Skip to main content

Μία ανάσα ο Vettel από την πρωτοπορία


GP Ιαπωνίας

Όλα δουλεύουν υπέρ του Vettel και της Red Bull

Ο Alonso ήταν ο μεγάλος χαμένος του σημερινού αγώνα, αφού εγκατέλειψε στην πρώτη μόλις στροφή. Για την ακρίβεια, στα φρένα για την πρώτη στροφή κινήθηκε πολύ αριστερά, όπου ήταν ο Raikkonen και χωρίς να του αφήσει χώρο, ακούμπησε με το ελαστικό του στην αεροτομή του Φιλανδού. Το αποτέλεσμα ήταν να σκάσει το λάστιχο και να εγκαταλείψει, αφήνοντας ελεύθερο το πεδίο στον γερμανό πρωταθλητή, που από την pole position, έκανε ένα ήσυχο απόγευμα, φτάνοντας στην τρίτη νίκη της χρονιάς.

Κατά τα άλλα, αναγεννημένος εμφανίστηκε ο Massa, που αν και ξεκίνησε από πίσω, κατάφερε εκμεταλλευόμενος και τις εγκαταλείψεις, να βρεθεί μπροστά και κινούμενος γρήγορα να πάρει μία θέση στο βάθρο μετά από καιρό, τερματίζοντας δεύτερος. Πίσω του ήταν ο εκπληκτικός Kamui Kobayashi που έτρεχε εντός έδρας.

4η και 5η θέση για τους οδηγούς της McLaren, που ξεμακραίνουν από το κυνήγι του τίτλου, αν και υπολείπονται 5 αγώνες. Η Red Bull και ο Vettel έχουν το πάνω χέρι, χωρίς να έχει τίποτα κριθεί.

Κατάταξη αγώνα

Θέση ΟδηγόςΟμάδα
1VettelRed Bull
2MassaFerrari
3KobayashiSauber
4ButtonMcLaren
5HamiltonMcLaren
6RaikkonenLotus
7HulkenbergForce India
8MaldonadoWilliams
9WebberRed Bull
10RicciardoToro Rosso

Με μία νίκη ο Vettel θα βρεθεί πρωτοπόρος στο πρωτάθλημα, ανεξάρτητα του τερματισμού του Alonso.

Πρωτάθλημα Οδηγών

Θέση ΟδηγόςΒαθμοί
1Alonso194
2Vettel190
3Raikkonen157
4Hamilton152
5Webber134
6Button131
7Rosberg93
8Grosjean82
9Massa69
10Perez66
11Kobayashi50
12di Resta44
13Schumacher43
14Hulkenberg37
15Maldonado33
16Senna25
17Vergne8
18Ricciardo7
19Kovalainen0
20Petrov0
21de la Rosa0
22Karthikeyan0
23Glock0
24Pic0

Πρωτάθλημα Κατασκευαστών

Θέση ΟμάδαΒαθμοί
1Red Bull 324
2McLaren 283
3Ferrari 263
4Lotus 239
5Mercedes 136
6Sauber 116
7Force India 81
8Williams58
9Toro Rosso15
10Caterham 0
11HRT 0
12Marussia 0

Βαθμολογία κινητήρων

Θέση ΕταιρείαΒαθμοί
1Renault621
2Mercedes500
3Ferrari394
4Cosworth0

Comments

Popular posts from this blog

Η ορολογία στη F1

Όσο απόμακρος και αν φαίνεται ο κόσμος της Formula 1 από την ελληνική πραγματικότητα, έχει κάτι πολύ οικείο και αυτό δεν είναι άλλο από την ορολογία που χρησιμοποιείται. Όπως είναι γνωστό, για να περιγράψει κάποιος έναν αγώνα ποδοσφαίρου ή καλαθοσφαίρισης πρέπει να αναφέρει αρκετές ξένες λέξεις. Στην περίπτωση της Formula 1, χρησιμοποιούνται επίσης πολλές ξένες λέξεις, αλλά το πλήθος τους είναι συγκρίσιμο με το αντίστοιχο πλήθος των όρων των δύο δημοφιλέστερων αθλημάτων στην Ελλάδα. Μάλιστα υπό κάποιες συνθήκες, μπορεί ο αριθμός των ξένων ορολογιών της κορυφαίας μορφής μηχανοκίνητου αθλητισμού να είναι μικρότερος. Αρχικά να αναφέρουμε μερικές από τις κοινές λέξεις που χρησιμοποιούνται κατά κόρον και στο ποδόσφαιρο και στην καλαθοσφαίριση (που συνήθως αποκαλείται μπάσκετ ): φάουλ, άουτ, πάσα, μπάλα, ασίστ, σκορ, σουτ, ντέρμπι, ματς, ρεβάνς. Σε αυτές προστίθενται, όσον αφορά το ποδόσφαιρο, οι εξής πολύ συχνές: γκολ, τάκλιν, γκελ, οφσάιντ, πέναλτι, πλασέ, μπακ, χαφ, φάλτσο και φυσι

ChineseGP

This time Hamilton was not lucky, he won fair and square. He started from second place, but at the first corner was already in front of his teammate and pole man, Bottas, who held back Vettel. After that, the champion never looked back and comfortably won the 1000th GP of F1! It was an uneventful race, apart from the incident of the first lap, involving Kvyat, Norris and Sainz. The Russian hit the two McLarens, forcing them to drop down to the last places, while he was penalized with a drive through. On the other hand, Ferrari for once again gave team team orders to Leclerc, forcing him to let Vettel pass and ruining his race. At the Scuderia they haven't realized that they have a better chance at the constructors' championship if they let Leclerc do his job. Before they even know, Mercedes has almost double points already... Race results: Driver Team 1 Hamilton Mercedes 2 Bottas Mercedes 3 Vettel Fer

"Τρέχω σαν τον Hamilton"

Μέχρι πριν 16 χρόνια δεν είχε τρέξει κανένας μαύρος οδηγός στη Formula 1.  Πριν ακριβώς από 16 χρόνια ο Michael Schumacher κατέκτησε το 7ο (έβδομο) Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Μια χρονιά νωρίτερα (το 2003) κατέρριψε το στοιχειωμένο ρεκόρ του Juan Manuel Fangio, ο οποίος είχε κατακτήσει τον 5ο τίτλο το 1957. Χρειάστηκαν σχεδόν 50 χρόνια για να φτάσει ένας οδηγός να έχει περισσότερα πρωταθλήματα από τον Fangio.  Ο Schumacher αποσύρθηκε από τη Formula 1 στο τέλος του 2006 και έμεινε εκτός δράσης για 3 χρόνια, ενώ επέστρεψε για την περίοδο 2010-12 χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Ο γερμανός τα είχε κατακτήσει όλα, αλλά επανήλθε για χάρη της Mercedes. Σε εκείνο το σημείο κανείς δεν θα μπορούσε να διανοηθεί ότι θα ερχόταν η στιγμή που τα ρεκόρ του θα καταρίπτονταν, αν και ο ίδιος είχε δηλώσει ότι κάποτε θα γίνει και αυτό. Το 2007 έκανε το ντεμπούτο του στη F1 ο πρώτος μαύρος οδηγός στην ιστορία του αθλήματος. Ο Lewis Hamilton έχοντας ένα πολύ καλό μονοθέσιο πρωταγωνίστησε από την πρώτη χρονιά εμπλοκής στ