Skip to main content

Τουρκία

Άλλη μία νίκη σημείωσε η ομάδα της Ferrari στον αγώνα της Τουρκίας, αλλά αυτή τη φορά ήταν δυναμική η παρουσία και της McLaren.

Η Βρετανική ομάδα βασίστηκε σε μία ακραία στρατηγική με 3 πιτ στοπ και για τους 2 οδηγούς της. Το πλεονέκτημα αυτής της στρατηγικής ήταν ότι οι Kovalainen και Hamilton κινούνταν με λιγότερα καύσιμα στα επίσημα δοκιμαστικά, με αποτέλεσμα να κατακτήσουν τις θέσεις 2 και 3 αντίστοιχα.

Στον αγώνα τα πράματα δεν πήγαν και τόσο καλά για τον Φινλανδό οδηγό της ομάδας, ο οποίος έκανε κακή εκκίνηση, χάνοντας 2 θέσεις και εξ ατίας προβλήματος με ένα ελαστικό αναγκάστηκε να πραγματοποιήσει μόλις στο 2ο γύρο τον πρώτο ανεφοδιασμό. Αυτό συνέβη αμέσως μετά την αποχώρηση του αλυτάρχη, που είχε κάνει την εμφάνισή του στην πίστα, λόγω της σύγκρουσης Fisichella και Nakajima στην πρώτη στροφή.

Ο Raikkonen, αφού εμποδίστηκε από τον συμπατριώτη του στην εκκίνηση, έπεσε 5ος πίσω από τον Alonso, από τον οποίο κατάφερε να απαλλαχτεί σχετικά εύκολα. Το πρώτο προγραμματισμένο ανεφοδιασμό έκανε ο ισπανός στον 15ο γύρο και ένα γύρο πιο μετά ακολούθησε ο Hamilton. Ο Βρετανός έβαλε λίγα καύσιμα, πράγμα που μαρτυρούσε τη στρατηγική του και μπορούσε να διατηρεί ένα πολύ γρήγορο ρυθμό με τα σκληρά ελαστικά. 3 γύρους αργότερα μπήκε στα πιτ ο πρωτοπόρος του αγώνα, Massa, ο οποίος όταν βγήκε ήταν μπροστά από τον Hamilton, αλλά η διαφορά κάθε γύρο μειωνόταν, μέχρι που ο οδηγός της McLaren προσπέρασε τον Βραζιλιάνο στον 23ο γύρο. Από εκεί και μετά ο Hamilton προσπάθησε να φτιάξει μία διαφορά που θα του επέτρεπε να κάνει τον τρίτο ανεφοδιασμό και να βγεί μπροστά από τον οδηγό της Ferrari, αλλά τελικά υπολειπόταν 5 δευτερόλεπτα.

Κατά τα άλλα, ο Raikkonen μέσα από τη διαδικασία των πιτ βρέθηκε 3ος μπροστά από τον Kubica και απείλησε τον Hamilton, για τη δεύτερη θέση, αλλά τελικά τερμάτισε τρίτος, 1 δευτερόλεπτο πίσω από τον αντίπαλό του, έχοντας σημειώσει και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Πολύ καλή παρουσία για την ομάδα της BMW, που συγκέντρωσε ένα παραπάνω βαθμό από την McLaren, αφού οι Kubica και Heidfeld τερμάτισαν στις θέσεις 4 και 5 αντίστοιχα. Καλά αποτελέσματα σημείωσαν οι Alonso, Webber και Rosberg που συμπλήρωσαν την οχτάδα.

1. Massa

2. Hamilton

3. Raikkonen

4. Kubica

5. Heidfeld

6. Alonso

7. Webber

8. Rosberg

PP: Massa, FL: Raikkonen

Θέση

Οδηγός

Πόντοι

1

Raikkonen

35

2

Massa

28

3

Hamilton

28

4

Kubica

24

5

Heidfeld

20

6

Kovalainen

14

7

Webber

10

8

Alonso

9

Θέση

Ομάδα

Πόντοι

1

Ferrari

63

2

BMW

44

3

McLaren

42

4

Williams

13

5

Red Bull

10

Comments

Popular posts from this blog

Η ορολογία στη F1

Όσο απόμακρος και αν φαίνεται ο κόσμος της Formula 1 από την ελληνική πραγματικότητα, έχει κάτι πολύ οικείο και αυτό δεν είναι άλλο από την ορολογία που χρησιμοποιείται. Όπως είναι γνωστό, για να περιγράψει κάποιος έναν αγώνα ποδοσφαίρου ή καλαθοσφαίρισης πρέπει να αναφέρει αρκετές ξένες λέξεις. Στην περίπτωση της Formula 1, χρησιμοποιούνται επίσης πολλές ξένες λέξεις, αλλά το πλήθος τους είναι συγκρίσιμο με το αντίστοιχο πλήθος των όρων των δύο δημοφιλέστερων αθλημάτων στην Ελλάδα. Μάλιστα υπό κάποιες συνθήκες, μπορεί ο αριθμός των ξένων ορολογιών της κορυφαίας μορφής μηχανοκίνητου αθλητισμού να είναι μικρότερος. Αρχικά να αναφέρουμε μερικές από τις κοινές λέξεις που χρησιμοποιούνται κατά κόρον και στο ποδόσφαιρο και στην καλαθοσφαίριση (που συνήθως αποκαλείται μπάσκετ ): φάουλ, άουτ, πάσα, μπάλα, ασίστ, σκορ, σουτ, ντέρμπι, ματς, ρεβάνς. Σε αυτές προστίθενται, όσον αφορά το ποδόσφαιρο, οι εξής πολύ συχνές: γκολ, τάκλιν, γκελ, οφσάιντ, πέναλτι, πλασέ, μπακ, χαφ, φάλτσο και φυσι

ChineseGP

This time Hamilton was not lucky, he won fair and square. He started from second place, but at the first corner was already in front of his teammate and pole man, Bottas, who held back Vettel. After that, the champion never looked back and comfortably won the 1000th GP of F1! It was an uneventful race, apart from the incident of the first lap, involving Kvyat, Norris and Sainz. The Russian hit the two McLarens, forcing them to drop down to the last places, while he was penalized with a drive through. On the other hand, Ferrari for once again gave team team orders to Leclerc, forcing him to let Vettel pass and ruining his race. At the Scuderia they haven't realized that they have a better chance at the constructors' championship if they let Leclerc do his job. Before they even know, Mercedes has almost double points already... Race results: Driver Team 1 Hamilton Mercedes 2 Bottas Mercedes 3 Vettel Fer

"Τρέχω σαν τον Hamilton"

Μέχρι πριν 16 χρόνια δεν είχε τρέξει κανένας μαύρος οδηγός στη Formula 1.  Πριν ακριβώς από 16 χρόνια ο Michael Schumacher κατέκτησε το 7ο (έβδομο) Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Μια χρονιά νωρίτερα (το 2003) κατέρριψε το στοιχειωμένο ρεκόρ του Juan Manuel Fangio, ο οποίος είχε κατακτήσει τον 5ο τίτλο το 1957. Χρειάστηκαν σχεδόν 50 χρόνια για να φτάσει ένας οδηγός να έχει περισσότερα πρωταθλήματα από τον Fangio.  Ο Schumacher αποσύρθηκε από τη Formula 1 στο τέλος του 2006 και έμεινε εκτός δράσης για 3 χρόνια, ενώ επέστρεψε για την περίοδο 2010-12 χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Ο γερμανός τα είχε κατακτήσει όλα, αλλά επανήλθε για χάρη της Mercedes. Σε εκείνο το σημείο κανείς δεν θα μπορούσε να διανοηθεί ότι θα ερχόταν η στιγμή που τα ρεκόρ του θα καταρίπτονταν, αν και ο ίδιος είχε δηλώσει ότι κάποτε θα γίνει και αυτό. Το 2007 έκανε το ντεμπούτο του στη F1 ο πρώτος μαύρος οδηγός στην ιστορία του αθλήματος. Ο Lewis Hamilton έχοντας ένα πολύ καλό μονοθέσιο πρωταγωνίστησε από την πρώτη χρονιά εμπλοκής στ