Skip to main content

Ουγγαρία

Μπάχαλο! Αυτή η λέξη περιγράφει το τι θα επικρατεί στο πρωτάθλημα κατασκευαστών για μερικές εβδομάδες. Και εξηγούμαστε. Στη τρίτη περίοδο κατατακτήριων δοκιμαστικών και ενώ απέμενε κάτι παραπάνω από ενάμιση λεπτό για την ολοκλήρωση της διαδικασίας, ο Alonso που είχε το δεύτερο καλύτερο χρόνο εκείνη τη στιγμή, μπήκε στα πιτ για αλλαγή ελαστικών. Οι μηχανικοί έκαναν την αλλαγή αλλά το lollypop έμεινε κατευασμένο με σκοπό να βάλουν τον ισπανό οδηγό στην πίστα σε σημείο ώστε να μην έχει άλλο οδηγό μπροστά του, ενώ πίσω πια περίμενε και ο Hamilton για αλλαγή ελαστικών. Όταν τελικά ο lollypop man έδωσε το σήμα στον πρωταθλητή να φυγεί, αυτός παρέμεινε σταματημένος στη θέση για περισσότερα από 7 δευτερόλεπτα. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα ο βρετανός οδηγός της McLaren να βγεί στην πίστα χωρίς να έχει αρκετό χρόνο για να συμπληρώσει το γύρο εξόδου πριν το πέσιμο της καρό σημαίας. Έτσι δεν κατάφερε να κάνει ένα τελευταίο χρονομετρημένο γύρο, τη στιγμή που ο ομόσταυλός του σημείωνε τον ταχύτερο γύρο και κατακτούσε την pole position, αφήνοντάς τον δεύτερο.

Μετά από αυτό, η FIA αποφάσισε να δώσει ποινή πέντε θέσεων πιο πίσω στην εκκίνηση στον Alonso και η ομάδα του να μη βαθμολογηθεί για τον αγώνα της Κυριακής. Η McLaren άσκησε έφεση για την ποινή της μη βαθμολόγησης, η οποία θα εκδικαστεί μετά το τουρκικό GP, πραγμά που σημαίνει ότι μπορεί υπάρξει αλλαγή στη βαθμολογία εκ των υστέρων.

Στον αγώνα, ο Alonso ξεκινώντας από την 6η μετά από ένα κακό πλασάρισμα στη πρώτη στροφή και ένα λάθος στη τελευταία, έχασε 2 θέσεις από τους Kubica και Webber. Και τους δύο τους πέρασε στους επόμενους δύο γύρους με προσπεράσματα στη πρώτη στροφή, όμως μετά κόλλησε πίσω από τον Schumacher, από τον οποίο κατάφερε τελικά να απαλλαγεί μέσα από τη διαδικασία των δεύτερων ανεφοδιασμών. Κέρδισε και άλλη μία θέση από τον Kovalainen τερματίζοντας 4ος,. Ο φινλανδός οδηγός της Renault είχε κακή στρατηγική , βρισκόταν ψηλά στην κατάταξη, αλλά τελικά τερμάτισε 8ος.

Η μάχη για τη νίκη, αν και δεν ήταν έντονη, διήρκησε όλο τον αγώνα αφού ο Raikkonen, ξεκινώντας 3ος, προσπέρασε αμέσως τον 2ο Heidfeld και είχε μία διαφορά από τον πρώτο Hamilton που δεν ξεπέρασε τα 5 δευτερόλεπτα. Οι δύο διεκδικητές της νίκης μπήκαν μαζί για τον πρώτο ανεφοδιασμό, αλλά του φινλανδού ήταν πιο σύντομος. Κέρδισε από αυτό λίγο χρόνο, αλλά έχοντας λιγότερα καύσιμα, μπήκε πιο νωρίς για το δεύτερο πιτ στοπ. Μέχρι να μπει ο Hamilton στα πιτ, έφτιαξε μία μικρή διαφορά, που του έδωσε τη νίκη. Πίσω από αυτούς τους δύο τερμάτισε ο Heidfeld, που απέφυγε αυτή τη φορά τις κακοτοπίες και άντεξε στην πίεση του Alonso για τους 11 τελευταίους γύρους (ο γερμανός είχε στρατηγική 3 πιτ στοπ).

5ος τερμάτισε ο Kubica, που έκανε ένα ήσυχο αγώνα και βρέθηκε μπροστά από τον Schumacher, που κατάφερε να κάνει έναν καλό αγώνα μετά από πολύ καιρό να πάρει τους βαθμούς της 6ης θέσης για την Toyota. Πολύ καλός και ο Rosberg, που έφερε τη Williams στην 7η θέση. Αποκαρδιωτική αμφάνιση από τον Massa, που ποτέ δεν κατάφερε να στήσει σωστά τη Ferrari του. Μάλιστα λόγω ασυνεννοησίας με τους μηχανικούς στη δεύτερη περίοδο qualifying, ξέκινησε να φύγει από τα πιτ χωρίς να ανεφοδιαστεί. Του έδωσαν εντολή να σταματήσει στο δρόμο των πιτ και μετά οι άνθρωποι της ομάδας τον τράβηξαν πίσω για να του βάλουν καύσιμα. Με όλα αυτά, κατετάγη 14ος, θέση στην οποία και τερμάτισε πάνω κάτω.

Θέση

Οδηγός

Πόντοι

1

Hamilton

80

2

Alonso

73

3

Raikkonen

60

4

Massa

59

5

Heidfeld

42

6

Kubica

28

Θέση

Ομάδα

Πόντοι

1

McLaren*

138

2

Ferrari

119

3

BMW

71

4

Renault

33

5

Williams

20

6

Red Bull

16

*Εκκρεμεί η έφεση για τη μη βαθμολήγηση στο Ουγγρικό GP

Comments

Popular posts from this blog

Η ορολογία στη F1

Όσο απόμακρος και αν φαίνεται ο κόσμος της Formula 1 από την ελληνική πραγματικότητα, έχει κάτι πολύ οικείο και αυτό δεν είναι άλλο από την ορολογία που χρησιμοποιείται. Όπως είναι γνωστό, για να περιγράψει κάποιος έναν αγώνα ποδοσφαίρου ή καλαθοσφαίρισης πρέπει να αναφέρει αρκετές ξένες λέξεις. Στην περίπτωση της Formula 1, χρησιμοποιούνται επίσης πολλές ξένες λέξεις, αλλά το πλήθος τους είναι συγκρίσιμο με το αντίστοιχο πλήθος των όρων των δύο δημοφιλέστερων αθλημάτων στην Ελλάδα. Μάλιστα υπό κάποιες συνθήκες, μπορεί ο αριθμός των ξένων ορολογιών της κορυφαίας μορφής μηχανοκίνητου αθλητισμού να είναι μικρότερος. Αρχικά να αναφέρουμε μερικές από τις κοινές λέξεις που χρησιμοποιούνται κατά κόρον και στο ποδόσφαιρο και στην καλαθοσφαίριση (που συνήθως αποκαλείται μπάσκετ ): φάουλ, άουτ, πάσα, μπάλα, ασίστ, σκορ, σουτ, ντέρμπι, ματς, ρεβάνς. Σε αυτές προστίθενται, όσον αφορά το ποδόσφαιρο, οι εξής πολύ συχνές: γκολ, τάκλιν, γκελ, οφσάιντ, πέναλτι, πλασέ, μπακ, χαφ, φάλτσο και φυσι

ChineseGP

This time Hamilton was not lucky, he won fair and square. He started from second place, but at the first corner was already in front of his teammate and pole man, Bottas, who held back Vettel. After that, the champion never looked back and comfortably won the 1000th GP of F1! It was an uneventful race, apart from the incident of the first lap, involving Kvyat, Norris and Sainz. The Russian hit the two McLarens, forcing them to drop down to the last places, while he was penalized with a drive through. On the other hand, Ferrari for once again gave team team orders to Leclerc, forcing him to let Vettel pass and ruining his race. At the Scuderia they haven't realized that they have a better chance at the constructors' championship if they let Leclerc do his job. Before they even know, Mercedes has almost double points already... Race results: Driver Team 1 Hamilton Mercedes 2 Bottas Mercedes 3 Vettel Fer

Santiago ePrix

Sam Bird was the winner of the 2019 Antofagasta Minerals Santiago Eprix, after having started from 4th place. Tough race for pole-man, Sebastian Buemi who did not finish the race, whereas the championship leader, finished just 8th. Those 4 points were enough to keep d'Ambrosio on top of the table, while Bird is just on point off. Race results: Driver Team 1 Bird Envision 2 Wehrlein Mahindra 3 Abt AUDI 4 Mortara Venturi 5 Frijns Envision 6 Evans Jaguar 7 Sims BMW 8 d'Ambrosio Mahindra 9 Turvey Nio 10 Lopez Dragon Standings after the race: Drivers' Championship Driver Points 1 d'Ambrosio 44 2 Bird 43 3 DaCosta 28 4 Frijns 28 5 Vergne 28 6 Evans 22 7