Skip to main content

Fernando παντός καιρού


GP Γερμανίας

Ασταμάτητος ο Alonso, πήρε άλλη μία νίκη, παρότι γενικά στον αγώνα είχε πάντα κάποιον να τον καταδιώκει.

Από την άλλη ξύπνησε ο Button, ο οποίος ήταν διαρκώς στο βάθρο και προς το τέλος του αγώνα προσπάθησε και για τη νίκη. Όμως είχε πτώση στην απόδοση με αποτέλεσμα να τον φτάσει ο Vettel και να τον προσπεράσει στον προτελευταίο γύρο. Για να ολοκληρώσει αυτό το προσπέρασμα ο γερμανός, χρησιμοποίησε την ασφαλτοστρωμένη έξοδο της στροφής 6, πράγμα που έκριναν αντικανονικό οι αγωνοδίκες και του επέβαλαν ποινή 20 δευτερολέπτων μετά το τέλος του αγώνα. Η αλήθεια είναι ότι Button φέρθηκε άψογα κατά την υπεράσπιση της θέσης του και δεν ήταν αυτός που "έσπρωξε" τον οδηγό της Red Bull εκτός πίστας. Από την άλλη, ο Vettel ήταν σαφώς ταχύτερος σε εκείνο το σημείο και αν έδειχνε λίγη υπομονή θα μπόρούσε να προσπεράσει κανονικά.

Αυτή η ποινή έφερε τον Raikkonen στην τρίτη θέση, αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά τη σταθερότητα της Lotus, που είναι μόλις ένα βαθμό πίσω από τη McLaren (πριν τον αγώνα ήταν 2 βαθμούς μπροστά). Κατά τα άλλα, η Red Bull δείχνει πολύ δυνατή, αφού και οι 2 οδηγοί της βρίσκονται συνεχώς σε υψηλούς τερματισμούς, αν και ο Webber σε αυτόν τον αγώνα είχε μέτρια εμφάνιση και τερμάτισε μόλις 7ος.

Θέση ΟδηγόςΟμάδα
1AlonsoFerrari
2ButtonMcLaren
3RaikkonenLotus
4KobayashiSauber
5VettelRed Bull
6PerezSauber
7SchumacherMercedes
8WebberRed Bull
9HulkenbergForce India
10RosbergMercedes

Πρωτάθλημα Οδηγών

Θέση ΟδηγόςΒαθμοί
1Alonso154
2Webber120
3Vettel110
4Raikkonen98
5Hamilton92
6Rosberg76
7Button68
8Grosjean61
9Perez47
10Kobayashi33
11Schumacher29
12Maldonado29
13di Resta27
14Massa23
15Hulkenberg19
16Senna18
17Vergne4
18Ricciardo2
19Kovalainen0
20Petrov0
21de la Rosa0
22Karthikeyan0
23Glock0
24Pic0

Πρωτάθλημα Κατασκευαστών

Θέση ΟμάδαΒαθμοί
1Red Bull 230
2Ferrari 177
3McLaren 160
4Lotus 159
5Mercedes 105
6Sauber 80
7Williams47
8Force India 46
9Toro Rosso6
10Caterham 0
11HRT 0
12Marussia 0

Βαθμολογία κινητήρων

Θέση ΕταιρείαΒαθμοί
1Renault436
2Mercedes311
3Ferrari263
4Cosworth0

Comments

Popular posts from this blog

Η ορολογία στη F1

Όσο απόμακρος και αν φαίνεται ο κόσμος της Formula 1 από την ελληνική πραγματικότητα, έχει κάτι πολύ οικείο και αυτό δεν είναι άλλο από την ορολογία που χρησιμοποιείται. Όπως είναι γνωστό, για να περιγράψει κάποιος έναν αγώνα ποδοσφαίρου ή καλαθοσφαίρισης πρέπει να αναφέρει αρκετές ξένες λέξεις. Στην περίπτωση της Formula 1, χρησιμοποιούνται επίσης πολλές ξένες λέξεις, αλλά το πλήθος τους είναι συγκρίσιμο με το αντίστοιχο πλήθος των όρων των δύο δημοφιλέστερων αθλημάτων στην Ελλάδα. Μάλιστα υπό κάποιες συνθήκες, μπορεί ο αριθμός των ξένων ορολογιών της κορυφαίας μορφής μηχανοκίνητου αθλητισμού να είναι μικρότερος. Αρχικά να αναφέρουμε μερικές από τις κοινές λέξεις που χρησιμοποιούνται κατά κόρον και στο ποδόσφαιρο και στην καλαθοσφαίριση (που συνήθως αποκαλείται μπάσκετ ): φάουλ, άουτ, πάσα, μπάλα, ασίστ, σκορ, σουτ, ντέρμπι, ματς, ρεβάνς. Σε αυτές προστίθενται, όσον αφορά το ποδόσφαιρο, οι εξής πολύ συχνές: γκολ, τάκλιν, γκελ, οφσάιντ, πέναλτι, πλασέ, μπακ, χαφ, φάλτσο και φυσι

ChineseGP

This time Hamilton was not lucky, he won fair and square. He started from second place, but at the first corner was already in front of his teammate and pole man, Bottas, who held back Vettel. After that, the champion never looked back and comfortably won the 1000th GP of F1! It was an uneventful race, apart from the incident of the first lap, involving Kvyat, Norris and Sainz. The Russian hit the two McLarens, forcing them to drop down to the last places, while he was penalized with a drive through. On the other hand, Ferrari for once again gave team team orders to Leclerc, forcing him to let Vettel pass and ruining his race. At the Scuderia they haven't realized that they have a better chance at the constructors' championship if they let Leclerc do his job. Before they even know, Mercedes has almost double points already... Race results: Driver Team 1 Hamilton Mercedes 2 Bottas Mercedes 3 Vettel Fer

"Τρέχω σαν τον Hamilton"

Μέχρι πριν 16 χρόνια δεν είχε τρέξει κανένας μαύρος οδηγός στη Formula 1.  Πριν ακριβώς από 16 χρόνια ο Michael Schumacher κατέκτησε το 7ο (έβδομο) Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Μια χρονιά νωρίτερα (το 2003) κατέρριψε το στοιχειωμένο ρεκόρ του Juan Manuel Fangio, ο οποίος είχε κατακτήσει τον 5ο τίτλο το 1957. Χρειάστηκαν σχεδόν 50 χρόνια για να φτάσει ένας οδηγός να έχει περισσότερα πρωταθλήματα από τον Fangio.  Ο Schumacher αποσύρθηκε από τη Formula 1 στο τέλος του 2006 και έμεινε εκτός δράσης για 3 χρόνια, ενώ επέστρεψε για την περίοδο 2010-12 χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Ο γερμανός τα είχε κατακτήσει όλα, αλλά επανήλθε για χάρη της Mercedes. Σε εκείνο το σημείο κανείς δεν θα μπορούσε να διανοηθεί ότι θα ερχόταν η στιγμή που τα ρεκόρ του θα καταρίπτονταν, αν και ο ίδιος είχε δηλώσει ότι κάποτε θα γίνει και αυτό. Το 2007 έκανε το ντεμπούτο του στη F1 ο πρώτος μαύρος οδηγός στην ιστορία του αθλήματος. Ο Lewis Hamilton έχοντας ένα πολύ καλό μονοθέσιο πρωταγωνίστησε από την πρώτη χρονιά εμπλοκής στ