Skip to main content

1-2-3 της Mercedes!

Μόνο μονοθέσια κινούμενα από μοτέρ της γερμανικής εταιρείας συμπλήρωσαν το σημερινό βάθρο, αποδεικνύοντας έμπρακτα την υπεροχή των ομάδων της Mercedes και της McLaren σε αυτόν τον αγώνα.

Τα πράγματα για την ομάδα της Mercedes θα ήταν ακόμα καλύτερα, αν δεν είχε ένα λάθος στο πιτ στοπ του Schumacher, όταν δεν τοποθετήθηκε σωστά ο μπροστινός δεξής τροχός, πράγμα που ανάγκασε στον γερμανό να εγκαταλείψει. Αλλά και έτσι, η Mercedes κατάφερε να κατακτήσει μία νίκη μετά το πολύ μακρινό 1955! Μάλιστα αυτή η νίκη του Rosberg, ήταν η πρώτη της καριέρας του, στο 111ο GP που πήρε μέρος.

Κατά τα άλλα, έχουμε δύο οδηγούς που έχουν επιδείξει χαρακτηριστική σταθερότητα στους τερματισμούς τους. Ο λόγος είναι για τον Hamilton που έχει τερματίσει και στους 3 αγώνες τρίτος, αλλά και για τον Webber, που ήταν και στους τρεις αγώνες, μία θέση πιο πίσω. Βέβαια αυτή η σταθερή παρουσία του βρετανού στο βάθρου, τον έχει αποζημιώσει με την πρωτοπορία στο πρωτάθλημα οδηγών.

Πίσω από τον Webber τερμάτισε ο Vettel, που φέτος δείχνει να είναι εκτός συναγωνισμού, άλλα με την κακή έννοια. Τουλάχιστον κατάφερε να πλασαριστεί ψηλά στον αγώνα, ανατρέποντας το άσχημο σκηνικό που είχε διαμορφωθεί στο qualifying.

Στα γνώριμα ρηχά νερά επέστρεψε η Ferrari που δεν κατάφερε τίποτα παραπάνω από την 9η θέση του Alonso (φυσικά)… Αν και η νίκη είναι μία βαθιά ανάσα για τη Mercedes, ωστόσο μόλις και μετά βίας την έφερε πιο ψηλά από τη Lotus, στην πέμπτη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών. Πολύ καλή εμφάνιση πραγματοποίησε η Williams, που είδε και τα δύο μονοθέσιά της να τερματίζουν στους βαθμούς.

Θέση ΟδηγόςΟμάδα
1RosbergMercedes
2ButtonMcLaren
3HamiltonMcLaren
4WebberRed Bull
5VettelRed Bull
6GrosjeanLotus
7SennaWilliams
8MaldonadoWilliams
9AlonsoFerrari
10KobayashiSauber


Βαθμολογίες μετά τον αγώνα

Οδηγών

Θέση ΟδηγόςΒαθμοί
1Hamilton45
2Button43
3Alonso37
4Webber36
5Vettel28
6Rosberg25
7Perez22
8Raikkonen16
9Senna14
10Kobayashi9

Κατασκευαστών

Θέση ΟμάδαΒαθμοί
1McLaren 88
2Red Bull 64
3Ferrari 37
4Sauber 31
5Mercedes 26
6Lotus 24
7Williams18
8Force India 9
9Toro Rosso6

Comments

Popular posts from this blog

Η ορολογία στη F1

Όσο απόμακρος και αν φαίνεται ο κόσμος της Formula 1 από την ελληνική πραγματικότητα, έχει κάτι πολύ οικείο και αυτό δεν είναι άλλο από την ορολογία που χρησιμοποιείται. Όπως είναι γνωστό, για να περιγράψει κάποιος έναν αγώνα ποδοσφαίρου ή καλαθοσφαίρισης πρέπει να αναφέρει αρκετές ξένες λέξεις. Στην περίπτωση της Formula 1, χρησιμοποιούνται επίσης πολλές ξένες λέξεις, αλλά το πλήθος τους είναι συγκρίσιμο με το αντίστοιχο πλήθος των όρων των δύο δημοφιλέστερων αθλημάτων στην Ελλάδα. Μάλιστα υπό κάποιες συνθήκες, μπορεί ο αριθμός των ξένων ορολογιών της κορυφαίας μορφής μηχανοκίνητου αθλητισμού να είναι μικρότερος. Αρχικά να αναφέρουμε μερικές από τις κοινές λέξεις που χρησιμοποιούνται κατά κόρον και στο ποδόσφαιρο και στην καλαθοσφαίριση (που συνήθως αποκαλείται μπάσκετ ): φάουλ, άουτ, πάσα, μπάλα, ασίστ, σκορ, σουτ, ντέρμπι, ματς, ρεβάνς. Σε αυτές προστίθενται, όσον αφορά το ποδόσφαιρο, οι εξής πολύ συχνές: γκολ, τάκλιν, γκελ, οφσάιντ, πέναλτι, πλασέ, μπακ, χαφ, φάλτσο και φυσι

ChineseGP

This time Hamilton was not lucky, he won fair and square. He started from second place, but at the first corner was already in front of his teammate and pole man, Bottas, who held back Vettel. After that, the champion never looked back and comfortably won the 1000th GP of F1! It was an uneventful race, apart from the incident of the first lap, involving Kvyat, Norris and Sainz. The Russian hit the two McLarens, forcing them to drop down to the last places, while he was penalized with a drive through. On the other hand, Ferrari for once again gave team team orders to Leclerc, forcing him to let Vettel pass and ruining his race. At the Scuderia they haven't realized that they have a better chance at the constructors' championship if they let Leclerc do his job. Before they even know, Mercedes has almost double points already... Race results: Driver Team 1 Hamilton Mercedes 2 Bottas Mercedes 3 Vettel Fer

Santiago ePrix

Sam Bird was the winner of the 2019 Antofagasta Minerals Santiago Eprix, after having started from 4th place. Tough race for pole-man, Sebastian Buemi who did not finish the race, whereas the championship leader, finished just 8th. Those 4 points were enough to keep d'Ambrosio on top of the table, while Bird is just on point off. Race results: Driver Team 1 Bird Envision 2 Wehrlein Mahindra 3 Abt AUDI 4 Mortara Venturi 5 Frijns Envision 6 Evans Jaguar 7 Sims BMW 8 d'Ambrosio Mahindra 9 Turvey Nio 10 Lopez Dragon Standings after the race: Drivers' Championship Driver Points 1 d'Ambrosio 44 2 Bird 43 3 DaCosta 28 4 Frijns 28 5 Vergne 28 6 Evans 22 7