Skip to main content

Schumi's last GP


ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ

22 Οκτωβρίου 2006, GP Βραζιλίας



Το ότι αυτός ο αγώνας ήταν ο τελευταίος της καριέρας του M.Schumacher φέρνει σε δεύτερη μοίρα την εξέλιξη του ίδιου του αγώνα. Μιλώντας όμως για μοίρα, δε γίνεται παρά να παρατηρήσουμε ότι στους τελευταίους 2 αγώνες ο Γερμανός είχε τόσα προβλήματα, όσα δεν είχε συναντήσει την πενταετία 2000-4. Στην Ιαπωνία εγκατέλειψε από σπασμένο κινητήρα (μετά από 6 χρόνια), στη τρίτη περίοδο των επίσημων δοκιμαστικών της Βραζιλίας δεν κατάφερε να συμπληρώσει ούτε ένα γύρο λόγω προβλήματος στην αντλία βενζίνης και στον αγώνα είχε ένα σκασμένο λάστιχο, ενώ μόλις είχε προσπεράσει τον Fisichella για την 5η θέση. Αυτό τον έριξε στην τελευταία θέση, αλλά δεν το έβαλε κάτω, αφού οδηγώντας πάνω από το όριο κατάφερε να φτάσει στην 4η θέση, η οποία δεν ήταν αρκετή ούτε για το πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Αλλά ο αγώνας δεν ήταν χωρίς δράμα. Κάθε άλλο. Μετά το πρώτο σικέιν, στο πρώτο γύρο, ο Rosberg έπεσε πάνω στον ομόσταυλό του Webber και έχασαν την μπροστινή και πίσω αεροτομή αντίστοιχα. Ο γερμανοφιλανδός όμως, έχασε τον έλεγχο στην καμπή πριν την είσοδο στα pits και έπεσε με δύναμη πάνω στον τοίχο γεμίζοντας την πίστα με συντρίμμια, ενώ ο αυστραλός έφτασε με ασφάλεια στο γκαράζ της ομάδας. Μετά από αυτό βγήκε ο αλυτάρχης στην πίστα για μερικούς γύρους.

Με την απομάκρυνση του αλυτάρχη ο M.Schumacher επιτέθηκε και προσπέρασε τις δυο BMW και λίγο αργότερα έφτασε να πιέσει τον Fisichella, τον οποίο προσπέρασε, αλλά αμέσως του έσκασε το λάστιχο.

Στις μπροστινές θέσεις, κανείς δεν ήθελε περισσότερο τη νίκη από τον Massa και ο νεαρός βραζιλιάνος κατέκτησε μία άξια και δίκαιη νίκη, η πρώτη από ντόπιο μετά τη νίκη του Ayrton Senna το 1993. Ακολούθησε ο Alonso, που ξεκινώντας 4ος κέρδισε μία θέση από την εγκατάλειψη του Trulli και άλλη μία από τον Raikkonen με τη στρατηγική, φτάνοντας 2ος.

Τρίτος πέρασε τη γραμμή του τερματισμού ο Button κάνοντας πολύ καλή δουλειά για να αναρριχηθεί από την 14η θέση που κατέκτησε στα δοκιμαστικά λόγω προβλήματος στα ηλεκτρονικά. Μόλις 5 δευτερόλεπτα μετά από αυτόν τερμάτισε ο M.Schumacher, ο οποίος έκλεψε την παράσταση κάνοντας δύο μεγαλοπρεπή προσπεράσματα επί του Fisichella και του Raikkonen προς το τέλος του αγώνα.

Τίτλοι τέλους λοιπόν για M.Schumacher, Michelin και πιθανώς για Cosworth.

Comments

Popular posts from this blog

Η ορολογία στη F1

Όσο απόμακρος και αν φαίνεται ο κόσμος της Formula 1 από την ελληνική πραγματικότητα, έχει κάτι πολύ οικείο και αυτό δεν είναι άλλο από την ορολογία που χρησιμοποιείται. Όπως είναι γνωστό, για να περιγράψει κάποιος έναν αγώνα ποδοσφαίρου ή καλαθοσφαίρισης πρέπει να αναφέρει αρκετές ξένες λέξεις. Στην περίπτωση της Formula 1, χρησιμοποιούνται επίσης πολλές ξένες λέξεις, αλλά το πλήθος τους είναι συγκρίσιμο με το αντίστοιχο πλήθος των όρων των δύο δημοφιλέστερων αθλημάτων στην Ελλάδα. Μάλιστα υπό κάποιες συνθήκες, μπορεί ο αριθμός των ξένων ορολογιών της κορυφαίας μορφής μηχανοκίνητου αθλητισμού να είναι μικρότερος. Αρχικά να αναφέρουμε μερικές από τις κοινές λέξεις που χρησιμοποιούνται κατά κόρον και στο ποδόσφαιρο και στην καλαθοσφαίριση (που συνήθως αποκαλείται μπάσκετ ): φάουλ, άουτ, πάσα, μπάλα, ασίστ, σκορ, σουτ, ντέρμπι, ματς, ρεβάνς. Σε αυτές προστίθενται, όσον αφορά το ποδόσφαιρο, οι εξής πολύ συχνές: γκολ, τάκλιν, γκελ, οφσάιντ, πέναλτι, πλασέ, μπακ, χαφ, φάλτσο και φυσι

ChineseGP

This time Hamilton was not lucky, he won fair and square. He started from second place, but at the first corner was already in front of his teammate and pole man, Bottas, who held back Vettel. After that, the champion never looked back and comfortably won the 1000th GP of F1! It was an uneventful race, apart from the incident of the first lap, involving Kvyat, Norris and Sainz. The Russian hit the two McLarens, forcing them to drop down to the last places, while he was penalized with a drive through. On the other hand, Ferrari for once again gave team team orders to Leclerc, forcing him to let Vettel pass and ruining his race. At the Scuderia they haven't realized that they have a better chance at the constructors' championship if they let Leclerc do his job. Before they even know, Mercedes has almost double points already... Race results: Driver Team 1 Hamilton Mercedes 2 Bottas Mercedes 3 Vettel Fer

"Τρέχω σαν τον Hamilton"

Μέχρι πριν 16 χρόνια δεν είχε τρέξει κανένας μαύρος οδηγός στη Formula 1.  Πριν ακριβώς από 16 χρόνια ο Michael Schumacher κατέκτησε το 7ο (έβδομο) Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Μια χρονιά νωρίτερα (το 2003) κατέρριψε το στοιχειωμένο ρεκόρ του Juan Manuel Fangio, ο οποίος είχε κατακτήσει τον 5ο τίτλο το 1957. Χρειάστηκαν σχεδόν 50 χρόνια για να φτάσει ένας οδηγός να έχει περισσότερα πρωταθλήματα από τον Fangio.  Ο Schumacher αποσύρθηκε από τη Formula 1 στο τέλος του 2006 και έμεινε εκτός δράσης για 3 χρόνια, ενώ επέστρεψε για την περίοδο 2010-12 χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Ο γερμανός τα είχε κατακτήσει όλα, αλλά επανήλθε για χάρη της Mercedes. Σε εκείνο το σημείο κανείς δεν θα μπορούσε να διανοηθεί ότι θα ερχόταν η στιγμή που τα ρεκόρ του θα καταρίπτονταν, αν και ο ίδιος είχε δηλώσει ότι κάποτε θα γίνει και αυτό. Το 2007 έκανε το ντεμπούτο του στη F1 ο πρώτος μαύρος οδηγός στην ιστορία του αθλήματος. Ο Lewis Hamilton έχοντας ένα πολύ καλό μονοθέσιο πρωταγωνίστησε από την πρώτη χρονιά εμπλοκής στ