίνηση και είχε μία μικρή σύγκρουση, εκμεταλλεύτηκε όμως τις ατυχίες των Vettel, Hamilton και Massa για να τερματίσει 2ος. Στο τελευταίο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο σχεδόν αθόρυβος Alonso, που μείωσε τη διαφορά από τον Vettel στο πρωτάθλημα οδηγών.

Race Results

Pos DriverTeam
1RosbergMercedes
2WebberRed Bull
3AlonsoFerrari
4HamiltonMercedes
5RaikkonenLotus
6MassaFerrari
7SutilForce India
8RicciardoToro Rosso
9di RestaForce India
10HulkenbergSauber

Η διαφορά Vettel και Alonso είναι μικρότερη από μία νίκη. Η McLaren θα τα πήγαινε καλύτερα αν χρησιμοποιούσε μια βελτιωμένη έκδοση του περσινού μονοθεσίου!

Standings after the race

Drivers' Championship

Pos DriverPoints
1Vettel132
2Alonso111
3Raikkonen98
4Hamilton89
5Webber87
6Rosberg82
7Massa57
8di Resta36
9Grosjean26
10Button25
11Sutil23
12Vergne13
13Perez12
14Ricciardo11
15Hulkenberg6
16Gutierez0
17Maldonado0
18Bottas0
19Pic0
20van der Garde0
21Chilton0
22Bianchi0

Constructors' Championship

Pos TeamPoints
1Red Bull 219
2Mercedes 171
3Ferrari 168
4Lotus 124
5Force India 59
6McLaren 37
7Toro Rosso24
8Sauber 6
9Williams0
10Caterham 0
11Marussia 0

Engines' Table

Pos MakePoints
1Renault343
2Mercedes267
3Ferrari198
4Cosworth0

Comments

Popular posts from this blog

Η ορολογία στη F1

Όσο απόμακρος και αν φαίνεται ο κόσμος της Formula 1 από την ελληνική πραγματικότητα, έχει κάτι πολύ οικείο και αυτό δεν είναι άλλο από την ορολογία που χρησιμοποιείται. Όπως είναι γνωστό, για να περιγράψει κάποιος έναν αγώνα ποδοσφαίρου ή καλαθοσφαίρισης πρέπει να αναφέρει αρκετές ξένες λέξεις. Στην περίπτωση της Formula 1, χρησιμοποιούνται επίσης πολλές ξένες λέξεις, αλλά το πλήθος τους είναι συγκρίσιμο με το αντίστοιχο πλήθος των όρων των δύο δημοφιλέστερων αθλημάτων στην Ελλάδα. Μάλιστα υπό κάποιες συνθήκες, μπορεί ο αριθμός των ξένων ορολογιών της κορυφαίας μορφής μηχανοκίνητου αθλητισμού να είναι μικρότερος. Αρχικά να αναφέρουμε μερικές από τις κοινές λέξεις που χρησιμοποιούνται κατά κόρον και στο ποδόσφαιρο και στην καλαθοσφαίριση (που συνήθως αποκαλείται μπάσκετ ): φάουλ, άουτ, πάσα, μπάλα, ασίστ, σκορ, σουτ, ντέρμπι, ματς, ρεβάνς. Σε αυτές προστίθενται, όσον αφορά το ποδόσφαιρο, οι εξής πολύ συχνές: γκολ, τάκλιν, γκελ, οφσάιντ, πέναλτι, πλασέ, μπακ, χαφ, φάλτσο και φυσι

ChineseGP

This time Hamilton was not lucky, he won fair and square. He started from second place, but at the first corner was already in front of his teammate and pole man, Bottas, who held back Vettel. After that, the champion never looked back and comfortably won the 1000th GP of F1! It was an uneventful race, apart from the incident of the first lap, involving Kvyat, Norris and Sainz. The Russian hit the two McLarens, forcing them to drop down to the last places, while he was penalized with a drive through. On the other hand, Ferrari for once again gave team team orders to Leclerc, forcing him to let Vettel pass and ruining his race. At the Scuderia they haven't realized that they have a better chance at the constructors' championship if they let Leclerc do his job. Before they even know, Mercedes has almost double points already... Race results: Driver Team 1 Hamilton Mercedes 2 Bottas Mercedes 3 Vettel Fer

"Τρέχω σαν τον Hamilton"

Μέχρι πριν 16 χρόνια δεν είχε τρέξει κανένας μαύρος οδηγός στη Formula 1.  Πριν ακριβώς από 16 χρόνια ο Michael Schumacher κατέκτησε το 7ο (έβδομο) Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Μια χρονιά νωρίτερα (το 2003) κατέρριψε το στοιχειωμένο ρεκόρ του Juan Manuel Fangio, ο οποίος είχε κατακτήσει τον 5ο τίτλο το 1957. Χρειάστηκαν σχεδόν 50 χρόνια για να φτάσει ένας οδηγός να έχει περισσότερα πρωταθλήματα από τον Fangio.  Ο Schumacher αποσύρθηκε από τη Formula 1 στο τέλος του 2006 και έμεινε εκτός δράσης για 3 χρόνια, ενώ επέστρεψε για την περίοδο 2010-12 χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Ο γερμανός τα είχε κατακτήσει όλα, αλλά επανήλθε για χάρη της Mercedes. Σε εκείνο το σημείο κανείς δεν θα μπορούσε να διανοηθεί ότι θα ερχόταν η στιγμή που τα ρεκόρ του θα καταρίπτονταν, αν και ο ίδιος είχε δηλώσει ότι κάποτε θα γίνει και αυτό. Το 2007 έκανε το ντεμπούτο του στη F1 ο πρώτος μαύρος οδηγός στην ιστορία του αθλήματος. Ο Lewis Hamilton έχοντας ένα πολύ καλό μονοθέσιο πρωταγωνίστησε από την πρώτη χρονιά εμπλοκής στ