Skip to main content

Αυστραλία

Αρκετά προβλέψιμη η εξέλιξη του πρώτου αγώνα της χρονιάς, χωρίς μεγάλες εκπλήξεις. Απόλυτος κυρίαρχος ήταν ο νέος πιλότος της Ferrari, Raikkonen, που έθεσε υποψηφιότητα για την κατάκτηση του πρώτου του τίτλου.

Ο Φινλανδός κατέκτησε την pole position το Σάββατο και με δεδομένο ότι ο Massa έμεινε πολύ πίσω λόγω μηχανικού προβλήματος στις κατακτήριες δοκιμές, είχε τον πρώτο λόγο για τη νίκη. Μάλιστα, από την εκκίνηση κανείς δεν έδειχνε ότι μπορεί να τον απειλήσει κάνοντας έτσι έναν ήσυχο αγώνα και κατακτώντας τη πρώτη νίκη με την ιταλική ομάδα.

Πιο πίσω από τον Raikkonen, ο χαμένος της εκκίνησης ήταν ο πρωταθλητής Alonso, που από δεύτερος έπεσε τέταρτος, χάνοντας θέσεις από τον πολύ καλό Heidfeld με BMW και τον team mate του, Hamilton. Η θέση όμως του γερμανού οφειλόταν στα λίγα καύσιμα που κουβαλούσε, με αποτέλεσμα να μπει και για τους δύο ανεφοδιασμούς πολύ νωρίτερα από τους υπολοίπους και έτσι να μείνει πίσω από τις 2 McLaren. Η διαμάχη ανάμεσα στους οδηγούς των ασημί μονοθεσίων είχε τελικό νικητή τον Alonso, που επωφελήθηκε από την καθυστέρηση του Hamilton από τον Sato. Καλό αγώνα έκανε και ο Kubica με BMW, αλλά εγκατέλειψε από βλάβη στο κιβώτιο ταχυτήτων ενώ ήταν 4ος.

Μετά τους Raikkonen, Alonso, Hamilton και Heidfeld, τερμάτισε ο Fisichella, που οδήγησε χωρίς να εντυπωσιάσει και κατέκτησε την 5η θέση ελλείψει άλλου πέμπτου. Μάλιστα προς το τέλος του αγώνα τον έφτασε ο Massa, που είχε ξεκινήσει από την τελευταία θέση, λόγω αλλαγής κινητήρα. Ο βραζιλιάνος με στρατηγική ενός pit stop, κατάφερε να αναρριχηθεί στην κατατάξη, αλλά στο τέλος απέφυγε να ρισκάρει ένα προσπέρασμα στον Fisichella, συμβιβαζόμενος με την 6η θέση.

Την οχτάδα συμπληρωσαν οι Rosberg με Williams και Schumacher με Toyota. Οι δύο αυτές ομάδες έδειξαν ότι βρίσκονται σε καλύτερη μοίρα από τις υπόλοιπες. Ένα ναυάγιο αποτέλεσε το GP για την Honda, οι οδηγοί της οποίας βρέθηκαν στο qualifying πολύ πιο πίσω από αυτούς της θυγατρικής. Η Super Aguri, έκανε τη μεγάλη έκπληξη, χρησιμοποιώντας το περσινό σασί και το φετινό κινητήρα της Honda κατετάγη στις θέσεις 10 και 11. Στον αγώνα βέβαια η τάξη αποκαταστάθηκε.

Απογοητευτική η εμφάνιση του νεαρού πιλότου της Renault, Kovalainen που έδειχνε να μην μπορεί να ανταπεξέλθει των προσδοκιών και έμεινε πίσω από τη Williams και τις 2 Toyota. Χάρισε όμως ένα εντυπωσιακό στιγμιότυπο όταν στην πρώτη στροφή έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου, έκανε τετακέ στο γρασίδι και επανήλθε στην πίστα με την σωστή φορά, συνεχίζοντας κανονικά.

Η φάση του αγώνα έγινε 10 γύρους πριν το τέλος, όταν ο Coulthard που κυνηγούσε τον Wurz, έκανε μία υπεραισιόδοξη κίνηση για να προσπεράσει. Το αποτέλεσμα ήταν, επειδή ακούμπησαν οι τροχοί των δυο μονοθεσίων, η Red Bull του Coulthard να απογειωθεί και να περάσει μπροστά από το κεφάλι του αυστριακού.

Comments

Popular posts from this blog

Η ορολογία στη F1

Όσο απόμακρος και αν φαίνεται ο κόσμος της Formula 1 από την ελληνική πραγματικότητα, έχει κάτι πολύ οικείο και αυτό δεν είναι άλλο από την ορολογία που χρησιμοποιείται. Όπως είναι γνωστό, για να περιγράψει κάποιος έναν αγώνα ποδοσφαίρου ή καλαθοσφαίρισης πρέπει να αναφέρει αρκετές ξένες λέξεις. Στην περίπτωση της Formula 1, χρησιμοποιούνται επίσης πολλές ξένες λέξεις, αλλά το πλήθος τους είναι συγκρίσιμο με το αντίστοιχο πλήθος των όρων των δύο δημοφιλέστερων αθλημάτων στην Ελλάδα. Μάλιστα υπό κάποιες συνθήκες, μπορεί ο αριθμός των ξένων ορολογιών της κορυφαίας μορφής μηχανοκίνητου αθλητισμού να είναι μικρότερος. Αρχικά να αναφέρουμε μερικές από τις κοινές λέξεις που χρησιμοποιούνται κατά κόρον και στο ποδόσφαιρο και στην καλαθοσφαίριση (που συνήθως αποκαλείται μπάσκετ ): φάουλ, άουτ, πάσα, μπάλα, ασίστ, σκορ, σουτ, ντέρμπι, ματς, ρεβάνς. Σε αυτές προστίθενται, όσον αφορά το ποδόσφαιρο, οι εξής πολύ συχνές: γκολ, τάκλιν, γκελ, οφσάιντ, πέναλτι, πλασέ, μπακ, χαφ, φάλτσο και φυσι

ChineseGP

This time Hamilton was not lucky, he won fair and square. He started from second place, but at the first corner was already in front of his teammate and pole man, Bottas, who held back Vettel. After that, the champion never looked back and comfortably won the 1000th GP of F1! It was an uneventful race, apart from the incident of the first lap, involving Kvyat, Norris and Sainz. The Russian hit the two McLarens, forcing them to drop down to the last places, while he was penalized with a drive through. On the other hand, Ferrari for once again gave team team orders to Leclerc, forcing him to let Vettel pass and ruining his race. At the Scuderia they haven't realized that they have a better chance at the constructors' championship if they let Leclerc do his job. Before they even know, Mercedes has almost double points already... Race results: Driver Team 1 Hamilton Mercedes 2 Bottas Mercedes 3 Vettel Fer

Santiago ePrix

Sam Bird was the winner of the 2019 Antofagasta Minerals Santiago Eprix, after having started from 4th place. Tough race for pole-man, Sebastian Buemi who did not finish the race, whereas the championship leader, finished just 8th. Those 4 points were enough to keep d'Ambrosio on top of the table, while Bird is just on point off. Race results: Driver Team 1 Bird Envision 2 Wehrlein Mahindra 3 Abt AUDI 4 Mortara Venturi 5 Frijns Envision 6 Evans Jaguar 7 Sims BMW 8 d'Ambrosio Mahindra 9 Turvey Nio 10 Lopez Dragon Standings after the race: Drivers' Championship Driver Points 1 d'Ambrosio 44 2 Bird 43 3 DaCosta 28 4 Frijns 28 5 Vergne 28 6 Evans 22 7